Op woensdag 17 juni 2015 03:58 schreef Alfamannetje het volgende:[..]
Dit is mijn manual voor jou die ik gebruikte toen ik vrijgezel was om
NOOIT in de friendzone te komen:
Tip1: Alle mensen, dus ook vrouwen willen wat ze niet kunnen krijgen. Speel hier op in; speel een spelletje met ze. Bied jezelf nooit maar dan ook nooit op een zilveren dienblad aan. Begin nooit zelf over een relatie of iets van deze strekking. Blijf lang onduidelijk en mysterieus over je bedoelingen, zo blijf je interessant.
Tip2: Hoe raar of fout het ook mag klinken; begin snel met het maken van seksuele toespelingen. Hierbij bedoel ik niet het zeggen van verkeerde of awkward vragen stellen, maar zorg dat er vanaf begin af aan een 'seksuele lading' op de achtergrond aanwezig is tussen jullie.
Tip3: Toon weinig interesse in haar persoonlijke leven, maar praat over koetjes en kalfjes. Door constant interesse in haar te tonen kom je snel opdringerig op obsessief over en dit is een grote afknapper.
Tip4: Wissel het zeggen van lieve dingen en het maken van complimenten etc. af met droog doen, een paar uurtjes of zelfs een dag negeren of iets dergelijks. Kortom: Mindfuck der. Ze moet NIET weten waar ze aan toe is en dit maar wat graag willen uitzoeken.
Tip5: Wees altijd gladjes. Straal uit dat je gelukkig ben, dat je je zaken op orde heb en straal zelfvertrouwen uit. Voorkom ten allen tijden dat het lijkt alsof je 'op zoek' bent.
Tip6: Een beetje tegenstrijdig, maar op een juiste manier toegepast altijd werkend; zorg dat regelmatig contact heb met vrouwen/omring jezelf met vrouwen. Hierdoor krijgen andere vrouwen door dat je in de smaak valt bij vrouwen en dat je veel vrouwelijke aandacht krijgt. Omdat vrouwen zeer competitief naar elkaar zijn ontstaat er een soort chain-reaction d.m.v. tip1. Voorkom natuurlijk ook bij deze vrouwen dat je in de friendzone komt, maar ga met al deze vrouwen om op de bovengenoemde manier.
Tip7: Heb geen of weinig vrouwelijke vrienden, omdat je hierdoor vrouwen snel op een vriendschappelijke manier zal gaan benaderen, zoals je nu doet.
TIP8 (VERY IMPORTANT): Als je de mogelijkheid hebt om een move te maken, zoals haar te zoenen en je voelt aan dat je een kans van slagen hebt, doe dit altijd. Je moet gewoon schijt hebben! Je hebt niks te verliezen. Als je dit niet doet/durft is je kans verkeken en zit je per definitie in de friendzone en gaat er een ander met haar vandoor. Beter dat je keihard wordt afgewezen dan dat je als een miet zonder ballen in de friendzone zit.
Als je deze tips in acht neemt en je traint jezelf er een beetje in zal je vanzelf weer een echte predator worden.