Gefeliciteerd nog. En spannend. Had ik ook wel een beetje, was (helaas) maar een paar dagen, toen begon het weer.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:44 schreef Svane het volgende:
Luna wat heerlijk dat je dezelfde dag nog naar huis mocht! Zo fijn om thuis te zijn, geniet van de kraamtijd.![]()
Hier zes weken jahoe! Pfff het is wel echt aftellen tot de eerste echo. De eerste week na de test voelde ik me heel gammel maar nu gaat alles prima en daar word ik dan weer zenuwachtig van. Ik knijp hem dus een beetje, al is het verder op niets gebaseerd.
In het begin was ik ook heel zenuwachtig, ik heb totaal geen klachten gehad als misselijkheid enzo. En dat hoort toch als je zwanger bentquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:44 schreef Svane het volgende:
Luna wat heerlijk dat je dezelfde dag nog naar huis mocht! Zo fijn om thuis te zijn, geniet van de kraamtijd.![]()
Hier zes weken jahoe! Pfff het is wel echt aftellen tot de eerste echo. De eerste week na de test voelde ik me heel gammel maar nu gaat alles prima en daar word ik dan weer zenuwachtig van. Ik knijp hem dus een beetje, al is het verder op niets gebaseerd.
10 juli! En mijn geduld is wat onderontwikkeld helaas.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog. En spannend. Had ik ook wel een beetje, was (helaas) maar een paar dagen, toen begon het weer.
Wanneer heb je je echo?
Hou es op, dan sta ik tweedequote:
quote:
Ow dan heb ik dat misschien verkeerd bedacht omdat zoute drop ook bloeddruk verhogend zou werken. Of ligt dat dan niet aan het zoutgehalte? Het hielp voor mij wel, maar kan ook gewoon honger geweest zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:34 schreef Minarosa het volgende:
Malteser gelukkig was het goed, soms voelt het inderdaad heel anders als de baby anders gaat liggen.
Zomerzon: mijn bloeddruk is ook elke keer laag, daar heb ik af en toe behoorlijk last van gehad, vooral bij warmte (in de trein was het vaak irritant). Ik begreep van de vk dat zout bij zwangerschap geen/weinig invloed heeft op je bloeddruk, maar correct me if I'm wrong.
Heb afgelopen vrijdag op 8 weken een pretecho laten doen omdat ik gebloed had rond de 6 weken, en nu 2 juli de intake.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:00 schreef Svane het volgende:
[..]
10 juli! En mijn geduld is wat onderontwikkeld helaas.wanneer mag jij?
En dan moet je binnen tien minuten weer.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:49 schreef Mariposas het volgende:
Oh, en dat gevoel alsof je de tweede Marcellusvloed moet plassen, en het maar een laf bosbeekje blijkt te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |