SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn bijna geen mogelijkheden dat je met 4 punten 3e word, want betekend meestal dat 1 ploeg alles verliest, of 3 ploegen 4 punten hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zul jij er ook achter komen dat het in 50% van de gevallen is.
Dat je top 2 eindigt
Maar als 1 van beiden wint is Nederland sowieso beterquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:27 schreef Paxcon het volgende:
Als Zwitserland en Kameroen morgen afspreken gelijk te spelen zijn ze beide door
Heeft Zwitserland nog wat bevroren rekeningen om in te zetten hierbij?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:27 schreef Paxcon het volgende:
Als Zwitserland en Kameroen morgen afspreken gelijk te spelen zijn ze beide door
Whut?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er zijn bijna geen mogelijkheden dat je met 4 punten 3e word, want betekend meestal dat 1 ploeg alles verliest, of 3 ploegen 4 punten hebben.
Ik hoop van niet zeg...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:27 schreef Paxcon het volgende:
Kloptquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar als 1 van beiden wint is Nederland sowieso beter
OMG, salonremise.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:27 schreef Paxcon het volgende:
Er zijn tig mogelijkhedenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Brazilië wint of gelijk speelt tegen Costa Rica zijn we zeker door volgens mij
Daar wordt al driftig op ingezet zie ikquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:27 schreef Paxcon het volgende:
Alleen Dinamo Zagrebscenario's houden ons uit de achtste finale.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Brazilië wint of gelijk speelt tegen Costa Rica zijn we zeker door volgens mij
Als Zwitserland of Kameroen wint, als USA gelijkspeelt of wint tegen Nigeria ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Brazilië niet verliest is Oranje al op zeker door inderdaadquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
In deze poule gaat het lastig worden voor de nummer 3 om 4 punten met doelsaldo 2:2 of beter te hebben
Snel even op Unibet kijken naar de oddsquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar wordt al driftig op ingezet zie ik
Klopt. Als Brazilië gewoon even wint...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
In deze poule gaat het lastig worden voor de nummer 3 om 4 punten met doelsaldo 2:2 of beter te hebben
Dat zei ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Brazilië niet verliest is Oranje al op zeker door inderdaad
Gelijkspelletje is al genoeg voor Oranjequote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Als Brazilië gewoon even wint...
Ik heb zoveel mogelijkheden voorbij zien komen dat ik het spoor een beetje bijster benquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zei ik.
Toen zei jij: er zijn nog tig mogelijkheden
Klopt, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelijkspelletje is al genoeg voor Oranje
KirstenGodin mag datquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:34 schreef Sked het volgende:
Kirsten heeft gisteravond nog gefeest zo te horen
Ik ben sinds zojuist groot voorstander van een salonremise in elk geval. Salonremisesquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Snel even op Unibet kijken naar de odds
Als dat gebeurt zit Blatter er achter.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal m nog leuker maken.
Als Nigeria niet met precies 2 doelpunten verschil van de VS wint is Nederland door.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dat gebeurt zit Blatter er achter.
Ja maar iets minder kansloos danquote:Op dinsdag 16 juni 2015 07:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dus dan wordt het of Japan of Duitsland in de achtste finales. Dan liggen we er dus sowieso ook uit
De NL vrouwen hebben een andere coach nodig, het loopt nu beetje als kip zonder kop rond.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Poulefase overleefd en achtste finale gehaald klinkt inderdaad wel wat beter.
van Gaalquote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De NL vrouwen hebben een andere coach nodig, het loopt nu beetje als kip zonder kop rond.
Dan maar hopen op Duitsland... zaterdag om 22.00 Nederlandse tijdquote:Op dinsdag 16 juni 2015 07:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dus dan wordt het of Japan of Duitsland in de achtste finales. Dan liggen we er dus sowieso ook uit
Dat is een mooie tijd.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dan maar hopen op Duitsland... zaterdag om 22.00 Nederlandse tijd
Deutsches Bier und Holländische Bitterbällequote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:54 schreef OmniRocket het volgende:
Dan maar hopen op Duitsland... zaterdag om 22.00 Nederlandse tijd
Denk dat daar een wereld te winnen valt inderdaad. Daar moet toch wel ergens een pensionaris gek voor te maken zijn. Foppe de Haan?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De NL vrouwen hebben een andere coach nodig, het loopt nu beetje als kip zonder kop rond.
De NL dames kunnen aardig ballen maar het ontbreekt aan tactisch vernuft en dat is de coach aan te rekenen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zo slecht is Roger Reijnders echt niet... Je kunt je wellicht eerder afvragen of de Nederlandse dames genoeg kwaliteit hebben.
Een Nederland - Duitsland gaat wel heel wat meer aandacht krijgen en als het op een redelijk normale tijd is gaan er meer mensen kijken. Maar of het dan goede reclame is voor het vrouwenvoetbal om Oranje vervolgens een afranseling te zien krijgen is maar de vraag.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Duitsland wordt echt een enorme vernedering trouwens. Ik heb een stuk liever Japan.. Dat is nog een klein beetje spannend.
Als het Nederland - Duitsland wordt dan speelt het op 20 juni 22:00 en wordt het Japan dan speelt het op 24 juni om 4:00quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:14 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Een Nederland - Duitsland gaat wel heel wat meer aandacht krijgen en als het op een redelijk normale tijd is gaan er meer mensen kijken. Maar of het dan goede reclame is voor het vrouwenvoetbal om Oranje vervolgens een afranseling te zien krijgen is maar de vraag.
om 4:00quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:39 schreef WEST het volgende:
[..]
Als het Nederland - Duitsland wordt dan speelt het op 20 juni 22:00 en wordt het Japan dan speelt het op 24 juni om 4:00
Dan heb ik toch een voorkeur voor Duitsland.
Misschien Jill Roord, het geheime wapen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:30 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik heb net de hele wedstrijd gekeken, en wat heb ik me geërgerd aan het spel van van de Donk. Ze staat op de belangrijkste positie centraal op het middenveld, maar het is constant balverlies door slechte aannames, geen overzicht, geen duelkracht en als ze dan eens aan de bal is met een beetje ruimte altijd een slechte voortzetting.
Die voorhoede van Nederland is best aardig met de snelheid van Melis en de techniek van Martens, maar de aanvoer van met name van de Donk is zo matig dat de kwaliteiten van de voorhoede er gewoon niet uitkomen.
Ik weet dat ze vrij hoog in de hiërarchie staat, maar de bondscoach moet er toch echt eens over nadenken iemand andere op die positie neer te zetten. Al weet ik zo niet of er een betere speelster voor handen is. Maar iemand die eens een bal vasthoudt en de bal naar een teamgenote speelt zou al een hele verbetering zijn.
Heel Nederland meldt zich de dag daarna ziek, die wedstrijd moet je zien.quote:
ik werk nooit op woensdag het komt goed uit voor mijquote:Op dinsdag 16 juni 2015 15:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien Jill Roord, het geheime wapen.
[..]
Heel Nederland meldt zich de dag daarna ziek, die wedstrijd moet je zien.
Wanneer is die wedstrijd?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 19:21 schreef Shivo het volgende:
Prachtig dat ze in 87e minuut gelijk maken en daardoor zo goed als zeker door zijn. Ik zie vandaag de VS niet zo snel met twee doelpunten verschil verliezen van Kameroen.
quote:Uitkijken naar Zwitserland-Kameroen
Ook in Groep B zijn alle wedstrijden al gespeeld. Thailand is derde geworden met slechts drie punten, dus Nederland hoeft nog maar één ander team achter zich te houden om zich te plaatsen voor de volgende ronde.
In Groep C worden dinsdagavond 23.00 uur Nederlandse tijd de laatste wedstrijden gespeeld: Ecuador-Japan en Zwitserland-Kameroen. Met name het laatste duel is voor Oranje interessant. Bij een zege van Zwitserland of Kameroen komt de nummer drie in Groep C op maximaal drie punten uit, waardoor het achter Nederland eindigt. Alleen bij een gelijkspel tussen Zwitserland en Kameroen, moet Oranje nog langer wachten.
In Groep D kan het nog alle kanten op. Alle ploegen kunnen zich nog kwalificeren voor de achtste finales. Oranje is in elk geval door als Nigeria niet met exact twee doelpunten verschil wint van de Verenigde Staten. In alle andere gevallen houdt Nederland, ongeacht de uitslag bij Australië-Zweden, de nummer drie in deze groep achter zich. De duels staan voor woensdagochtend 02.00 uur Nederlandse tijd gepland.
Japan - Ecuador. Op die andere heb ik geld op een gelijkspel staan en dat is kut om te kijken.quote:
Japan met een b-ploeg?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 22:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Japan - Ecuador. Op die andere heb ik geld op een gelijkspel staan en dat is kut om te kijken.
De dames of het spel?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Een stuk aantrekkelijker dan Kameroen ben gezapt.
hahaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:17 schreef Nober het volgende:
Latgod na een wereldactie van de Japanse Messi.
Hoeft ook niet. Des te eerder is NL door.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:29 schreef TheVulture het volgende:
Dit lijkt vooralsnog niet op een salonremise
My B; ik bedoelde Nigeria - VS. Ik geloof dat als Nigeria niet met tenminste twee doelpunten verschil van de VS wint, we ook door zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 21:58 schreef exile79 het volgende:
[..]
Wanneer is die wedstrijd?
Edit: Het is Zwitserland-Kameroen.
[..]
2-2 is ook voldoende dan.quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:23 schreef WEST het volgende:
Hoop toch dat die Zwitsers met 3-2 winnen. Zie liever die Zwitsers verder komen.
heb toch liever 3-2quote:
Ik verwacht veel medestanders.quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:26 schreef Paxcon het volgende:
Ik hoop dat Nederland na deze wedstrijd door is, dus dat een van beide wint
En bij winst van één van de twee niet?quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat we tegen Japan spelen. Dus dat het gelijk wordt.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verwacht veel medestanders.
Als het land dat 3e is in groep C niet doorgaat niet.quote:
Dit.quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat we tegen Japan spelen. Dus dat het gelijk wordt.
Tegen Duitsland a.s. zaterdag 22:00. Japan volgende week dinsdag 4:00.quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:51 schreef tralalala het volgende:
Wanneer en hoe laat mogen we tegen Japan of Duitsland? Zeker weer 's nachts.
quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:51 schreef tralalala het volgende:
Wanneer en hoe laat mogen we tegen Japan of Duitsland? Zeker weer 's nachts.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:39 schreef WEST het volgende:
[..]
Als het Nederland - Duitsland wordt dan speelt het op 20 juni 22:00 en wordt het Japan dan speelt het op 24 juni om 4:00
Dan heb ik toch een voorkeur voor Duitsland.
hopelijk tegen japanquote:Op woensdag 17 juni 2015 00:52 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Tegen Duitsland a.s. zaterdag 22:00. Japan volgende week ergens om 4:00.
geen ideequote:
Als de andere groepen voorbij zijn.quote:
Als Zweden verliest en Nigeria niet wint vannacht spelen we tegen Duitsland. Anders is het afhankelijk van de resultaten in Groep E en F.quote:
Dat is bij alle spleet ogenquote:Op woensdag 17 juni 2015 00:55 schreef Paxcon het volgende:
Japan is toch dat team waar een man in speelt?
Zo rond vier uur dus?quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Zweden verliest en Nigeria niet wint vannacht spelen we tegen Duitsland. Anders is het afhankelijk van de resultaten in Groep E en F.
Mogelijk.quote:
Paraguay - Jamaica was pure aids voor de oogjes.quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké, zo weer mannenvoetbal checken: Argentina - Uruguay
Ik heb daar niks van gezien dus ik ben nog kerngezond.quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Paraguay - Jamaica was pure aids voor de oogjes.
02:00 toch?quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:59 schreef tralalala het volgende:
Nou, die 4:00 wedstrijd gaat hem denk ik niet worden voor mij.
we begrijpen elkaarquote:Op woensdag 17 juni 2015 01:02 schreef Wicky15 het volgende:
Wedstrijd om 4.00 zou wel echt lekker zijn
NL jaquote:Op woensdag 17 juni 2015 01:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
02:00 toch?
Of bedoel je de komende wedstrijd voor NL?
quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
02:00 toch?
Of bedoel je de komende wedstrijd voor NL?
Mocht het Japan zijn dan blijven we toch op?quote:Op woensdag 17 juni 2015 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb daar niks van gezien dus ik ben nog kerngezond.
Dat spreekt voor zichquote:Op woensdag 17 juni 2015 02:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Mocht het Japan zijn dan blijven we toch op?
ik sowiesoquote:Op woensdag 17 juni 2015 02:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Mocht het Japan zijn dan blijven we toch op?
quote:
Gaat over het algemeen niet fantastisch met de Europese ploegen volgens mij, uitzonderingen daargelaten.quote:
Duitsland en Noorwegen, beetje de usual suspects, doen het naar behoren.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat over het algemeen niet fantastisch met de Europese ploegen volgens mij, uitzonderingen daargelaten.
Die zaten in een bijzonder matige poule.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Duitsland en Noorwegen, beetje de usual suspects, doen het naar behoren.
Als die geen vrouwenvoetbal wil kijken moet je haar dumpen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kijk sowieso wel om 4 uur, Duitsland weet ik niet of ik dan wel kijk, dan ben ik wss bij mn vriendin
quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als die geen vrouwenvoetbal wil kijken moet je haar dumpen.
Prima toch. De drie beste Europese ploegen kwalificeren zich voor de Olympische Spelen volgend jaar. EK 2017 zijn we al gastland ook al voor geplaatst.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat over het algemeen niet fantastisch met de Europese ploegen volgens mij, uitzonderingen daargelaten.
Er doen er 8 mee, daarvan zal er eentje uit gaan. (of nul) Je zult echt de volgende ronde nog moeten winnen om daar kans op te maken.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:12 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Prima toch. De drie beste Europese ploegen kwalificeren zich voor de Olympische Spelen volgend jaar. EK 2017 zijn we al gastland ook al voor geplaatst.
quote:
Ik weet niet eens hoe die er uit ziet dus nee.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johannes zit een beetje op mijn vriendin te azen
hij heeft jessicaquote:Op woensdag 17 juni 2015 02:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johannes zit een beetje op mijn vriendin te azen
Ze heeft niets met sport, dat is een beetje kut.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe die er uit ziet dus nee.
Maar als ze niet van vrouwenvoetbal houdt neem ik haar karakter sowieso niet serieus.
Blijf dan toch maar samenquote:Op woensdag 17 juni 2015 02:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze heeft niets met sport, dat is een beetje kut.
Verder is ze wel heel lief.
ze is voor mexico en usa?quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeer groot voetbal fan
Ze houdt vooral niet van 'pure' sporten, waar ik dus eigenlijk wel van houdquote:Op woensdag 17 juni 2015 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Blijf dan toch maar samen![]()
Misschien kan je haar nog overtuigen dat sport wel leuk is, misschien moet ze eens wat Robert Gesink hoogtepunten filmpjes gaan bekijken.
Of Mexi kan haar een paar filmpjes van Arjen Robben laten zien bijvoorbeeldquote:Op woensdag 17 juni 2015 02:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Blijf dan toch maar samen![]()
Misschien kan je haar nog overtuigen dat sport wel leuk is, misschien moet ze eens wat Robert Gesink hoogtepunten filmpjes gaan bekijken.
Het veld is te groot voor de vrouwen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is de wedstrijd eigenlijk spannend?
Mijn favoriet is Boskamp als Snorlax.quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen ben ik aan het bekijken wat mijn favoriete pokemon is.
De belangrijke vragen van het leven.
Is de wedstrijd eigenlijk spannend?
Nog 1 vraag: houdt ze van curling?quote:Op woensdag 17 juni 2015 02:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze houdt vooral niet van 'pure' sporten, waar ik dus eigenlijk wel van houdZwemmen, wielrennen en atletiek.
Dat denk ik wel. Bovendien houdt ze ook erg van honkbalquote:
ik ben fan van jouquote:Op woensdag 17 juni 2015 02:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn favoriet is Boskamp als Snorlax.
[..]
Nog 1 vraag: houdt ze van curling?
[..]
Dat denk ik wel. Bovendien houdt ze ook erg van honkbal
[ afbeelding ]
en basketball
[ afbeelding ]
Het spreekt voor zich dat haar favoriete team (de Golden State Warrios) zeer goed gaan.
Bedanktquote:Op woensdag 17 juni 2015 02:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik ben fan van jou
ik vind jou erg sympathiek
verkeerde toppa maar soitquote:
quote:
Correctquote:Op woensdag 17 juni 2015 03:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, dat van Immobile stond in het juiste topic.
hoezo dan? D'r wordt dus niet geloot?quote:Op woensdag 17 juni 2015 10:43 schreef Funel het volgende:
Als brazilie wint van costa rica, wat wel gaat gebeuren, moet Nederland tegen Japan.
Maakt niks uit wat spanje tegen ZK doet.
Japan is de huidige wereldkampioen...quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:36 schreef FritzWepper het volgende:
Nou, daar zijn we wel blij mee toch? Tegen Duitsland was het op zeker einde oefening geweest.
Allebei verlies je normaal gesproken maar Japan speelde matig tegen Zwitserland en Kameroen terwijl Duitsland wel aardig balde tegen Noorwegen maar zich in slaap liet sussen (en die zijn duidelijk beter dan NL normaal gesproken)quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:36 schreef FritzWepper het volgende:
Nou, daar zijn we wel blij mee toch? Tegen Duitsland was het op zeker einde oefening geweest.
Ik weet, en normaliter dus ook kansloos. Maar als ik Duitsland zo zie dan is dat nog kanslozer en daarbij nog eens kans op een behoorlijk pak slaag.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Japan is de huidige wereldkampioen...
Mjah, Japan speelde volgens mij de laatste wedstrijd op halve kracht ofzoquote:Op woensdag 17 juni 2015 12:18 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ik weet, en normaliter dus ook kansloos. Maar als ik Duitsland zo zie dan is dat nog kanslozer en daarbij nog eens kans op een behoorlijk pak slaag.
2011 wereldkampioen, 2012 zilver op Olympische spelen, 2014 kampioen Asian Cup.quote:Op woensdag 17 juni 2015 12:40 schreef Mark het volgende:
Hebben we geen lengte-voordeel tov die Japansen? Ken dat team niet zo goed.
De Asian Cup winnen is niet zo'n prestatie, als je de concurrentie ziet. Behalve Japan en Zuid-Korea kunnen ze er echt niets van...quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:20 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
2011 wereldkampioen, 2012 zilver op Olympische spelen, 2014 kampioen Asian Cup.
Is gewoon een van de toplanden. Maar toch minder dan de V.S. en Duitsland.
Noord-Korea, China, Australië?quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Asian Cup winnen is niet zo'n prestatie, als je de concurrentie ziet. Behalve Japan en Zuid-Korea kunnen ze er echt niets van...
China en Australië zijn niet slechter dan Oranjequote:Op woensdag 17 juni 2015 13:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
China en Australië zijn gewoon slecht. Noord-Korea mag niet meedoen.
Dat klopt inderdaad. Bedankt voor deze open deur.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:29 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
China en Australië zijn niet slechter dan Oranje
En ik maar denken dat dat wel zo isquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:29 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
China en Australië zijn niet slechter dan Oranje
Noord-Korea en China zijn ook wel aardig. Maar daar blijft het bij ja.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Asian Cup winnen is niet zo'n prestatie, als je de concurrentie ziet. Behalve Japan en Zuid-Korea kunnen ze er echt niets van...
Ik heb China - Canada en China - Nederland gezien en ik vond China echt verschrikkelijk slecht. Als je de Engelse heren ziet voetballen schiet je niet spontaan in de lach.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
China slecht noemen is hetzelfde als Engeland slecht noemen bij de mannen. Dat is meer 'niet goed genoeg om echt titels te kunnen behalen, maar niet slecht'
Ik schat ze hoger in dan Zuid-Korea overigens.
Dat waren ze gezien de ranking eigenlijk aan hun stand verplicht, al is het knap omdat de poule toch best zwaar was.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb China - Canada en China - Nederland gezien en ik vond China echt verschrikkelijk slecht. Als je de Engelse heren ziet voetballen schiet je niet spontaan in de lach.
Maar goed, Japan wordt een hele klus. En Duitsland nog meer. Maar het is al een behoorlijke prestatie dat ze de poulefase hebben overleefd, vind ik.
Dus? Ik zei dat Japan de laatste Asian Cup heeft gewonnen. Jij zei dat dat geen prestatie was omdat daar geen tegenstand is. Nou, de tegenstand daar bestaat uit landen als Australië en China en die zijn niet minder, en wellicht zelfs beter, dan Oranje. Dus ik vind dat het wel degelijk wat zegt dat Japan recent kampioen van Azië is.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Bedankt voor deze open deur.
TVP.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Engeland verliest, Spanje gelijkspeelt of Brazilië wint spelen we tegen Japan
Als de eerste 2 niet gebeuren en Brazilië gelijk speelt gaat het om het doelsaldo van Zweden en Costa Rica.
Als Brazilië ook verliest spelen we tegen Duitsland.
Het zegt iig meer dan in het mannenvoetbal.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:37 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Dus? Ik zei dat Japan de laatste Asian Cup heeft gewonnen. Jij zei dat dat geen prestatie was omdat daar geen tegenstand is. Nou, de tegenstand daar bestaat uit landen als Australië en China en die zijn niet minder, en wellicht zelfs beter, dan Oranje. Dus ik vind dat het wel degelijk wat zegt dat Japan recent kampioen van Azië is.
Ach joh, is toch leuk om die meiden te zienquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat mensen dat gekut van de Nederlandse vrouwen nog kunnen aanzien geeft goed aan hoe verslavend voetbal kan zijn.
Jawel hoor.. zou ook wel kijken als ik overdag geen verplichtingen had denk ik.. maar het is eerlijk gezegd meestal niet om aan te zienquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Ach joh, is toch leuk om die meiden te zien
De rest van het vrouwenvoetbal kijk ik niet echt hoor, soms uit verveling.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat mensen dat gekut van de Nederlandse vrouwen nog kunnen aanzien geeft goed aan hoe verslavend voetbal kan zijn.
Nee, het niveau is niet extreem hoog, maar daar moet je je gewoon even overheen zettenquote:Op woensdag 17 juni 2015 13:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Jawel hoor.. zou ook wel kijken als ik overdag geen verplichtingen had denk ik.. maar het is eerlijk gezegd meestal niet om aan te zien
Ach, de eerste wedstrijd vooral uit nieuwsgierigheid gekeken. De derde maakte de spanning veel goed. Alleen de tweede was echt niet vol te houden.quote:Op woensdag 17 juni 2015 13:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Mwoa, ik schat nu Duitsland hoger in dan Japan en vooral tegen Nederland aangezien het Nederland - Duitsland is. Dit Japan van nu is niet het Japan van vier jaar geleden.. met andere woorden Nederland heeft kans tegen Japan maar niet tegen Die Frauschaft.quote:Op woensdag 17 juni 2015 11:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Japan is de huidige wereldkampioen...
ja natuurlijkquote:
maar ik wil nachtwedstrijd kijkenquote:Op woensdag 17 juni 2015 18:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Mwoa, ik schat nu Duitsland hoger in dan Japan en vooral tegen Nederland aangezien het Nederland - Duitsland is. Dit Japan van nu is niet het Japan van vier jaar geleden.. met andere woorden Nederland heeft kans tegen Japan maar niet tegen Die Frauschaft.
Vannacht om 1:00quote:Op woensdag 17 juni 2015 19:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maar ik wil nachtwedstrijd kijken
ik moet morgen om half 6 op omdat werkenquote:Op woensdag 17 juni 2015 19:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Vannacht om 1:00
Laatste 16:
1:30 China - Kameroen
1:30 Canada - Zwitserland
2:00 Verenigde Staten - ?
4:00 Japan - ?
quote:
Nederland moet tegen Japan ja, woensdag om 04.00quote:Op donderdag 18 juni 2015 02:42 schreef Anonymousz het volgende:
Korea staat met 2-1 voor
Brazilië met 1-0
als het zo blijft
moet nl tegen Japan toch?
Dat gaat nog een late avond worden voor ons en pax.quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duitsland - Zweden --> Sowieso 1x Europaquote:Op donderdag 18 juni 2015 09:57 schreef TheVulture het volgende:
Spanje er als enige Europese land tot nu toe uit, volgens mij kan Engeland zich niet kwalificeren voor de OS, hou je dus 6 Europese landen over. Duitsland en Zweden spelen tegen elkaar, Zwitserland gaat het denk ik niet redden tegen Canada. Een stunt van de vrouwen tegen Japan brengt de OS heel dichtbij
Waarom kan Engeland zich eigenlijk niet kwalificeren ?quote:Op donderdag 18 juni 2015 09:57 schreef TheVulture het volgende:
Spanje er als enige Europese land tot nu toe uit, volgens mij kan Engeland zich niet kwalificeren voor de OS, hou je dus 6 Europese landen over. Duitsland en Zweden spelen tegen elkaar, Zwitserland gaat het denk ik niet redden tegen Canada. Een stunt van de vrouwen tegen Japan brengt de OS heel dichtbij
Volgens mij gaan ze als GB naar de OSquote:Op donderdag 18 juni 2015 10:04 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Waarom kan Engeland zich eigenlijk niet kwalificeren ?
De bonden komen er onderling niet uit bij het voetbal, dus team GB doet niet mee tenzij ze gastland zijn oid.quote:Op donderdag 18 juni 2015 10:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah okay... en dan zijn ze al geplaatst of dat sowieso niet bij voetbal?
Nee.quote:
YES!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 18 juni 2015 03:20 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Nederland moet tegen Japan ja, woensdag om 04.00
Spanje liet veel kansen liggenquote:Op donderdag 18 juni 2015 10:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Engeland wint kan Nederland best eens naar de OS met een stunt ja.
(Spanje)
ook al tegen costa rica en brazil, fucking onnodigquote:
Nee, dat gaat niet door. Te veel gezeur vanuit Wales, Schotland en Noord-Ierland.quote:
Dus we kunnen om half vijf gaan slapen. Thank god.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even wat feitjes over Japan:
Ze hebben alleen nog maar gescoord in het eerste half uur.
Ze zijn niet altijd het team met de meeste kansen.
[ afbeelding ]
Stel dat Japan in het eerste half uur er twee maakt weet je dat je er drie moet maken om door te gaan.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus we kunnen om half vijf gaan slapen. Thank god.
twee is genoeg voor penaltiesquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stel dat Japan in het eerste half uur er twee maakt weet je dat je er drie moet maken om door te gaan.
#interessantefeitjes
quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus we kunnen om half vijf gaan slapen. Thank god.
Moest eigenlijk meer hier aan denkenquote:Op donderdag 18 juni 2015 13:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Users die opblijven mogen zich met recht oranje leeuwinnen hooligan noemen
geen wedstrijden vandaag?quote:
De speelsters zelf hadden liever Duitsland gehad. Japan is wel wereldkampioen, hè.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 14:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tegen Duitsland was je kansloos dus dit is gunstig.
Wereldkampioen zegt niets, zo goed als 4 jaar geleden zijn ze niet meer.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
De speelsters zelf hadden liever Duitsland gehad. Japan is wel wereldkampioen, hè.
Blijkbaar zegt dat dus wel iets, volgens Oranje zelf.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 20:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wereldkampioen zegt niets, zo goed als 4 jaar geleden zijn ze niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |