quote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:08 schreef gniffie het volgende:
Shenmue zal wel over uurtje helemaal funded zijn. Nu al op 100k
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit is echt precies hetzelfde als de vorige COD.
2x betalen voor een game? no fucking wayquote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hoezo alle oude spellen komen toch al als HD remakes uit, de DS4 is de perfecte controller en streamen naar je PC? M'n PC staat al jaren stof te happen.
Kan me nog de tijden herinneren dat er alleen maar WOII shooters uitkwamenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:08 schreef Coco98 het volgende:
Wanneer komt er weer eens een WW2 shooter of beter nog WW1?
Echt he CoD SP is echt iets wat je speelt als je internet er een keer uit ligtquote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:09 schreef gniffie het volgende:
Niemand caret om de single player. Laat multi player zien
Niemand hier buiten Fylax zegt dan ook dat dit goed isquote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:10 schreef Devz het volgende:
Vliegende soldaatjes met futuristische wapens, wat origineel. En dan zeuren mensen over Assassin's Creed.
Dat kan al, het heet advanced warfare, ziet er alleen net iets anders uit, verder hetzelfde spel.quote:
En Hitman natuurlijk, maar die is niet exclusive.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:11 schreef Typisch het volgende:
no man's sky en horizon enige twee interessante dingen voor mij tot nu toe geloof ik
Heb ik ook al, maar Treyarch is beter.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:11 schreef Plamboom het volgende:
[..]
Dat kan al, het heet advanced warfare, ziet er alleen net iets anders uit, verder hetzelfde spel.
Zeker nooit Unreal gespeeldquote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:11 schreef gniffie het volgende:
veels te high paced dit. Doe BO tempo gaarne
Moet je nu even in de staff-room bij Microsoft kijken: Daar zullen ze er inmiddels wel witjes bij zitten....quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Moet je nu even in de staff-room bij Microsoft kijken: Daar zullen ze er inmiddels wel witjes bij zitten....
preciesquote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:12 schreef Devz het volgende:
[..]
En Hitman natuurlijk, maar die is niet exclusive.
UT 2004quote:
Serieus, jij zit of aan mega goeie drugs of je kijkt de E3 van een aantal jaar geleden?!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 04:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Moet je nu even in de staff-room bij Microsoft kijken: Daar zullen ze er inmiddels wel witjes bij zitten....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |