Dekt de lading wel. Nietszeggend.quote:
Nee, is cult.quote:
Dat zijn uniettesten.quote:
Doe jij het niet allemaal in 1x goed?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:36 schreef stbabylon het volgende:
ze zorgen er voor dat ik nu weet dat er iets niet klopt in mijn software
Of ze sturen hem per post op.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Leuk altijd, ben je je wachtwoord ergens voor vergeten, wil je hem resetten en dan kun je weet ik veel hoe lang op de mail wachten
Ik heb al 3 keer een nieuw wachtwoord aangevraagd voor playstation network. Nooit ontvangen, maar als ik iets koop van die lui heb ik binnen 2 minuten bericht.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Leuk altijd, ben je je wachtwoord ergens voor vergeten, wil je hem resetten en dan kun je weet ik veel hoe lang op de mail wachten
Thuis blijvenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:14 schreef DrMarten het volgende:
Nu bedenken of ik de rest van de dag thuis ga werken of tich maar naar kantoor ga...
ik heb dan alleen de discipline van een ui. Ben bang dat er dan weinig af komt vandaagquote:
Zo bekend.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik heb dan alleen de discipline van een ui. Ben bang dat er dan weinig af komt vandaag
Daar heb ik momenteel ook de discipline van een ui.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo bekend.Enige reden dat ik nog af en toe naar kantoor ga.
![]()
Ah what the hell, ik blijf thuis. Mails lezen en beantwoorden, proberen rapportje in elkaar te draaien. Kan prima hier. Maar eerst koffie. Bezoekadres vanochtend had lauwe slappe koffiequote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo bekend.Enige reden dat ik nog af en toe naar kantoor ga.
![]()
Hier niet heel veel beter maar ik doe tenminste weer een beetje sinds er sinds een half uur een relevante collega tegenover me zit.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar heb ik momenteel ook de discipline van een ui.
DOE HET NIET!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Ja misschien moet ik ook maar ergens iets van een werkplek regelen. En Fok en FB blokkeren.
Is dat het nieuwe codewoord voor lekker wijf?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier niet heel veel beter maar ik doe tenminste weer een beetje sinds er sinds een half uur een relevante collega tegenover me zit.
Was het maar zo! Zitten alleen maar mannen hier.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe codewoord voor lekker wijf?
Hier hadden we best wel een lekkere sollicitantquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe codewoord voor lekker wijf?
Alles kan kapot in een kwartierquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hier hadden we best wel een lekkere sollicitantMaar reeds bezet
![]()
Hopelijk wil hij de functie wel, horen het vandaag
I know, maar laten we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Alles kan kapot in een kwartier
Schijnt. Ik ben niet lekker genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |