abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153574608
2015

14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
12 juli: kazy
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

4 augustus: SaskiaR
6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85

2016

6 januari: Xanteh
26 januari: Myrr

9 februari Svane

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Aanpassingen graag via dm!
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_153574648
Frummel, gefeliciteerd! Wil je er al bij in de OP of wil je nog even wachten?

Ikea, geen succes de laatste 2 keer. En dat was alleen het magazijn in inderdaad. In Delft hebben ze het ontbijt van 1 euro al afgeschaft omdat ze de snelweg te vaak af moesten zetten vanwege file naar de Ikea. Het luxe ontbijt van 3,95 is echter net zo druk. :P

Mijn eerste officiële meld! 37 weken vandaag. En lichamelijk een beetje op. Kennelijk is een vloer leggen, ook al doe je het rustig aan, toch niet zo'n goed idee. Vandaag nog een paar metertjes gang en dan is het klussen op. :9
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_153574957
Ikea O+ zondag ook nog ff gedaan. Minke een uurtje in smalland en wij rustig een kop koffie en een rondje. Afsluitend ijsje en all is good in the world again ;)

He Minarosa, je staat eerste! :+
  dinsdag 16 juni 2015 @ 09:33:49 #4
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_153575185
Speciaal voor in het nieuwe topic!

quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 17:58 schreef lunapuella het volgende:
Ik heb niet meer bijgelezen, want...
Flinke klus van 22 uur Luna! Maar wel heel erg toffe namen! O+
Veel geluk met je kereltje en hierbij jouw dikverdiende supergoudenglitterbabysticker!!! *G*

pi_153576583
Luna wat heerlijk dat je dezelfde dag nog naar huis mocht! Zo fijn om thuis te zijn, geniet van de kraamtijd. O+

Hier zes weken jahoe! Pfff het is wel echt aftellen tot de eerste echo. De eerste week na de test voelde ik me heel gammel maar nu gaat alles prima en daar word ik dan weer zenuwachtig van. Ik knijp hem dus een beetje, al is het verder op niets gebaseerd. :X
pi_153576757
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 10:44 schreef Svane het volgende:
Luna wat heerlijk dat je dezelfde dag nog naar huis mocht! Zo fijn om thuis te zijn, geniet van de kraamtijd. O+

Hier zes weken jahoe! Pfff het is wel echt aftellen tot de eerste echo. De eerste week na de test voelde ik me heel gammel maar nu gaat alles prima en daar word ik dan weer zenuwachtig van. Ik knijp hem dus een beetje, al is het verder op niets gebaseerd. :X
Gefeliciteerd nog. En spannend. Had ik ook wel een beetje, was (helaas) maar een paar dagen, toen begon het weer. :')

Wanneer heb je je echo?
pi_153576919
Vandaag wisseldag!! 25 weken *O*

Merk al goed dat ik meer medicatie neem. Lekker duf. Dit wordt een dagje op bed en op de bank doorbrengen. Heb ik vorige ophoging (naar 750mg) niet gehad maar die keer ervoor wel (naar 500mg). Hopelijk doet het ook goed zijn werk en kunnen we weer ff vooruit met deze ophoging. Hoe rot ik het ook vind dat ik duffig ben en dat echt niet fijn is, heb ik het er echg voor over. Dit is naar tijdelijk :)

Schoonmoeder komt zo voor de wekelijkse poetsbeurt. Maar het is zon bende en opruimen ben ik echt niet toe in staat nu. Dus denk dat ik maar vraag of ze de afwas wilt doen en een doekje over de wc. Dan ben ik al gelukkig. Maar eerlijk, liever helemaal niets want ik voel me vreselijk lullig dat ik nu echt niet kan helpen.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_153576975
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 10:44 schreef Svane het volgende:

In het begin was ik ook heel zenuwachtig, ik heb totaal geen klachten gehad als misselijkheid enzo. En dat hoort toch als je zwanger bent ;)
Dat gevoel is echt tot een week of 16 gebleven, toen ging ik plopjes voelen en dat was voor mij wel een teken van ok, dit is echt!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_153576977
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 10:51 schreef Myrr het volgende:

[..]

Gefeliciteerd nog. En spannend. Had ik ook wel een beetje, was (helaas) maar een paar dagen, toen begon het weer. :')

Wanneer heb je je echo?
10 juli! En mijn geduld is wat onderontwikkeld helaas. :') wanneer mag jij?
pi_153577205
Spannend, die eerste weken. Wat was ik onzeker toen!

Joycie, vervelend dat je helemaal niets kan, en dat het zo loopt. Dat is niet waarop je rekent, natuurlijk!

Gister lag ik in bed op m'n zij en voelde ik de baby zich bijna in het matras nestelen. Zo oncomfortabel was dat, gelukkig was het maar kort. Daarna een paar flinke karatetrappen, en daarna kon ik gaan slapen...
pi_153577330
Luna! Gefeliciteerd met K O+

Frummel welkom en gefeliciteerd!

Ennn terug naar de tentamens
pi_153577388
Jeuj inderdaad gedeeld eerste met Lijn!

Fijn dat het beter gaat met medicatie J0ycie, laat je maar lekker verwennen door man en schoonmoeder. Kindje is belangrijker dan wie de wc schoonmaakt.
pi_153577636
Joycie fijn dat het oke gaat met de medicatie, ondanks dat je je niet tof voelt. Ik kan me voorstellen dat alle weekwissels voor jou extra fijn zijn, elke week erbij is er weer een.

Ook fijn om die herkenbaarheid te lezen over de eerste weken. Het voelt zo anders dan mijn vorige zwangerschap, wat natuurlijk prima kan, maar tegelijkertijd vergelijk ik constant in mijn hoofd.
pi_153577836
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 11:19 schreef Minarosa het volgende:
Jeuj inderdaad gedeeld eerste met Lijn!

Hou es op, dan sta ik tweede :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_153578018
Joycie: hopelijk helpt de ophoging van je medicatie om je bloeddruk wat lager te houden. Duf zijn is niet fijn maar geef er maar gewoon aan toe, die afwas is niet belangrijk. Jij en jullie dochter zijn belangrijk.

Frummeltje: welkom! Ik hoop voor jullie op een prachtige plakker, dat is jullie zo gegund!

Ik ben net terug van de vk. Ingelaste afspraak, omdat ik Frummel vanaf woensdag amper meer voelde. Ik hield mezelf steeds voor dat 'ie vast gedraaid was met de rug naar mijn buik. Voelde soms licht gefladder maar niet de duidelijke schoppen en bewegingen die ik de afgelopen 6 weken wel voelde.
Vanmorgen toch de vk gebeld, omdat ik me zorgen maakte na weer een nacht zonder bewegingen. Ze heeft gevoeld en geluisterd en Frummel doet het prima maar is inderdaad gedraaid met zijn/haar rug naar mijn buik toe. Wel een preek gehad dat ik echt niet meer zo lang moet wachten met bellen.
En toen kwamen de tranen, want ik wil niet bij ieder wissewasje bellen en ik wil niet zeuren maar heb me stiekem wel heel druk gemaakt of alles goed was. Pffff....
pi_153579262
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 11:41 schreef McLaura het volgende:

[..]

Hou es op, dan sta ik tweede :D
:Y Flip is coming!

Oh malteser, mutsie!! Gewoon bellen idd, daar zijn ze voor.

Joyce lekker spacen en laten gaan.... Rust is goed! :*
pi_153580816
Gister de eerste les van de bevalcursus gehad :) Was erg nuttig, vooral voor mn man. Veel nuttige informatie over wat er allemaal in je lichaam gebeurt tijdens de zwangerschap enzo. Gelukkig geen zweverig gedoe, alleen ademhalingsoefeningen die idd erg nuttig zijn.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:08:33 #18
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_153582182
Gefeliciteerd met je zoon Luna en welkom Frummeltje!

Plek 8 alweer.... :o :X
Nog 9 dagen werken (met deze erbij) en dan begint mijn verlof.
Dat gaat echt snel!
Vanavond info-avond bij het ziekenhuis. Voornamelijk voor gemoedsrust van (8> .

Bloesem jij had het zo benauwd gehad toch vrijdag? Ik had er ook heel veel last van. Ook bij mij door lage bloeddruk denk ik. Ik heb nog het geluk dat ik bij mijn werk in airco zit de hele dag. En toen ik thuis kwam meteen op de bank gaan liggen en zoute naturel chips gegeten.En veeeeeeel gedronken. Zoute drop kan dan ook wel helpen heb ik gehoord.

Vanochtend ook best wel even duizelig toen uit bed kwam. Dus morgen toch maar eens de vk bellen als dat zo blijft. Ik denk dat mijn bloeddruk weer laag is nu.
Heeft de baby daar veel last van als je een lage bloeddruk hebt? Ik vind haar steeds zo druk de laatste paar dagen... Ik zie de bobbels van handjes en voetjes heel de tijd heen en weer gaan. Wel O+ , maar ook :% . zo veel plek is er niet meer. :P
Oost west, mij best.
pi_153582840
Malteser je bent geen zeurpiet! Gewoon bellen als je je zorgen maakt.

JOycie laat je schoonmoeder lekker poetsen. Als mensen je willen helpen pak het dan met beide handen aan. Niks lulligs aan. Je voelt je een stuk beter in een schoon huis.
pi_153582864
Malteser gelukkig was het goed, soms voelt het inderdaad heel anders als de baby anders gaat liggen.

Zomerzon: mijn bloeddruk is ook elke keer laag, daar heb ik af en toe behoorlijk last van gehad, vooral bij warmte (in de trein was het vaak irritant). Ik begreep van de vk dat zout bij zwangerschap geen/weinig invloed heeft op je bloeddruk, maar correct me if I'm wrong.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:48:16 #21
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153583212
Zomerzon een lage bloeddruk is voor jezelf vervelend, maar voor de baby kan het geen kwaad. Mijn bloeddruk is ook meestal erg laag, laatste keer onderdruk 55. Maar als ik dan lees hoeveel anderen worstelen met een hoge bloeddruk en de consequenties die het heeft, prijs ik me ondanks duizeligheid en benauwdheid erg gelukkig.

En herkenbaar wat de bobbels betreft, ik, of althans de baby, freak(t) regelmatig mensen ermee. :')
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:48:27 #22
382026 Zomerzon01
Lekker warm!
pi_153583219
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:34 schreef Minarosa het volgende:
Malteser gelukkig was het goed, soms voelt het inderdaad heel anders als de baby anders gaat liggen.

Zomerzon: mijn bloeddruk is ook elke keer laag, daar heb ik af en toe behoorlijk last van gehad, vooral bij warmte (in de trein was het vaak irritant). Ik begreep van de vk dat zout bij zwangerschap geen/weinig invloed heeft op je bloeddruk, maar correct me if I'm wrong.
Ow dan heb ik dat misschien verkeerd bedacht omdat zoute drop ook bloeddruk verhogend zou werken. Of ligt dat dan niet aan het zoutgehalte? Het hielp voor mij wel, maar kan ook gewoon honger geweest zijn. :)
Oost west, mij best.
  dinsdag 16 juni 2015 @ 14:49:33 #23
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153583244
Oh, en dat gevoel alsof je de tweede Marcellusvloed moet plassen, en het maar een laf bosbeekje blijkt te zijn. }:|
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_153583381
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 11:00 schreef Svane het volgende:

[..]

10 juli! En mijn geduld is wat onderontwikkeld helaas. :') wanneer mag jij?
Heb afgelopen vrijdag op 8 weken een pretecho laten doen omdat ik gebloed had rond de 6 weken, en nu 2 juli de intake.
pi_153583389
quote:
13s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 14:49 schreef Mariposas het volgende:
Oh, en dat gevoel alsof je de tweede Marcellusvloed moet plassen, en het maar een laf bosbeekje blijkt te zijn. }:|
En dan moet je binnen tien minuten weer.

Hier over de helft. Nog maximaal 19 weken te gaan. Het grote aftellen is begonnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')