Ik weet nog dat wij zaten te lachen dat dit vast een kutwedstrijd zou worden.quote:
Omdat de spelers slechter zijnquote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom is Paraguay eigenlijk zo slecht geworden?
Vijf jaar geleden waren al die spelers toch niet zo oud? En die wisten de wereldkampioen het heeeel lastig te makenquote:
Het talent bij Paraguay is zeer schaars en alles wat er nu speelt is niet meer wat het was of is nooit wat geweestquote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vijf jaar geleden waren al die spelers toch niet zo oud? En die wisten de wereldkampioen het heeeel lastig te maken
Barrios, Valdez, Cardoso zijn toch wel lekkere spelertjes. Geen wereldtop, maar ik zou zeggen dat het wel een aardg team is..quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Het talent bij Paraguay is zeer schaars en alles wat er nu speelt is niet meer wat het was of is nooit wat geweest
Je bedoelt Oscar Cardozo? Die is niet eens meequote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Barrios, Valdez, Cardoso zijn toch wel lekkere spelertjes. Geen wereldtop, maar ik zou zeggen dat het wel een aardg team is..
Ja en Nederland had ooit een goede verdediging.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:21 schreef Joezi het volgende:
Ze hadden een tijd lang een zeer goeien scorende keeper, maar dat is lang voor jullie tijd
Haha, goedequote:Op dinsdag 16 juni 2015 23:42 schreef dl3b het volgende:
Ik zeg niks, maar:
Nederland-Canada bij de vrouwen gisteren had een hoger niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |