Mja ik ken genoeg mensen die dit wel zouden willen spelen maar dan wel op de PCquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sowieso valt die zo hard tegen
0.0 story, en je moet echt vrienden hebben om t mee te spelen anders kan je niks
guerrilla is gewoon prima aankondiging hoorquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:43 schreef Jimbo het volgende:
auch al 45min bezig dit joh. en echt nog niks boeiends
Oh dat was me nog niet opgevallen, goeie! Zou het echt zo slecht worden van de winter met Sony? Dat alles wat ze nu laten zien 2016 werk is?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:41 schreef Typisch het volgende:
nog geen één release date
dat is niet netjes
zou fijn zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I guess.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Oh dat was me nog niet opgevallen, goeie! Zou het echt zo slecht worden van de winter met Sony? Dat alles wat ze nu laten zien 2016 werk is?
dit zou fijn zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is hier nu precies de meerwaarde van? Niemand kijkt filmpjes onder het gamen en je eigen mp3's vanaf USB afspelen onder het gamen kon al.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kortzichtigquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:46 schreef Coco98 het volgende:
Dit hoort op een nintendo console niet Playstation.
Dat ik m'n PS3 kan opruimen die dit altijd al ondersteunde.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:46 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat is hier nu precies de meerwaarde van? Niemand kijkt filmpjes onder het gamen en je eigen mp3's vanaf USB afspelen onder het gamen kon al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |