abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153655850
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 00:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Niet mijn probleem :P
Daar heb je dan wel weer gelijk in
  zaterdag 20 juni 2015 @ 00:06:12 #77
381667 Name_it
Music is my life, life is good
pi_153683187
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2015 03:58 schreef Alfamannetje het volgende:

[..]

Dit is mijn manual voor jou die ik gebruikte toen ik vrijgezel was om NOOIT in de friendzone te komen:

Tip1: Alle mensen, dus ook vrouwen willen wat ze niet kunnen krijgen. Speel hier op in; speel een spelletje met ze. Bied jezelf nooit maar dan ook nooit op een zilveren dienblad aan. Begin nooit zelf over een relatie of iets van deze strekking. Blijf lang onduidelijk en mysterieus over je bedoelingen, zo blijf je interessant.

Tip2: Hoe raar of fout het ook mag klinken; begin snel met het maken van seksuele toespelingen. Hierbij bedoel ik niet het zeggen van verkeerde of awkward vragen stellen, maar zorg dat er vanaf begin af aan een 'seksuele lading' op de achtergrond aanwezig is tussen jullie.

Tip3: Toon weinig interesse in haar persoonlijke leven, maar praat over koetjes en kalfjes. Door constant interesse in haar te tonen kom je snel opdringerig op obsessief over en dit is een grote afknapper.

Tip4: Wissel het zeggen van lieve dingen en het maken van complimenten etc. af met droog doen, een paar uurtjes of zelfs een dag negeren of iets dergelijks. Kortom: Mindfuck der. Ze moet NIET weten waar ze aan toe is en dit maar wat graag willen uitzoeken.

Tip5: Wees altijd gladjes. Straal uit dat je gelukkig ben, dat je je zaken op orde heb en straal zelfvertrouwen uit. Voorkom ten allen tijden dat het lijkt alsof je 'op zoek' bent.

Tip6: Een beetje tegenstrijdig, maar op een juiste manier toegepast altijd werkend; zorg dat regelmatig contact heb met vrouwen/omring jezelf met vrouwen. Hierdoor krijgen andere vrouwen door dat je in de smaak valt bij vrouwen en dat je veel vrouwelijke aandacht krijgt. Omdat vrouwen zeer competitief naar elkaar zijn ontstaat er een soort chain-reaction d.m.v. tip1. Voorkom natuurlijk ook bij deze vrouwen dat je in de friendzone komt, maar ga met al deze vrouwen om op de bovengenoemde manier.

Tip7: Heb geen of weinig vrouwelijke vrienden, omdat je hierdoor vrouwen snel op een vriendschappelijke manier zal gaan benaderen, zoals je nu doet.

TIP8 (VERY IMPORTANT): Als je de mogelijkheid hebt om een move te maken, zoals haar te zoenen en je voelt aan dat je een kans van slagen hebt, doe dit altijd. Je moet gewoon schijt hebben! Je hebt niks te verliezen. Als je dit niet doet/durft is je kans verkeken en zit je per definitie in de friendzone en gaat er een ander met haar vandoor. Beter dat je keihard wordt afgewezen dan dat je als een miet zonder ballen in de friendzone zit.

Als je deze tips in acht neemt en je traint jezelf er een beetje in zal je vanzelf weer een echte predator worden.
Dit zijn echt gouden tips kan ik je vertellen! Werkt voor mij vaak wel. Alleen ben ik met tip 3 niet helemaal eens. Vrouwen houden er juist van dat je interesse toont in haar persoonlijk leven, alleen moet je inderdaad niet opdringerig zijn.

Vaak proberen bij de eerste date of ontmoeting al te laten merken dat je haar aantrekkelijk vind door haar af en toe aan te raken. En een nummer vragen moet je subtiel doen; de keuze bij haar leggen maar wel laten merken dat je het wilt!

Friendzone bestaat trouwens zeker wel, alleen veel mannen accepteren dat niet dus gebeurd het niet vaak.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 01:43:59 #78
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_153685371
Toch grappig dat de friendzone iets is wat pas een paar jaar bestaat , net als de thighgap.
Mensen maken het zichzelf zo moeilijk tegenwoordig. :')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_153685458
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 01:43 schreef snakelady het volgende:
Toch grappig dat de friendzone iets is wat pas een paar jaar bestaat , net als de thighgap.
Ik denk wel iets langer dan een "paar" jaar :P
En die thighgap..tsja :') ...een beetje overdreven allemaal als je t mij vraagt :P
  zaterdag 20 juni 2015 @ 11:33:18 #80
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_153688743
Ik dacht dat de "friendzone" een term was wat uit de jaren 80 films kwam, waar de "nerd" hopeloos verliefd is op zijn beste vriendin die dan weer hopeloos valt voor een "Jock" of een populaire jongen. (Meestal hoop voor de losers films met een goed uiteinde "nerd" krijgt zijn droommeisje op het einde)

Alleen in de realiteit mag de de nerd de boeken blijven dragen en het huiswerk maken van zijn beste vriendin waar hij gevoelens voor heeft en wordt zij ondertussen hard afgeragd door alles spelers van het sport team.

Dus maw een gebruikslulletje voor een geile slet waar iedereen behalve jij in ieder geval dan geen seks mee krijgt.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_153691172
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 01:43 schreef snakelady het volgende:
Omdat de thighgap een bedenksel was van een nerd die het via een viralhype tot een meme maakte.
  zaterdag 20 juni 2015 @ 13:51:02 #82
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_153691351
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 11:33 schreef Konijntjuh het volgende:
Ik dacht dat de "friendzone" een term was wat uit de jaren 80 films kwam, waar de "nerd" hopeloos verliefd is op zijn beste vriendin die dan weer hopeloos valt voor een "Jock" of een populaire jongen. (Meestal hoop voor de losers films met een goed uiteinde "nerd" krijgt zijn droommeisje op het einde)

Alleen in de realiteit mag de de nerd de boeken blijven dragen en het huiswerk maken van zijn beste vriendin waar hij gevoelens voor heeft en wordt zij ondertussen hard afgeragd door alles spelers van het sport team.

Dus maw een gebruikslulletje voor een geile slet waar iedereen behalve jij in ieder geval dan geen seks mee krijgt.
Ergens jaren 90 van friends. Wanneer Joey het over Rachel en Ross heeft.

Geloof ik tenmiste.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 20 juni 2015 @ 18:38:43 #83
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_153697608
Wat een TS van niks zeg. Dropt hier zijn verhaal en is dan pleite.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_153738202
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2015 18:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
Wat een TS van niks zeg. Dropt hier zijn verhaal en is dan pleite.
Dat ja. Zijn postgeschiedenis laat ook wel een beetje het trollalarm afgaan.
pi_153753377
Je was gewoon niet leuk genoeg.

En dus niet dat ze graag vrienden wil zijn, ze vind je gewoon een kneus. Geloof je het niet? Probeer alsnog de "vriendschappelijke date" te regelen, gaat je niet lukken ;)
pi_153789320
Volgens mij zit je er teveel bovenop, vooral in de berichtjes. Laat een vrouw ook eens wachten voor je antwoord geeft. Ze heeft uitdaging nodig. Als je er teveel bovenop zit heeft ze dit niet meer, en is de spanning weg....
pi_153789795
Ik zat ook in wat jij noemt "Friendzone". Gewoon blijven doorzetten, wat tips van hier en de rest van het Internet lezen en je komt er wel uit. Geloof mij.
Tips als in versiertips by the way.
Love Nicole!!!!
pi_153790327
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 juni 2015 22:19 schreef JanHassinks het volgende:
Volgens mij zit je er teveel bovenop, vooral in de berichtjes. Laat een vrouw ook eens wachten voor je antwoord geeft. Ze heeft uitdaging nodig. Als je er teveel bovenop zit heeft ze dit niet meer, en is de spanning weg....
Wat een gedoe _O-
pi_153791867
Ik friendzone al m'n mannelijke vrienden, ben niet toe aan een relatie en ik weet gewoon waar ze allemaal op uit zijn, oeps. :')
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')