ik kijk niet zo naar huidskleurquote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Black strong woman >>>> Witte muisje.
Misschien kan je solo unabomber stijl spelenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:47 schreef Cikx het volgende:
Ziet er tof uit, helaas heb ik geen vrienden.
sorry maar moest lachenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:47 schreef Cikx het volgende:
Ik kom wel de random retard zijn die je shit verneukt, gewoon kopen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:47 schreef Cikx het volgende:
Pre-order bonusquote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:48 schreef poker4lifee het volgende:
handig dat die deuren precies genoeg boven de grond zitten om eronder door te gaan
Wat ik zag waar hij onderdoor gaat zijn opgezette barricades door de verdedigende partij.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:48 schreef poker4lifee het volgende:
handig dat die deuren precies genoeg boven de grond zitten om eronder door te gaan
FUCK YEAH 'MURICA!!!!quote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:48 schreef Studiotje het volgende:
ZOVEEL DEUREN EN DAN SLAAN ZE EEN MUUR KAPOT
Mooi
iemand die toevallig goed kan acteren en/of presenteren is niet gelijk een sterker persoonquote:Op dinsdag 16 juni 2015 00:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
White strong woman >>> donker muisje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |