Uiteraardquote:Op woensdag 17 juni 2015 01:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk kijkt Johannes_Vermeer ook gezellig mee
Uruguay in het wit zit ik ook al 6 min aan te wennen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Argentina heeft lelijke shirts zeg..
Uruguay speelde volgens mij ook in thuisshirts tegen Italie. Tis iig niet normaal dat die hun lichtblauw niet mogen dragen, maar wel begrijpelijk.quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:38 schreef dl3b het volgende:
[..]
Uruguay in het wit zit ik ook al 6 min aan te wennen.
Snap het ook wel, zit er gewoon gezellig aan te wennen.quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uruguay speelde volgens mij ook in thuisshirts tegen Italie. Tis iig niet normaal dat die hun lichtblauw niet mogen dragen, maar wel begrijpelijk.
11 verschillende bv-tjes, de ego-tjes, krijg je dat.quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onbegrijpelijk dat Argentinie zo weinig uit dit elftal haalt eigenlijk. Ja, wel finale WK gehaald maar zonder echt iets te laten zien.
Jij laat Sierd achter?quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nog even en ik ga weer naar de vrouwen.
Er zijn ook andere commentatoren met Sierdiaanse uitspraken.quote:Op woensdag 17 juni 2015 01:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij laat Sierd achter?
Ketter.
zo doorschakelen naar lebronquote:Op woensdag 17 juni 2015 02:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo zie je maar weer dat de mooiste affiches zwaar tegen kunnen vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |