Pyke!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:35 schreef Aristoteless het volgende:
Ik denk dat we een jaartje the wall overslaan
Nee maar Brann is er toch ook gewoon nog? We hebben hem alleen niet gezien.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ze kunnen niet alle verhaallijnen zomaar schrappen
Davos en Mellisandre zijn er ook nog hè.
Edit; en de fucking White Walkers uiteraard
Die heeft niemand gemistquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee maar Brann is er toch ook gewoon nog? We hebben hem alleen niet gezien.
Het is natuurlijk ook een heel verschil of je tegen een volledig uitgeruste ridder vecht of iemand die ook maar voor z'n landheer moet vechten met een kort zwaard of dolk waar die nauwelijks mee om kan gaan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze keken naar hoe efficiënt het is. In een normaal zwaargevecht snijdt het aan de ene kant onvoldoende door de vorm, en de andere kant is weer te instabiel om 'm zo te houden of weet ik veel.Ik heb me er niet helemaal in verdiept.
Nee zelfs onder normale omstandigheden schijnt het gewoon geen ideale vorm te zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook een heel verschil of je tegen een volledig uitgeruste ridder vecht of iemand die ook maar voor z'n landheer moet vechten met een kort zwaard of dolk waar die nauwelijks mee om kan gaan.
Die eten het gras en drinken het water dat voor handen is. Daarom houden ze ook niet zo van de zee. Zout water is slecht in hun ogen. Net als shadowgrass, wat de paarden niet kunnen eten.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Denk het wel, al dat paardenvoer moet ergens vandaan komen.
MAAR IK VIND HET ZO'N COOL PLAATJEquote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee zelfs onder normale omstandigheden schijnt het gewoon geen ideale vorm te zijn.Geen idee, geen zin om het allemaal op te zoeken!
quote:
mbquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat Jon end game material is. L+R=J en 'you know nothing' eerder dit seizoen. Anders zou met name dat hele 'wat is jons herkomst'-verhaal complete bs zijn. En toevallig is er zojuist een priester binnen komen wandelen van wie we weten dat haar orde mensen tot leven kan brengen, en die net een bloedoffer heeft gebracht. Als Jon dood is, slaat de hele Lord of Light-lijn van Melisandre nergens op en is zij gewoon een ordinaire goochelaar.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:36 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom denken zoveel mensen dat dit niet het einde van Jon is?![]()
Wishful thinking I guess
Euh en so what? Had je dat gevoel niet dan bij 'by the old gods and the new mag je niet lieguuuh' wat de high sparrow stond te prevelen? Dan zouden we de high sparrow niet serieus nemen en melisandre wel?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:39 schreef Koudspel het volgende:
[..]
Omdat Jon end game material is. L+R=J en 'you know nothing' eerder dit seizoen. Anders zou met name dat hele 'wat is jons herkomst'-verhaal complete bs zijn. En toevallig is er zojuist een priester binnen komen wandelen van wie we weten dat haar orde mensen tot leven kan brengen, en die net een bloedoffer heeft gebracht. Als Jon dood is, slaat de hele Lord of Light-lijn van Melisandre nergens op en is zij gewoon een ordinaire goochelaar.
Wat heeft dat 'You know nothing, Jon Snu.' ermee te makenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:39 schreef Koudspel het volgende:
[..]
Omdat Jon end game material is. L+R=J en 'you know nothing' eerder dit seizoen. Anders zou met name dat hele 'wat is jons herkomst'-verhaal complete bs zijn. En toevallig is er zojuist een priester binnen komen wandelen van wie we weten dat haar orde mensen tot leven kan brengen, en die net een bloedoffer heeft gebracht. Als Jon dood is, slaat de hele Lord of Light-lijn van Melisandre nergens op en is zij gewoon een ordinaire goochelaar.
Bovendien "Kill the Boy, and let the man be born". Hoe symbolisch wil je het hebben .
Ja dat laatste idd. Faith of the Seven is tot nog toe gewoon zeer ordinaire religie. Heeft naar mijn weten nog nooit iets bovennatuurlijks gedaan. Voor mensen, door mensen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:43 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Euh en so what? Had je dat gevoel niet dan bij 'by the old gods and the new mag je niet lieguuuh' wat de high sparrow stond te prevelen? Dan zouden we de high sparrow niet serieus nemen en melisandre wel?
Hoe wist Melisandre dat in vredesnaam? Het is duidelijk dat die visioenen van haar bestaand zijn. Ik denk dat het erop slaat dat Jon geen idee heeft wie hij is, de zoon van Rhaegar en de warrior of light. Iets wat Melisandre hem te zijner tijd zal vertellen denk ik zo.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:48 schreef brojo het volgende:
[..]
Wat heeft dat 'You know nothing, Jon Snu.' ermee te maken
En van de Old Gods hebben we ook al visioenen, voortekens en allerlei andere magie gezien.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:48 schreef Koudspel het volgende:
[..]
Ja dat laatste idd. Faith of the Seven is tot nog toe gewoon zeer ordinaire religie. Heeft naar mijn weten nog nooit iets bovennatuurlijks gedaan. Voor mensen, door mensen.
Melisandre en Thoros hebben toch al vaak zat laten zien over hogere krachten te beschikken. Ik durf er in ieder geval heel veel om te verwedden dat Jon Snow weer op zal staan.
Nu je het zegt. Als hij iets langer en stijler haar zou hebben, is het hem gewoon.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:50 schreef Gezicht het volgende:
Aliser en Olly & friends zijn gewoon de PVV'erts van Westeros. Aliser heeft zelfs iets van Wilders weg.Dat die asielzoekerts maar achter the Wall blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |