Playstation gaat keihard killen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:51 schreef Der_Mann het volgende:
ik ga het opblijven voor Sony toch maar niet wagen, stel je voor dat de persconferentie een drollenbak blijkt te zijn
trusten en veel plezier nog grgr
3uquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:53 schreef SpankmasterC het volgende:
Sony is nog steeds 2u? Microsofts ding loopt nog en ik heb de Windows 10 interface voor de X1 nog niet gezien
3 uur volgens mij.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:53 schreef SpankmasterC het volgende:
Sony is nog steeds 2u? Microsofts ding loopt nog en ik heb de Windows 10 interface voor de X1 nog niet gezien
Lekker boeiend of je met zo'n ding op zit, het gaat om de ervaring die het biedt. Zolang het maar comfortabel en gaaf is.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:30 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik geef geen fuck om Morpheus, want ik ga niet met zo'n ding op mijn gezicht zitten...
Ik wil Japanese games. Lots of them. Shenmue, Chrono, Yakuza, Final Fantasy 7, etc etc.
Ben benieuwd! De BC van de X1 kwam volledig uit het niets, ben benieuwd wat Sony gaat brengen!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Playstation gaat keihard killen.
XBO ligt op de grond, en Playstation komt aanrennen om te kopschoppen...
De corporate spies van Sony waren daar vast al van op de hoogtequote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ben benieuwd! De BC van de X1 kwam volledig uit het niets, ben benieuwd wat Sony gaat brengen!
Ik vond de Xbox show echt wel goed hoor. Qua exclusives, backwards compatibility, etc. heeft Sony een flinke achterstand goed te maken.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Playstation gaat keihard killen.
XBO ligt op de grond, en Playstation komt aanrennen om te kopschoppen...
Klopt, en dat was prima, maar uiteindelijk kijk ik zo'n show om nieuwe IP's en toffe exclusives te zien, en helaas bleef dat (weer) een beetje achter bij Microsoft, op die aparte Japanse game na...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ben benieuwd! De BC van de X1 kwam volledig uit het niets, ben benieuwd wat Sony gaat brengen!
Microsoft deed het prima ja, maar MS heeft een achterstand hé niet Sony.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:56 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik vond de Xbox show echt wel goed hoor. Qua exclusives, backwards compatibility, etc. heeft Sony een flinke achterstand goed te maken.
Halo wisten we al, Gears verwachtten we al. Beide series waar ik weinig om geef. Fable is bagger (helaas), Tomb Raider komt naar PS4, en Forza 6 ziet er geweldig uit, maar daar is genoeg goede concurrentie voor, met Project CARS, Driveclub, Gran Turismo 7 (hopelijk straks te zien), en die hardcore sim die volgend jaar komt, plus nog wat rally-games...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:56 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik vond de Xbox show echt wel goed hoor. Qua exclusives, backwards compatibility, etc. heeft Sony een flinke achterstand goed te maken.
Qua sales ja. Op het gebied van games en exclusives wat mij betreft niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Microsoft deed het prima ja, maar MS heeft een achterstand hé niet Sony.
True, ben benieuwd wat Sony doet idd!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:56 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Klopt, en dat was prima, maar uiteindelijk kijk ik zo'n show om nieuwe IP's en toffe exclusives te zien, en helaas bleef dat (weer) een beetje achter bij Microsoft, op die aparte Japanse game na...
Niet echt eerlijk om alleen de periode na de zomer te meten natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:58 schreef Devz het volgende:
[..]
Qua sales ja. Op het gebied van games en exclusives wat mij betreft niet.
Ik, uiteraard. Heb toch een fucked op slaapritme...quote:
Hopelijk Driveclub expansions en een shitload aan Japanse exclusives...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
True, ben benieuwd wat Sony doet idd!
Ik ook niet, maar dat is meer persoonlijke smaak. Ze hebben trouwens nog wel wat meer exclusives, aangekondigd zoals Sea of Thieves en ReCore, een hoop aardige indie games en ze hebben de samenwerking met ValveVR, Oculus Rift en natuurlijk hun eigen HoloLens. Dat samen met de tijdelijke exclusives, een nieuwe controller, de backwards compatibility en de Xbox Preview kan ik toch echt niet teleurstellend noemen....quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Halo wisten we al, Gears verwachtten we al. Beide series waar ik weinig om geef. Fable is bagger (helaas), Tomb Raider komt naar PS4, en Forza 6 ziet er geweldig uit, maar daar is genoeg goede concurrentie voor, met Project CARS, Driveclub, Gran Turismo 7 (hopelijk straks te zien), en die hardcore sim die volgend jaar komt, plus nog wat rally-games...
Oftewel, de Halo en Gears fans enzo die hebben allang een XBO, maar ik als twijfelaar ben nog steeds niet overgehaald om die console te halen.
Dat is allemaal prima, maar net als die nieuwe controller, net als holodeck, net als backwards compatibility, dat zijn allemaal secundaire zaken, en op de eerste plaats moeten er echt must-have exclusives en originele IP's zijn...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:04 schreef SpankmasterC het volgende:
Tering de X1 interface gaat stevig op de schop!
Hatsee! Belangrijkste doel: sneller sneller sneller, nice
Is alweer voorbij, was bij dat Xbox First, zat het te kijken op de event player.quote:
meest gevraagde functie voor psn. zou me stiekem niets verbazen als ze het doen. het zou een goede stap zijn voor hun en zoals ze tot nu toe in elke show gezegd hebben 'this year bla bla bla we've listened to you, our players, bla bla bla thank you for your input bla bla 'quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:15 schreef VMSDKR het volgende:
Hopelijk introduceert Sony de mogelijkheid voor het veranderen van je tag. Vorig jaar heeft iemand van Sony al eens gezegd dat ze dat niet van plan waren omdat ze bang zijn dat trollen en griefen dan te makkelijk wordt maar als ze net als Microsoft gewoon een tientje vragen per keer lijkt me dat ook niet het geval.
One can hope..
van 3 tot 4:30 - 5 uur uitloopquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is alweer voorbij, was bij dat Xbox First, zat het te kijken op de event player.
Guus waar blijft Sony? Ik wil niet dat Roy gelijk krijgt en we 5u pas klaar zijn
als je er ng geen hebt, sure. Maar als eigenaar vind ik het echt heel goed nieuws dat de interface sneller wordt, maakt de console een stuk bruikbaarder.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:08 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat is allemaal prima, maar net als die nieuwe controller, net als holodeck, net als backwards compatibility, dat zijn allemaal secundaire zaken, en op de eerste plaats moeten er echt must-have exclusives en originele IP's zijn...
Pfffrrrrppppptttttttttquote:
Ik moet ook eerlijk zeggen dat het me verbaast dat het gewoon niet kan. Technisch is het makkelijk te doen las ik in dat artikel maar ze willen er gewoon niet aan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meest gevraagde functie voor psn. zou me stiekem niets verbazen als ze het doen. het zou een goede stap zijn voor hun en zoals ze tot nu toe in elke show gezegd hebben 'this year bla bla bla we've listened to you, our players, bla bla bla thank you for your input bla bla '
Klopt, maar die gamers hebben ze al, en die blijven voor het grootste gedeelte wel. Ze zullen toch ook nieuwe gamers moeten trekken.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
als je er ng geen hebt, sure. Maar als eigenaar vind ik het echt heel goed nieuws dat de interface sneller wordt, maakt de console een stuk bruikbaarder.
Je doet tegenwoordig ook zoveel met een console dat het meer dan fijn is als het allemaal soepel werkt. De basis moet nog steeds hele goede games zijn, maar alles eromheen wordt (voor mij iig) steeds belangrijker.
ik zou zo blij zijn als ik hem kan veranderen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik moet ook eerlijk zeggen dat het me verbaast dat het gewoon niet kan. Technisch is het makkelijk te doen las ik in dat artikel maar ze willen er gewoon niet aan.
Toch vreemd aangezien je, lijkt mij, flink binnenloopt als half PSN voor een tientje zijn tag verandert.
Dit is het artikel btw:
http://m.ign.com/articles(...)ge-your-psn-name-yet
quote:
MAARJA DE MEESTE GAMES ZIJN WEL BAGGER.quote:
nee, gewoon lekker origineel.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:44 schreef Yi-Long het volgende:
De games in die collectie zullen ook niet opgepoetst zijn, neem ik aan...
banjoo-kazooie is dat al waardquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
MAARJA DE MEESTE GAMES ZIJN WEL BAGGER.
Met originele graphics!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:44 schreef Yi-Long het volgende:
De games in die collectie zullen ook niet opgepoetst zijn, neem ik aan...
niet iedereen is zo achterlijk als wijquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:52 schreef Friday12 het volgende:
Hoe stil is dit topic trouwens![]()
Had hele dag al moeite om het bij te houden tot nu
eigen schuld, dikke bultquote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Sony heeft nu al verloren omdat ik langer op moet blijven!
Vertel meer! Slaap je op je rug, je buik? Snurk je? Favoriete pyama?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pff, klein dutje gedaan, was wel lekker ff
Ah well, ik vind het best gezellig hoor!quote:
Zijslaper, snurken als ik dronken ben en mijn Yoshi pyama is mijn favoriet.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 02:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Vertel meer! Slaap je op je rug, je buik? Snurk je? Favoriete pyama?
Het is er al?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Iemand nog plannen voor de 15 minuten tot Sony?
Thanks, hier kan ik wat mee!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zijslaper, snurken als ik dronken ben en mijn Yoshi pyama is mijn favoriet.
5quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Thanks, hier kan ik wat mee!
Zag trouwens Street Figjter 4 in de montage, oei
en zich niet wil scherenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:03 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Shawn Layden. dit is die lulhannes die psn-change niet wil introduceren.
Juist. GEEF PETER MOORE TERUG!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:04 schreef Yi-Long het volgende:
Waar is die andere man die het altijd deed? Waarom nu deze hobbit?
dat spel sterft nog voor release manquote:
past mooi in de lijst van kut indies iddquote:
Ja, ook wel 'trico' genaamd voordat de officiele titel bekend wasquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:09 schreef Coco98 het volgende:
Is dit van dezelfde reeks als ICO, en shadow of the colossus?
ha! jij geilt op vogelsquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:10 schreef Typisch het volgende:
geen stijfje gekregen
behalve in het begin toen ik dat veertje zag vallen
t is een vogel man, een kat heeft toch geen verenquote:
Een vogel heeft geen snuitquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
t is een vogel man, een kat heeft toch geen veren
Ditquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:12 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit is een easy pass voor mij. Vind dat rotjoch nu al irritant.
nee, das de gamequote:
Ja, beetje vreemd... Nouja, hopelijk maken ze er iets van!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deze shit is net zo scripted als de gemiddelde CoD
Playstation 2 is goedkoperquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:13 schreef Dutchguy het volgende:
Geweldig ik kan mijn PS4 halen. Eindelijk.
mwahquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:14 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Beter dan die Jap of die Fransozen van Ubi
Is al geweestquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:16 schreef Fylax het volgende:
Krijgen we nou nog Black ops 3 te zien of wat
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:17 schreef Jimbo het volgende:
ohhh komop, opeens machines ertussen
pleurt toch op
Jij bent te veel PS fanboy man, Tot nu toe heeft Sony nog niks super spectaculairs laten zienquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:16 schreef Yi-Long het volgende:
Ok, XBO is dood, en nu vindt Sony het nodig om necrofilie toe te passen...
Nou ik vind dit toch wel ertug vet!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jij bent te veel PS fanboy man, Tot nu toe heeft Sony nog niks super spectaculairs laten zien
had liever echte dino's gezienquote:
Kleurrijk, open world, geen simpele shooter. Prima.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jij bent te veel PS fanboy man, Tot nu toe heeft Sony nog niks super spectaculairs laten zien
Zeker, maar niet iets waarmee ze Microsoft knock-out trappenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nou ik vind dit toch wel ertug vet!
jij weet niks robinquote:
Straks komt kh3!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:18 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zeker, maar niet iets waarmee ze Microsoft knock-out trappen
boeiendquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:18 schreef Plamboom het volgende:
Ok ik heb even 5sec trailer gemist, waar komen die robotdieren vandaan?
Die is al bevestigd multiplatformquote:
hoe kunnen er ineens weer dinosauriërs zijn nadat ''wij'' zijn uitgestorven?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zeker wel tof dit maar ik denk dat het met 'gewone' dinos toffer was geweest.
Was dan ook stukken minder origineel geweest. Dit is prima. Ziet er geweldig uit. Game van de show voor mij tot nog toe.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:19 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zeker wel tof dit maar ik denk dat het met 'gewone' dinos toffer was geweest.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:18 schreef Plamboom het volgende:
Ok ik heb even 5sec trailer gemist, waar komen die robotdieren vandaan?
ja die is nu dood hierquote:
Dat weet ik, maar ik verwacht hier footage, hij zat ook in opening.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die is al bevestigd multiplatform
asaad kissmyass?quote:
Exotisch betekend niet warmquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Exotic locations, we zien Agent 47 rennen in de sneeuw
morgen bij squarequote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:24 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wat is deze? Laat eens meer Hitman zien.
Okayquote:
Hyper, ultra, turbo, super?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
oude IP![]()
![]()
kan toch niet schandalig gvd wil nieuwe!
idd...neeeextquote:
genoeg sterrenstofquote:Op dinsdag 16 juni 2015 03:27 schreef Keyos het volgende:
Hoeveel heeft die man gesnoven voor de show?
hypesletjequote:
thats what she saidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |