Dekt de lading wel. Nietszeggend.quote:
Nee, is cult.quote:
Dat zijn uniettesten.quote:
Doe jij het niet allemaal in 1x goed?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:36 schreef stbabylon het volgende:
ze zorgen er voor dat ik nu weet dat er iets niet klopt in mijn software
Of ze sturen hem per post op.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Leuk altijd, ben je je wachtwoord ergens voor vergeten, wil je hem resetten en dan kun je weet ik veel hoe lang op de mail wachten
Ik heb al 3 keer een nieuw wachtwoord aangevraagd voor playstation network. Nooit ontvangen, maar als ik iets koop van die lui heb ik binnen 2 minuten bericht.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Leuk altijd, ben je je wachtwoord ergens voor vergeten, wil je hem resetten en dan kun je weet ik veel hoe lang op de mail wachten
Thuis blijvenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:14 schreef DrMarten het volgende:
Nu bedenken of ik de rest van de dag thuis ga werken of tich maar naar kantoor ga...
ik heb dan alleen de discipline van een ui. Ben bang dat er dan weinig af komt vandaagquote:
Zo bekend.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik heb dan alleen de discipline van een ui. Ben bang dat er dan weinig af komt vandaag
Daar heb ik momenteel ook de discipline van een ui.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo bekend.Enige reden dat ik nog af en toe naar kantoor ga.
![]()
Ah what the hell, ik blijf thuis. Mails lezen en beantwoorden, proberen rapportje in elkaar te draaien. Kan prima hier. Maar eerst koffie. Bezoekadres vanochtend had lauwe slappe koffiequote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo bekend.Enige reden dat ik nog af en toe naar kantoor ga.
![]()
Hier niet heel veel beter maar ik doe tenminste weer een beetje sinds er sinds een half uur een relevante collega tegenover me zit.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daar heb ik momenteel ook de discipline van een ui.
DOE HET NIET!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Ja misschien moet ik ook maar ergens iets van een werkplek regelen. En Fok en FB blokkeren.
Is dat het nieuwe codewoord voor lekker wijf?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier niet heel veel beter maar ik doe tenminste weer een beetje sinds er sinds een half uur een relevante collega tegenover me zit.
Was het maar zo! Zitten alleen maar mannen hier.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe codewoord voor lekker wijf?
Hier hadden we best wel een lekkere sollicitantquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is dat het nieuwe codewoord voor lekker wijf?
Alles kan kapot in een kwartierquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hier hadden we best wel een lekkere sollicitantMaar reeds bezet
![]()
Hopelijk wil hij de functie wel, horen het vandaag
I know, maar laten we dat maar niet doenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Alles kan kapot in een kwartier
Schijnt. Ik ben niet lekker genoeg.
Nee zo ben ik ook nietquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
I know, maar laten we dat maar niet doen
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja wel gedaan![]()
Maar daar wel wat anders in gaan staan de laatste jaren
ik vraag me dan af hoe snel je dan zelf weer aan de kant wordt gezet als er weer een nieuwe voorbij komt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, die relatie was dan blijkbaar niet sterk genoeg
Nog sneller.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:14 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik vraag me dan af hoe snel je dan zelf weer aan de kant wordt gezet als er weer een nieuwe voorbij komt.
Tis dan ook niet slim om wat met diegene te beginnen natuurlijkquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:14 schreef DrMarten het volgende:
ik vraag me dan af hoe snel je dan zelf weer aan de kant wordt gezet als er weer een nieuwe voorbij komt.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb sinds ik thuis ben ook nog niet heel veel gedaan
quote:
Jezusquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:38 schreef KomtTijd... het volgende:
Net een uurtje gewerkt, klaar voor vandaag.
spinaziequote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:06 schreef MissMSX het volgende:
Hopelijk is er postelein bij de appie.
Wat eten jullie vanavond?
Loempia's denk ikquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:06 schreef MissMSX het volgende:
Pannekoeken!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:06 schreef MissMSX het volgende:
Ik denk patatquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:06 schreef MissMSX het volgende:
macaroni-met-groente-gehaktsausquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:06 schreef MissMSX het volgende:
Moeten we voor je meedenken?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:22 schreef DrMarten het volgende:
Echt he, moet een reactie schrijven op een mail die ik heb ontvangen. Hard aan het nadenken hoe ik "ben je dronken ofzo, achterlijke klapjosti" zo inkleed dat ik mijn baan niet kwijt raak. Politiek correct nadenken is niet mijn sterkste punt op dit moment.
Ik zat te denken aan "zucht....."quote:
Waarom maak je van zijn probleem jouw probleem?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan "zucht....."
Ik met mijn domme harses mijn collega beloven dat ik wel even een reactie schrijf. Dat was dus ook de laatste keer.
Het is een gezamelijk probleemquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom maak je van zijn probleem jouw probleem?
Laat hem je eerste reactie lezen. 'Kan jouw naam hier ook onder?'quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan "zucht....."
Ik met mijn domme harses mijn collega beloven dat ik wel even een reactie schrijf. Dat was dus ook de laatste keer.
Dat idee hadden we de vorige keer ook al. Stelde hij een vraag waarop mijn eerste reactie was, "leer lezen lamlul, dat staat er toch in!"quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Laat hem je eerste reactie lezen. 'Kan jouw naam hier ook onder?'
Waarom willen bij mij geen lekkere dingen werkenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:34 schreef Cue_ het volgende:
het lekkere ding / goede sollicitant weet nog niet of ie bij ons wil werken
Teveel aanbiedingen
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:33 schreef DrMarten het volgende:
Dat idee hadden we de vorige keer ook al. Stelde hij een vraag waarop mijn eerste reactie was, "leer lezen lamlul, dat staat er toch in!"
Waarop mijn collega al begon te tikken..."geachte heer..., zoals mijn collega hier net zegt... LEER LEZEN LAMLUL!!!!"
Toch maar niet opgestuurd
Dat willen ze bij ons ook nog nietquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom willen bij mij geen lekkere dingen werken
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom willen bij mij geen lekkere dingen werken
Ik was bij de studentenvereniging (vroegah) ook altijd mailtjes van de anderen aan het censurerenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat idee hadden we de vorige keer ook al. Stelde hij een vraag waarop mijn eerste reactie was, "leer lezen lamlul, dat staat er toch in!"
Waarop mijn collega al begon te tikken..."geachte heer..., zoals mijn collega hier net zegt... LEER LEZEN LAMLUL!!!!"
Toch maar niet opgestuurd
Nog steeds Evangeline?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik meer verstand van vrouwen.
Dat was zo heerlijk bij de beltel, U wilt mijn leidinggevende? Prima!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:34 schreef Renesite het volgende:
Medewerker ander bedrijf ( M )
M: Ja nou blablablabla anders zet ú uw standpunt op de mail
Ik: Prima, zet ik het wel op de mail, wat is uw mailadres
M: Blablablablablablabla
Ik: Goed, zet ú het anders op de mail míj kant op wat úw standpunt is, dan mail ik mijn reactie
M: JA NOU dat is net besproken. Ons standpunt moet u wel duidelijk zijn
Ik: Het standpunt wel, maar het slaat kant noch wal
M: Blablablablabla x20
Ik: Goed, geeft u anders mij maar uw leidinggevende, hier komen we niet uit
M: Dat is niet mogelijk
Ik: U heeft geen leidinggevende
Hij: Jawel maar..
Ik: Geeft u mij uw leidinggevende maar
M: Murmel murmel
Ik: BEDANKT..!!! Kansloze kneuzen
Forum Opties | |
---|---|