abonnement Unibet Coolblue
  zondag 27 september 2015 @ 16:15:09 #101
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_156423520
binnenkort start "Nu of Nooit" weer de winnaar staat volgend jaar op Pinkpop:

VOORRONDE 1: vrijdag 16 oktober 2015 / poppodium NIEUWE NOR (Heerlen)

ArVee
FORGETTOFORGIVE
Hey Angie!
Hunting Robin
Phoenix Ashes

VOORRONDE 2: zaterdag 17 oktober 2015 / Muziekcentrum de Bosuil (Weert)

Major Dreamin’
Puyn
Skyway Avenue
Uncle Harry
Waking Skies

VOORRONDE 3: vrijdag 23 oktober 2015 / Muziekgieterij (Maastricht)

Amberjacks
Black Label
Charger
Crazy Cult Roadshow
Shelter Four

VOORRONDE 4: zaterdag 24 oktober 2015 / Poppodium VOLT (Sittard)

Prospect
Statesmen
Stax
Storksky
The Quartermen

VOORRONDE 5: vrijdag 30 oktober 2015 / Grenswerk (Venlo)

45ACIDBABIES
Lone Road Station
The Last Baron
The Sister Who Killed The Sister
Y0UNG

VOORRONDE 6: zaterdag 31 oktober 2015 / ECI Cultuurfabriek (Roermond)

De Rechtstaat
Elephant Skin
Noisy Motion
Sula
Summerglau
pi_156444572
Blijft wel een mooi idee. En kijk er altijd wel even aangezien er toch niets anders staat. Maar geweldig vind ik ze vaak niet.

Benieuwd wat ze dit jaar gaan krijgen in Landgraaf.
pi_156467928
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 10:44 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.top40.nl/nieuws/guus-meeuwis-wil-nog-naar-pinkpop

Na het succes van de popdag vorig jaar zou het me niet verbazen eigenlijk.
Mwah, Robbie Williams is wel even een maatje (of 10) groter dan Guus natuurlijk. Leuk idee, maar die man komt waarschijnlijk niet om om 14u 's middags te spelen, en als headliner zou het een aanfluiting zijn.

Denk qua pop eerder aan Katy Perry, Taylor Swift, of zelfs dingen als Rihanna, Kanye, die kant op. En dat past er wmb prima.

Ze zouden eigenlijk een beetje zoals Glastonbury zo'n 'legend' slot moeten hebben, of zoals Lowlands met de orkesten. Gewoon vroeg op de dag. Zet daar een Golden Earring, Guusje, reunie van Urban Dance Squad, weet ik wie allemaal neer. Is heus een leuke toevoeging, en het kost je geen headliner.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 29 september 2015 @ 10:18:49 #104
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_156467944
Hup Taylor Swift *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_156468045
Of iets als een Adele :Y Dat lijkt me sowieso een goede headliner, popdag of niet. Maar of die ooit nog gaat touren...
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 29 september 2015 @ 10:26:11 #106
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_156468054
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 september 2015 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
Of iets als een Adele :Y Dat lijkt me sowieso een goede headliner, popdag of niet. Maar of die ooit nog gaat touren...
Is wel een gerucht voor Glasto inmiddels.

Maar goed dat zijn Oasis, Jimi Hendrix en Nirvana ook.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_156468073
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 september 2015 10:26 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Is wel een gerucht voor Glasto inmiddels.

Maar goed dat zijn Oasis, Jimi Hendrix en Nirvana ook.
Standaard ieder jaar toch, net als Pearl Jam en Pinkpop :')
Ja nee maar nu ECHT dit jaar hé
pi_156468344
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 september 2015 10:18 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mwah, Robbie Williams is wel even een maatje (of 10) groter dan Guus natuurlijk. Leuk idee, maar die man komt waarschijnlijk niet om om 14u 's middags te spelen, en als headliner zou het een aanfluiting zijn.

Denk qua pop eerder aan Katy Perry, Taylor Swift, of zelfs dingen als Rihanna, Kanye, die kant op. En dat past er wmb prima.

Ze zouden eigenlijk een beetje zoals Glastonbury zo'n 'legend' slot moeten hebben, of zoals Lowlands met de orkesten. Gewoon vroeg op de dag. Zet daar een Golden Earring, Guusje, reunie van Urban Dance Squad, weet ik wie allemaal neer. Is heus een leuke toevoeging, en het kost je geen headliner.
Mwah ik denk toch dat Guus wat water bij de wijn zal moeten doen mocht hij echt op Pinkpop willen spelen. Op de positie van Anouk dit jaar ofzoiets zou best redelijk lijken.
pi_156779446
Dat zou heel vet zijn _O_

Ik zet mijn geld toch ook wel eindelijk een keer op Pearl Jam
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 12 oktober 2015 @ 14:07:52 #111
202348 Susi
Temple of Love
pi_156780362
quote:
0s.gif Op maandag 12 oktober 2015 13:23 schreef TheVulture het volgende:
Dat zou heel vet zijn _O_

Ik zet mijn geld toch ook wel eindelijk een keer op Pearl Jam
In 2010 toch ook al?
Ik ga dan toch voor een zaal wb Rammstein :)
pi_156780955
quote:
7s.gif Op maandag 12 oktober 2015 14:07 schreef Susi het volgende:

[..]

In 2010 toch ook al?
Ik ga dan toch voor een zaal wb Rammstein :)
rammstein dan op fortarock?
pi_156783264
quote:
7s.gif Op maandag 12 oktober 2015 14:07 schreef Susi het volgende:

[..]

In 2010 toch ook al?
Ik ga dan toch voor een zaal wb Rammstein :)
Ja toen stonden ze in december 2009 in de Gelredome met die tour en kwamen ze de zomer erna op Pinkpop langs _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_156831580
Rammstein hoofdact en daarvoor Volbeat? Zou geen vreemde combinatie zijn imo.
pi_156831688
Vind Volbeat meer voor Foo's passen, maar het zou geen extreem rare combi zijn, zeker niet voor Pinkpop.
pi_156831739
quote:
2s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:38 schreef Loveless85 het volgende:
Vind Volbeat meer voor Foo's passen, maar het zou geen extreem rare combi zijn, zeker niet voor Pinkpop.
Ben eigenljik wel benieuwd of die nog wel gaan komen dit jaar. Had ze dan toch als een van de eerste acts verwacht die een tour bekend zouden maken :P.
pi_156831891
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:40 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ben eigenljik wel benieuwd of die nog wel gaan komen dit jaar. Had ze dan toch als een van de eerste acts verwacht die een tour bekend zouden maken :P.
Mwah ik had er al direct m'n twijfels bij, bij de stelligheid iig. Snap dat zij makkelijk roepen 'we maken het goed!', en we kennen Jan, die is niet altijd even handig, die ziet/zag dat gelijk als bevestiging voor 2016.

Maar voor een band van dit formaat met zo'n productie komt niet even 'zomaar' terug naar EU om een showtje of 4 á 5 in te halen...
pi_156832008
quote:
2s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:46 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mwah ik had er al direct m'n twijfels bij, bij de stelligheid iig. Snap dat zij makkelijk roepen 'we maken het goed!', en we kennen Jan, die is niet altijd even handig, die ziet/zag dat gelijk als bevestiging voor 2016.

Maar voor een band van dit formaat met zo'n productie komt niet even 'zomaar' terug naar EU om een showtje of 4 á 5 in te halen...
Ja lastig, ligt ook een beetje wat het management van de band zegt. Die zegt misschien ook wel even dat ze rustig aan moeten doen. Al is Glasto natuurlijk wel een prestige voor zo'n band. Daar wil je toch een keer gespeeld hebben lijkt me.
pi_156832069
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:51 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja lastig, ligt ook een beetje wat het management van de band zegt. Die zegt misschien ook wel even dat ze rustig aan moeten doen. Al is Glasto natuurlijk wel een prestige voor zo'n band. Daar wil je toch een keer gespeeld hebben lijkt me.
Hebben ze ook, in 1998 :7

Maar inderdaad hoor, ik dénk ook echt wel dat ze het willen, maarja, tis meer dat bij bands van dit formaat er ff wat meer moet kloppen dan alleen 'willen'. En dat er al vrij snel na de afzegging werd geroepen 'ze zijn er volgend jaar bij!'.
pi_156832252
quote:
2s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:53 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Hebben ze ook, in 1998 :7

Maar inderdaad hoor, ik dénk ook echt wel dat ze het willen, maarja, tis meer dat bij bands van dit formaat er ff wat meer moet kloppen dan alleen 'willen'. En dat er al vrij snel na de afzegging werd geroepen 'ze zijn er volgend jaar bij!'.
Ja Grohl kennende wil hij dat echt wil oppakken. Maar goed Grohl heeft het alleen niet voor het zeggen natuurlijk. Misschien hadden festivals gewoon al hun acts vast liggen voor 2016 of waren ze al heel ver in onderhandeling, als dat met een paar van die festivals gebeurt dan is het voor FF ook niet rendabel om naar Europa te komen met tig man aan crew. En misschien dat zo'n management ook wel zegt tegen de band dat ze het even rustig aan moeten doen deze zomer.
pi_156832350
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:01 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ja Grohl kennende wil hij dat echt wil oppakken. Maar goed Grohl heeft het alleen niet voor het zeggen natuurlijk. Misschien hadden festivals gewoon al hun acts vast liggen voor 2016 of waren ze al heel ver in onderhandeling, als dat met een paar van die festivals gebeurt dan is het voor FF ook niet rendabel om naar Europa te komen met tig man aan crew. En misschien dat zo'n management ook wel zegt tegen de band dat ze het even rustig aan moeten doen deze zomer.
Precies, dat kan ook zomaar. En zolang ze niet ineens op hun volgende plaat foute schlagermuziek gaan maken komen ze heus weer in aanmerking voor Werchter, Pinkpop en Glasto als ze volgende keer touren.
pi_156832466
quote:
2s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Precies, dat kan ook zomaar. En zolang ze niet ineens op hun volgende plaat foute schlagermuziek gaan maken komen ze heus weer in aanmerking voor Werchter, Pinkpop en Glasto als ze volgende keer touren.
We gaan het zien, moet zeggen dat ik na de show in ZiggoDome volgende maand het ook wel weer ok vind om ze even een paar jaartjes te moeten missen.

De RAR show viel me toch een beetje tegen. Hopelijk maken ze het goed.
pi_156951534
Volgens Zégut staat Rammstein idd op Pinkpop _O_
pi_156951569
Dan staan ze dus niet op beide Downloads
pi_156951648
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2015 19:27 schreef Loveless85 het volgende:
Dan staan ze dus niet op beide Downloads
Kan toch 3 dagen achter elkaar?

Gaat de zaterdag headliner worden volgens Zégut.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')