Directe rode kaart kan leiden tot een schorsing, ook in de knock-out fasequote:Op donderdag 18 juni 2015 04:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Neymar was toch al geschorst voor de volgende wedstrijd?
Dus het maakt ook niet zoveel uit.
Brazilie begon te huilen op het WK toen ze zonder Neymar moesten. Ze hadden toen nog het thuisvoordeel nog, maar er is nu een grote kans dat die het niet redden voor de volgende ronde.quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:07 schreef Sked het volgende:
Wat een ongelofelijke lul is die Neymar ook
Ik hoop dat hij nooit meer kan voetballen, dat verdient hij niet
Neymar slechts een redelijke speler noemen is natuurlijk bizar. Hij is een van de betere spelers op de wereld, maar de bondscoaches gaan te veel uit van zijn kracht en bouwen geen team, maar een team om hem heenquote:Op donderdag 18 juni 2015 04:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Brazilie begon te huilen op het WK toen ze zonder Neymar moesten. Ze hadden toen nog het thuisvoordeel maar er is nu een grote kans dat die het niet redden voor de volgende ronde.
Ik heb niets tegen Brazilie maar dit is toch wel een donkere periode voor het voetbal als het hele team afhankelijk is van een 'redelijke' speler. In de gouden tijden speelden er minstens 3 a 4 topspelers samen als een machine. Nu is het zelfs met Neymar gepruts op de vierkante meter.
Dat is waar, hetzelfde verhaal met Messi. Maar Neymar staat niet hoog in de lijst met beste spelers die Brazilie ooit gehad heeft. Een Roberto Carlos speelde b.v. tweede of derde viool met een Romario of Ronaldo erin, maar die vind ik zelfs sterker dan Neymar.quote:Op donderdag 18 juni 2015 04:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Neymar slechts een redelijke speler noemen is natuurlijk bizar. Hij is een van de betere spelers op de wereld, maar de bondscoaches gaan te veel uit van zijn kracht en bouwen geen team, maar een team om hem heen
Dat komt puur door de relatief matige periode waarin Brazilië nu zitquote:Op donderdag 18 juni 2015 04:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dat is waar, hetzelfde verhaal met Messi. Maar Neymar staat niet hoog in de lijst met beste spelers die Brazilie ooit gehad heeft, Een Roberto Carlos speelde b.v. tweede of derde viool met Romario of Ronaldo, maar die vind ik zelfs sterker dan Neymar.
zelden zo een trieste speler als neymar gezien. Typisch een speler uit de Braziliaanse competitie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |