SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn bijna geen mogelijkheden dat je met 4 punten 3e word, want betekend meestal dat 1 ploeg alles verliest, of 3 ploegen 4 punten hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zul jij er ook achter komen dat het in 50% van de gevallen is.
Dat je top 2 eindigt
Maar als 1 van beiden wint is Nederland sowieso beterquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:27 schreef Paxcon het volgende:
Als Zwitserland en Kameroen morgen afspreken gelijk te spelen zijn ze beide door
Heeft Zwitserland nog wat bevroren rekeningen om in te zetten hierbij?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:27 schreef Paxcon het volgende:
Als Zwitserland en Kameroen morgen afspreken gelijk te spelen zijn ze beide door
Whut?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:27 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er zijn bijna geen mogelijkheden dat je met 4 punten 3e word, want betekend meestal dat 1 ploeg alles verliest, of 3 ploegen 4 punten hebben.
Ik hoop van niet zeg...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:27 schreef Paxcon het volgende:
Kloptquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar als 1 van beiden wint is Nederland sowieso beter
OMG, salonremise.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:27 schreef Paxcon het volgende:
Er zijn tig mogelijkhedenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Braziliė wint of gelijk speelt tegen Costa Rica zijn we zeker door volgens mij
Daar wordt al driftig op ingezet zie ikquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:27 schreef Paxcon het volgende:
Alleen Dinamo Zagrebscenario's houden ons uit de achtste finale.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Braziliė wint of gelijk speelt tegen Costa Rica zijn we zeker door volgens mij
Als Zwitserland of Kameroen wint, als USA gelijkspeelt of wint tegen Nigeria ook.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Braziliė niet verliest is Oranje al op zeker door inderdaadquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
In deze poule gaat het lastig worden voor de nummer 3 om 4 punten met doelsaldo 2:2 of beter te hebben
Snel even op Unibet kijken naar de oddsquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar wordt al driftig op ingezet zie ik
Klopt. Als Braziliė gewoon even wint...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
In deze poule gaat het lastig worden voor de nummer 3 om 4 punten met doelsaldo 2:2 of beter te hebben
Dat zei ik.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Braziliė niet verliest is Oranje al op zeker door inderdaad
Gelijkspelletje is al genoeg voor Oranjequote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt. Als Braziliė gewoon even wint...
Ik heb zoveel mogelijkheden voorbij zien komen dat ik het spoor een beetje bijster benquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zei ik.
Toen zei jij: er zijn nog tig mogelijkheden
Klopt, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Gelijkspelletje is al genoeg voor Oranje
KirstenGodin mag datquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:34 schreef Sked het volgende:
Kirsten heeft gisteravond nog gefeest zo te horen
Ik ben sinds zojuist groot voorstander van een salonremise in elk geval. Salonremisesquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Snel even op Unibet kijken naar de odds
Als dat gebeurt zit Blatter er achter.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal m nog leuker maken.
Als Nigeria niet met precies 2 doelpunten verschil van de VS wint is Nederland door.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dat gebeurt zit Blatter er achter.
Ja maar iets minder kansloos danquote:Op dinsdag 16 juni 2015 07:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dus dan wordt het of Japan of Duitsland in de achtste finales. Dan liggen we er dus sowieso ook uit
De NL vrouwen hebben een andere coach nodig, het loopt nu beetje als kip zonder kop rond.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Poulefase overleefd en achtste finale gehaald klinkt inderdaad wel wat beter.
van Gaalquote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De NL vrouwen hebben een andere coach nodig, het loopt nu beetje als kip zonder kop rond.
Dan maar hopen op Duitsland... zaterdag om 22.00 Nederlandse tijdquote:Op dinsdag 16 juni 2015 07:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dus dan wordt het of Japan of Duitsland in de achtste finales. Dan liggen we er dus sowieso ook uit
Dat is een mooie tijd.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dan maar hopen op Duitsland... zaterdag om 22.00 Nederlandse tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |