Bronn is denk ik ook een van mijn favorieten uit die lijst. Dat is hem gewoon helemaal met zijn vette haar en zijn trainingspakkie.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:18 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Die van MargaeryDie van de white Walker en Arya (Joffrey does suck)
Tormund en Bronn sluiten naadloos aan bij hun eigen karakter
Mel voegt zich bij de boltons en gaat dan voor ramsey zijn 'kingsblood'quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe Ramsay reageert hierop
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:24 schreef Joosie200 het volgende:
Aemon: Kill the boy!
Jon: -lets the Wildlings in-
Aemon: No I meant kill the boy. Literally. Kill Olly. Dumbass.
Dit dus. Ik zie het Aemon zo zeggen
Littlefinger denkt alleen in chaos en om zichzelf een stapje hoger op de ladder te krijgen. Zijn hele plan is erin gelegen om Stannis of Bolton als winnaar uit de veldslag te zien komen, zodat deze nog verzwakt is en makkelijk opgerold kan worden door Littlefinger zijn leger uit de Vale. Op die manier verzekert ie zichzelf van Winterfell met Sansa aan zijn zijde de nieuwe king of the north.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:32 schreef Em31 het volgende:
Vraag me af wat Littlefinger precies wil. Waarom Sansa bij de Boltons laten en stond hij ook niet aan de kant van Stannis? Aangezien Stannis Sansa in ieder geval niet meer gaat redden, ben ik benieuwd waar we Littlefinger volgend seizoen terug gaan zien.
Ik denk niet echt dat Sansa hem nu nog snel zou vertrouwen, door haar dat huwelijk voor te stellen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Littlefinger denkt alleen in chaos en om zichzelf een stapje hoger op de ladder te krijgen. Zijn hele plan is erin gelegen om Stannis of Bolton als winnaar uit de veldslag te zien komen, zodat deze nog verzwakt is en makkelijk opgerold kan worden door Littlefinger zijn leger uit de Vale. Op die manier verzekert ie zichzelf van Winterfell met Sansa aan zijn zijde de nieuwe king of the north.
Hij had alleen niet verwacht of gedacht dat Sansa met Theon zou ontsnappen in alle chaos. Fatal flaw of his plan.
Sinds wanneer zijn de Boltons koningen?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:22 schreef AF_ het volgende:
[..]
Mel voegt zich bij de boltons en gaat dan voor ramsey zijn 'kingsblood'
Al lijkt me dit sterk
Dat speelt hij gewoonquote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:50 schreef xFriendx het volgende:
Littlefinger leek wel wat verbaasd wat betreft 'the faith' die hadden huis gehouden in Kings Landing. Dat heeft hij niet vaak.
Ben eigenlijk benieuwd of hij ook de Riverlands wil proberen te pakken. Dan zou hij met het Noorden en de Vale een mooi aansluitend land hebben. En ook een land waarvan de tradities en culturen nog enigszins te combineren zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Littlefinger denkt alleen in chaos en om zichzelf een stapje hoger op de ladder te krijgen. Zijn hele plan is erin gelegen om Stannis of Bolton als winnaar uit de veldslag te zien komen, zodat deze nog verzwakt is en makkelijk opgerold kan worden door Littlefinger zijn leger uit de Vale. Op die manier verzekert ie zichzelf van Winterfell met Sansa aan zijn zijde de nieuwe king of the north.
Hij had alleen niet verwacht of gedacht dat Sansa met Theon zou ontsnappen in alle chaos. Fatal flaw of his plan.
Zodat ze niet weten wie zij is. (Geen idee of het specifiek betrekking heeft op Kal Drogo's clan of Moeder der Draken, maar zelfde reden)quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:12 schreef Evi_90 het volgende:
Wat was er trouwens met die ring die Dany afdeed?
Aantal mogelijkheden, mijn favoriete opties zijn:quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:12 schreef Evi_90 het volgende:
Wat was er trouwens met die ring die Dany afdeed?
Ik zou die ook jammer vinden. Alleen al om het hele idee van "Wat is de kans dat je die daar vind". Dan zouden ze misschien hooguit zoiets hebben van "Hey, hier is het gras wel heel erg plat getrapt in een cirkel... OH EEN RING". Net zoals ze die broche vonden omdat daar een slachtpartij was. (En Aragorn bovennatuurlijk goed kan tracken)quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:23 schreef Evi_90 het volgende:
De derde optie lijkt met het meest logisch. De ring laten vallen voor Daario en Jorah lijkt teveel op het idee van de broche die Pepijn laat vallen in LotR...
Dacht zelf aan 1, maar vind 2 logischer. 3 acht ik onwaarschijnlijk omdat Dany nog niet met die Harpy dude getrouwd was. Die gast is vermoord in de arena voordat er uberhaupt een trouwceremonie kon plaats vinden. Dus waarom zou Dany een ring van die Harpy dude gekregen hebben, soms een verlovingsring?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:18 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Aantal mogelijkheden, mijn favoriete opties zijn:
1. Het was de ring van Drogo en ze wil niet meteen als de afvallige Khaleesi herkend worden.
2. Ze wil een hint achter laten voor haar vrienden.
3. Het was een ring van haar latere huwelijk en ze wilde niet dat de Dothraki wisten dat ze hertrouwd is, voor het geval ze haar sowieso al herkenden.
Misschien heeft Daario nog onbekende skills.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 20:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zou die ook jammer vinden. Alleen al om het hele idee van "Wat is de kans dat je die daar vind". Dan zouden ze misschien hooguit zoiets hebben van "Hey, hier is het gras wel heel erg plat getrapt in een cirkel... OH EEN RING". Net zoals ze die broche vonden omdat daar een slachtpartij was. (En Aragorn bovennatuurlijk goed kan tracken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |