Pelé doet iets met FIFA, top moment! Zin in.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:47 schreef satecl het volgende:
Ik volg de E3 niet. Wat zijn tot nu toe de hoogtepunten?
Bethesda:quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:47 schreef satecl het volgende:
Hoogtepunten zijn natuurlijk relatief.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:47 schreef satecl het volgende:
alleen door de naam al een must buyquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:52 schreef Yi-Long het volgende:
Oh ja, nieuwe South Park was ook een mooie aankondiging.
50 minuutjes, zoals al jaren.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:06 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe laat begint de eerste show vandaag? Youtube had een mooi overzichtje maar is nu even gone helaas...
edit: Oh, 6 uur, en meteen om 7 uur al (beetje snel erop) Square Enix...
Blijkbaar heeft Nintendo erg weinig te melden...
Ik weet niet eens meer hoe laat ik vandaag uit bed kwam, dus dan weet ik ook niet hoe laat Nintendo normaal gesproken hun E3 houdt...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
50 minuutjes, zoals al jaren.
Smash en Earthbound zijn al geweest ook natuurlijk
Ik heb eerlijk gezegd geeeeen ideequote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe laat ik vandaag uit bed kwam, dus dan weet ik ook niet hoe laat Nintendo normaal gesproken hun E3 houdt...
Nog iets speciaals waar je op hoopt, of laten ze gewoon de dingetjes zien die we de afgelopen dagen al gezien hebben, zoals Mario Maker enzo..?
Xenoblade zal wel voorbij komen, mag ik aannemen, plus een shitload aan nieuwe Amiibo (....POOF... and they're gone. They're gone)
Nieuwe Zelda verwacht ik niks van te zien, al hoop ik het wel.
ik denk dat gamekings hem sowieso zal streamenquote:
Die gaat echt dit jaar niet uitkomen. We hebben nog niks gezien daarvan. Dat is nog lang niet af waarschijnlijk, en zou me niets verbazen als ze die straks doorschuiven naar 'NX'.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:44 schreef nomar83 het volgende:
En Star Fox is ons vorig jaar beloofd voor nu. Maar verder niks bekend.
Star Fox komt dit jaar nog, ik zet in op oktober.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Die gaat echt dit jaar niet uitkomen. We hebben nog niks gezien daarvan. Dat is nog lang niet af waarschijnlijk, en zou me niets verbazen als ze die straks doorschuiven naar 'NX'.
Ik ook. Nu al.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:45 schreef DKUp het volgende:
Ik vind deze E3 beter, dan die van vorig jaar
Prijzen, releasedata en ondertiteling? Maakt mij weinig uit, eerst de hype, daarna de facts.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 17:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zou er verschil zitten tussen de Amerikaanse en Europese versies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |