SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe kandidaten
Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 16-06-2015 13:30:02 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik twijfel, denk ook de kleine leugentjes het beter voor doen dan het is, vooral niet laten merken dan je het niet snapt of kan. Zoals kapper zijn met drie lessen danslerares in een clubhuis.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Publiek stemt op de extremen.. niet op de onzichtbaren.
Manipulatie.![]()
Eensch...quote:
En Gina en Mark word ons ook continue door de strot geduwd. .
Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Waarom willen ze toch iedereen koppelen!!
Gabri vraagt aan Rob : wat vind je van Stef?
Stefanie heeft toch gewoon een vriend thuis. Waarom zou je dan iemand aan haar willen koppelen!!![]()
Ja ik heb ze nog, heb ze laatst wel stopgezet omdat ik een SMS kreeg dat ze verlengd waren.. Dat duurt dus nog wel zo'n drie weken tot ze echt stoppen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je weer streams?
OT; GIna zit op de bank en Gabs praat met Rob![]()
Verder kijk ik heel weinig meer en die stemming van net zal daar niets aan veranderen.![]()
Ontopic: Rob lult nog wat meer uit zijn nek.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Rob vind Gabri helemaal niet aggresief, heeft haar nooit boos gezien.
Gabri zegt dat ze zich ontzettend inhoud![]()
Hij slingert echt de ene na de andere gemeenplaats de lucht in. Die man is een wandelend cliché.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:13 schreef 37metrijst het volgende:
Top TT![]()
Ik kan Rob niet meer horen. Hij weet het allemaal zo goed te vertellen.![]()
Met spelletjes spelen nog, toen ze een tik op haar neus kreeg.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:14 schreef Urb het volgende:
Gabri zegt dat ze zich ontzettend inhoud![]()
![]()
![]()
Rob "Ik ben nooit een player geweest"
Wat zei je ook weer tegen die blonde in de bosjes "Je speelt met vuur he?"![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij slingert echt de ene na de andere gemeenplaats de lucht in. Die man is een wandelend zittend cliché.Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Lekkere mentaliteit die Gabri, probeert Rob naar Stefanie te duwen. Ze heeft een vriend en wordt sowieso niets zegt Rob. Nou ennnnnnnn, zegt Gabri. Wat een pokkewijf zegVolg je hart, want dat klopt....![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:14 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Hou je bek!
![]()
Rob: ik ben nooit een player geweest.Duhuh.
![]()
![]()
geintje
![]()
Want ze wilt niet boos op tv.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:14 schreef Urb het volgende:
Gabri zegt dat ze zich ontzettend inhoudTopcasting....
![]()
![]()
Ja ze gaf Bas gister een fikse duw, maar dat mag daar he.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Met spelletjes spelen nog, toen ze een tik op haar neus kreeg.![]()
En bord eten op iemands bed gooien is ook normaal natuurlijk.![]()
ik vind het nog het mooiste dat hun stem weggegooid isquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:14 schreef mar378 het volgende:
nu kan de naomi haters wachten 1 - 2 maand op en publikstem haha![]()
![]()
Ik heb eerder het idee dat ze peilt of Rob nog "vrij" is .... Volgens mij staat Gabs op springen..quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:15 schreef ammartje het volgende:
Lekkere mentaliteit die Gabri, probeert Rob naar Stefanie te duwen. Ze heeft een vriend en wordt sowieso niets zegt Rob. Nou ennnnnnnn, zegt Gabri. Wat een pokkewijf zegIk snap alles, begrijp er niets van.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: