Deze geloof ik wel, want anders is er niet echt een reden voor Meli om daar te verschijnen. Ze had net zo goed naar andere oorden kunnen verdwijnen.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:06 schreef Knipoogje het volgende:
Jon wordt tot leven gewekt door Melissandre (of Melissandre healt hem.
Zou wel tof zijn, genoeg mensen die vinden dat het als een nachtkaars uit gaat nu....en dan of meteen alles weer herstarten. Of nog beter, seizoen 6 eerst de andere figuren uit de doeken doen en dan bovenstaande in seizoen 7 weer.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:06 schreef Knipoogje het volgende:
Ik denk dat het deze keer over een andere boeg gooiden. Ipv iedereen te slopen doen ze alsof
- Brienne slaat op het laatste moment mis met 'r zwaard omdat ze besluit Stannis nog ergens voor nodig te hebben (wellicht om Winterfell binnen te komen of iets). Stannis leeft dus nog.
- Jon wordt tot leven gewekt door Melissandre (of Melissandre healt hem.
- Theon en Sansa overleven het door het dikke pak sneeuw waar ze in vallen
- Bronn had na zijn gif-ervaring ergens voor de zekerheid een antidote op de kop getikt en redt Myrcella daar mee.
Hihi, iedereen leeft nog
quote:Op maandag 15 juni 2015 22:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik vind het wel jammer dat we dit seizoen niet de badass bitch Sansa hebben gezien die van de trap kwam in huize Arryn, maar alleen maar een zielig doodgeneukt vogeltjde.
Is dit trouwens de aflevering met de meeste dode named characters?
Ik denk eerlijk gezegd dat je er niet ver naast zit.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:06 schreef Knipoogje het volgende:
Ik denk dat het deze keer over een andere boeg gooiden. Ipv iedereen te slopen doen ze alsof
- Brienne slaat op het laatste moment mis met 'r zwaard omdat ze besluit Stannis nog ergens voor nodig te hebben (wellicht om Winterfell binnen te komen of iets). Stannis leeft dus nog.
- Jon wordt tot leven gewekt door Melissandre (of Melissandre healt hem.
- Theon en Sansa overleven het door het dikke pak sneeuw waar ze in vallen
- Bronn had na zijn gif-ervaring ergens voor de zekerheid een antidote op de kop getikt en redt Myrcella daar mee.
Hihi, iedereen leeft nog
Ik ben wel benieuwd naar Oldtown. Sowieso nieuwe settings zijn leuk. Ik hoop nog steeds dat we Casterly Rock gaan zienquote:Op maandag 15 juni 2015 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me de meest saaie verhaallijn voor volgend seizoen eigenlijk
Ben nu al benieuwd naar de reactie van Cersei als ze hoort dat Jaime Myrcella bevrijdt heeft en op de terugweg alsnog dood
Ik denk dat dan ECHT iedereen zal afhaken als dat zo zou zijn.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:09 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat je er niet ver naast zit.
ja breng dan de lijken van de rest van zijn leger ook maar, kan ze die tot leven wekken en zo hopsakee winterfell veroveren met een plot device. of moest daarvoor nog aan andere voorwaarden voldaan worden?quote:Op maandag 15 juni 2015 22:08 schreef Weakling het volgende:
[..]
Deze geloof ik wel, want anders is er niet echt een reden voor Meli om daar te verschijnen. Ze had net zo goed naar andere oorden kunnen verdwijnen.
Niet langer dan 48 uur dood of zo.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja breng dan de lijken van de rest van zijn leger ook maar, kan ze die tot leven wekken en zo hopsakee winterfell veroveren met een plot device. of moest daarvoor nog aan andere voorwaarden voldaan worden?
quote:Op maandag 15 juni 2015 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Myrcella is wel heel cute![]()
Dat zij de volle zus is van Joffrey en faalhaas Tommen
Ik geloof dat ik ooit een vogeltje heb horen tjilpen dat het ook langer nog kon, maar dat de tot leven gewekte dan wel wat gebrekken heeftquote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op maandag 15 juni 2015 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]Toen ze zo lief tegen Jaime deed, was ik HEEL even bang dat Tommen over driekwart jaar er weer een halfbroertje of -zusje bij zou krijgen!
Dit dusquote:Op maandag 15 juni 2015 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]Toen ze zo lief tegen Jaime deed, was ik HEEL even bang dat Tommen over driekwart jaar er weer een halfbroertje of -zusje bij zou krijgen!
quote:Op maandag 15 juni 2015 22:13 schreef ToT het volgende:
quote:Op maandag 15 juni 2015 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik dacht heel even dat Jaime en Myrcella gingen zoenen toen ze zei dat ze het allemaal wel oke vondals kers op de incest-cake
wás heel cute.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik dacht dat Jaime in haar de jonge Cersei zou zienquote:Op maandag 15 juni 2015 22:13 schreef ToT het volgende:
Jammer dat zij geen kans kreeg op de Iron Throne en haar incapabele broertjes welquote:Op maandag 15 juni 2015 22:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wás heel cute.
Maar nu is ze dood.
Haar herinnering blijft.
Ja idd.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jaime in haar de jonge Cersei zou zien
Had ze maar een piemel moeten kweken.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat zij geen kans kreeg op de Iron Throne en haar incapabele broertjes wel
Zij had toch ook niks te bieden.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat zij geen kans kreeg op de Iron Throne en haar incapabele broertjes wel
Ja, alleen doen Ezio, Altair en zo een leap of faith in een hooibaalquote:Op maandag 15 juni 2015 22:05 schreef zoekeenleven het volgende:
Sansa en Theon deden gewoon een assassins creedtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |