Dus je gaat dan maar voor de col.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hou van shirts met een wijde of lage hals, ik moet alleen altijd ff opletten wat ik naar mijn werk aandoe, het is al snel te wijd of te laag
Je had gewoon nooit moeten uitloggen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat ik heb gedaan? Gisteren ben ik uitgelogd en toen had ik nul PM's. Vanochtend logde ik weer in en toen had ik er opeens 968. Dat is wat ik heb gedaan. Wat anderen hebben gedaan daar kan ik niets over zeggen. Want dat is onfatsoenlijk. En dan moet er weer gerapporteerd gaan worden...
Waar komt die ellende dan vandaan? Of blok je mensen op DM en ze bestormen je op PM. Al je stalkersquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:52 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Met een PIMP-ABO kun je in totaal 5000 PM's bewaren. Dat is idd wel een nadeel aan zo'n ABO.
Nu ga ik even brainstormen over een nieuw topic.
gewoon die bestelling van vanmiddag annuleren en die gympen bij je nieuwe bestelling doenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:20 schreef Soury het volgende:
Fuck it zeg. ik moet dus minimaal 75 euro bestellen voor die 20 korting. Heb ik vanmiddag net die gympen besteld.Maar deze wil ik wel hebben.
[ afbeelding ]Extra large dan is er meer bloot
Ja dat dacht ik ook, maar de gympen waren al afgeprijsd en die doen dus ook niet mee. Plus een boel merken die niet meedoen. Morgen kijk ik wel even verder. Ik kan wel wat nieuws gebruiken en de slappe was is wat ruimer sinds een paar maandenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon die bestelling van vanmiddag annuleren en die gympen bij je nieuwe bestelling doen
Als ik die ellende lees, dan denk ik, wat een mazzel dat niemand mij überhaupt een DM stuurt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar komt die ellende dan vandaan? Of blok je mensen op DM en ze bestormen je op PM. Al je stalkers
Gebeurt wel eens maar dat is meestal functioneel, of ik word verrot gescholdenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik die ellende lees, dan denk ik, wat een mazzel dat niemand mij überhaupt een DM stuurt.
foute mededelingquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik die ellende lees, dan denk ik, wat een mazzel dat niemand mij überhaupt een DM stuurt.
mag dat?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Gebeurt wel eens maar dat is meestal functioneel, of ik word verrot gescholden
Ik vind het prima. Grappig ook dat iemand je de tering wenst en dan je verjaardag onthoudt en je gaat feliciterenquote:
Dat is wel een hele eer en veel lol waar je niks voor hoeft te doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het prima. Grappig ook dat iemand je de tering wenst en dan je verjaardag onthoudt en je gaat feliciterenMijn reactie daarop is vreemd genoeg verwijderd
Die belde ik regelmatig ooit.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is wel een hele eer en veel lol waar je niks voor hoeft te doen.
Dan heb je helemaal geen 'geinlijn' meer nodig en die Max Tailleur is sowieso doot.
Wanneer ben jij jarig?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:00 schreef Soury het volgende:
Ik vind het prima. Grappig ook dat iemand je de tering wenst en dan je verjaardag onthoudt en je gaat feliciterenMijn reactie daarop is vreemd genoeg verwijderd
Nog lang niet, en even voor de goede orde het was niet iemand die vaak in 40+ kwamquote:
Ik ben niet zo van de goede orde. Wanorde heeft meer mijn voorkeur.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:29 schreef Soury het volgende:
Nog lang niet, en even voor de goede orde het was niet iemand die vaak in 40+ kwam
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de goede orde. Wanorde heeft meer mijn voorkeur.
Geef je een seintje als het bijna zover is? Dan kan ik een leuk cadeautje voor je kopen.
Iemand die je de tering wenst die mag wel weten wanneer je jarig bent en ik niet?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:35 schreef Soury het volgende:
Nou dat ga ik vast niet doen, maar bedankt
Die stuurde me ook een leuk cadeautjequote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Iemand die je de tering wenst die mag wel weten wanneer je jarig bent en ik niet?
Off shoulder.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:37 schreef Soury het volgende:
Nu we het toch over kleding hebben. Ik kreeg een kortingsbon van Zalando.(20 euro) Omdat ik al héél lang niks had besteld. Nee dat klopt
Maar ik zoek shirts die een hele wijde nek hebben die een beetje half bloot over de schouder(s) hangen. Hoe noem je dat? Kleine muis weet het misschien. Muis de grote weet het niet.
[ afbeelding ] Zoiets dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |