Oh ja, die is ook nog dood.quote:
Ik ga haar missenquote:
Die van Theonquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:24 schreef Byzantynixschii het volgende:
Wellicht al eens gepost hier maar ik zag dit past net. Erg de moeite waard in ieder geval.
28 "Game Of Thrones" Characters Transported To The ’80s And ’90s
[ afbeelding ]
Die haalt z'n schouders op en vindt een ander neukertje (nadat hij wat willekeurig volk vilt)quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe Ramsay reageert hierop
Zou zuur zijn als zo'n badass als Ramsay wordt neergestoken door Brienne de taartquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:41 schreef tralalala het volgende:
Ramsay zal ze wel vrij snel vinden en dan is daar opeens Brienne die Ramsay net op tijd van achteren doodsteekt.
Zoiets
Podrick en Brienne vinden ze.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:45 schreef Breekfast het volgende:
Sansa en Reek moeten wel (bij toeval) hulp van buitenaf krijgen. Anders zijn ze natuurlijk zo weer gepakt lijkt mij.
Ehhr... Stannis' einde was zuurder.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou zuur zijn als zo'n badass als Ramsay wordt neergestoken door Brienne de taart
Sommige zijn echt geniaal!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:24 schreef Byzantynixschii het volgende:
Wellicht al eens gepost hier maar ik zag dit pas net. Erg de moeite waard in ieder geval.
[ afbeelding ]
Heel irritant ja.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ehhr... Stannis' einde was zuurder.
Brienne![]()
Brrrrr ienne
Ik denk eerder dat ze verdwijnt dan sterft.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel irritant ja.
Als Brienne sterft gaat de vlag uit hier
Wie zegt dat Stannis dood is? Dat werd namelijk niet in beeld gebracht.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ehhr... Stannis' einde was zuurder.
Brienne![]()
Brrrrr ienne
Er zijn wel meer doden niet in beeld gebracht. Ik snap niet waarom mensen nog steeds denken dat dat betekent dat diegene niet dood hoeft te zijn. Er is gewoon bijna geen enkele kans dat Stannis dat overleefd heeft. En dan bedoel ik bijna in de zin van "De kans is ongeveer even groot dat Arya in het komende seizoen een draak krijgt". Het is niet 100% uit te sluiten, maar veel dichter bij 100% ga je niet komen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:06 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Wie zegt dat Stannis dood is? Dat werd namelijk niet in beeld gebracht.
Of mis ik iets?
Die van Margaeryquote:Op dinsdag 16 juni 2015 18:24 schreef Byzantynixschii het volgende:
Wellicht al eens gepost hier maar ik zag dit pas net. Erg de moeite waard in ieder geval.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |