Handjes boven de dekens hequote:
Stef heeft onlangs een B12 injectie gehad ,tegen de eind van de maand zal het wel weer afzwakken.quote:
Dan is ze dom om hem een andere kant op te willen duwen. Denk niet dat Rob haar ziet zitten (figuurlijk danquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat ze peilt of Rob nog "vrij" is .... Volgens mij staat Gabs op springen..
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:17 schreef ammartje het volgende:
[..]
Dan is ze dom om hem een andere kant op te willen duwen. Denk niet dat Rob haar ziet zitten (figuurlijk dan)
en dat is raar, want hij doet eigenlijk niets lieverquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:19 schreef DeKenau het volgende:
Rob is helemaal euforisch omdat hij niet op de bank zit .
Ben er al mee bezig.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Is er iemand die de OP aan kan passen? weer een streepje met genomineerd en elite stem erdoor
Hij had het vanochtend uitgesproken met Ivan, anders had hij het wel gedaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:22 schreef DeKenau het volgende:
Min puntje van Bas , ik had op Ivan willen stemmen , mosterd na de maaltijd .
ze snappen het nog steeds nietquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:23 schreef Cheszy het volgende:
Rob: publieksstem zijn de minst populairste
Als dat zo was, had Rob er 1 gehad![]()
Ze doen altijd heel raar over Gaby met God.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:21 schreef yaba het volgende:
Rob heeft het wel erg vaak over god en gaby . Laat dat kind lekker geloven rob
quote:
Had hij ook met de andere kunnen doen waar hij wel op gestemd had , hij had beter niks kunnen zeggen .quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:22 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Hij had het vanochtend uitgesproken met Ivan, anders had hij het wel gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |