SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
Fallout 4, Uncharted Trilogy en Battlefield 5 als PlayStation plus titels voor juli!quote:Op maandag 15 juni 2015 20:13 schreef Vault-Boy het volgende:
Sony moet wel met wat klappers komen ja na wat Microsoft heeft gedaan.
Denk dat die een beetje gaat tegenvallen
quote:Op maandag 15 juni 2015 20:16 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Fallout 4, Uncharted Trilogy en Battlefield 5 als PlayStation plus titels voor juli!
22:00quote:Op maandag 15 juni 2015 20:25 schreef Disker91 het volgende:
Hoe laat begint EA hier? 9 uur toch?
Wil Mijn Mass Effect fix (Remake en deel 4 beelden)
Heb ze alle 3 op de xbox. En vorig jaar op de ps3 gekocht. En ik ou ze zo weer gaan halen op de ps4.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:29 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
22:00
Zo wow ja. Mass Effect Trilogy Remastered. Zou wel vet zijn hoor.
Ik op de Xbox 360 en PC, maar ook ik haal ze meteen voor de PS4. Mass Effect is gewoon prachtig qua games. Die wil je gewoon niet missen.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb ze alle 3 op de xbox. En vorig jaar op de ps3 gekocht. En ik ou ze zo weer gaan halen op de ps4.
Op de Xbox gekocht (alle limited editions, staan nog steeds naast alle boeken e.d.) wel meerdere keren uitgespeeld. PS3 alles digitaal gekocht (niet gespeeldquote:Op maandag 15 juni 2015 20:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Heb ze alle 3 op de xbox. En vorig jaar op de ps3 gekocht. En ik ou ze zo weer gaan halen op de ps4.
Ik vond de presentatie van Microsoft niet zo geweldig, maar goed, dat komt voor een groot gedeelte omdat ik gewoon weinig geef om Halo, Gears, en deze nieuwe Fable.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:13 schreef Vault-Boy het volgende:
Sony moet wel met wat klappers komen ja na wat Microsoft heeft gedaan.
Denk dat die een beetje gaat tegenvallen
Weer een goede reden om zoveel mogelijk hardcopy te kopen.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:41 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Op de Xbox gekocht (alle limited editions, staan nog steeds naast alle boeken e.d.) wel meerdere keren uitgespeeld. PS3 alles digitaal gekocht (niet gespeeld), PS3 kaduuk.
PS4, kopen 100%
Denk het juist niet (hoop het wel), ze gaven zelf aan niet erg op first-party games te leunen de komende tijd. Meer te investeren in third-party games (zal wel DLC meuk zijn of zo).quote:Op maandag 15 juni 2015 20:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vond de presentatie van Microsoft niet zo geweldig, maar goed, dat komt voor een groot gedeelte omdat ik gewoon weinig geef om Halo, Gears, en deze nieuwe Fable.
Forza is een goede game, en Tomb Raider komt ook wel naar PS4.
Verder alleen die Japanse game die me wel interessant lijkt (potentie), en die indie (Cuphead).
Ik verwacht dat Sony wel met show-winners komt.
Eens. Remasters van Mass Effect zit ik echt niet op te wachten trouwens.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:36 schreef Mystikvm het volgende:
Vond MS niet zoveel aan. Paar shooters. Mods voor FO4 geef ik niks om, en backwards compatibility kan ik ook prima zonder. Hololens was wel weer tof.
Beetje karig verder, naar mijn mening.
Dat is gewoon een embed van de Twitch livestream. IGN livestream is veel beter, in 1080p.quote:Op maandag 15 juni 2015 22:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
http://www.gamekings.tv/g(...)amekings-livestream/
Denk het niet met Frostbite. Battlefront zag er ook enorm goed uit, en liep ook wel mooie zover ik kon zien. Maar we wachten af, EA doet de laaste jaren een hoop goed in mijn ogen. Het was Ubisoft de laatste jaren die het minder deed.quote:Op maandag 15 juni 2015 23:54 schreef Jimbo het volgende:
nfs zag er vet uit ja, zal wel gedownshade worden
iddquote:
gewoon kut dat lange wachten en dan jaar op jaar een anti climax voorgeschoteld krijgenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ze moeten EA eens die tijd geven(ook al is het in de US dan de beste tijd)
Tenminste geen simsquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon kut dat lange wachten en dan jaar op jaar een anti climax voorgeschoteld krijgen
sims 5, ps4 project morph exclusivequote:
Dat was er, zeker wel 1 minuutquote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:19 schreef 7nightwing7 het volgende:
Waar blijft het project morpheus nieuws ? Hier keek ik eigenlijk naar uit
Ook erg benieuwd naarquote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:49 schreef PBateman1978 het volgende:
FF7, Last Guardian, Shenmue, who gives a shit...
Ik...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Die emulatie gaat je echt niet lukken softwarematig, dus dat kan je wel vergeten. Ze kunnen beter dat hele Playstation Now wat aantrekkelijker maken.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:22 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik hoop dat Sony ook plannen krijgt om backwards compatibility toe te voegen...
Ik zou er niet te hard op rekenen. De PS3 had een volledig andere hardware structuur/architectuur (Cell) dan alle andere consoles, en de games/software zijn wat dat betreft ook volledig anders qua code.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:22 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ik hoop dat Sony ook plannen krijgt om backwards compatibility toe te voegen...
The Last Guardian zag eruit zoals in 2009 imo.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:00 schreef Akilla het volgende:
Shenmue!!!!
Nog nooit zo lekker wakker geworden... Sony heeft wat mij betreft ook wel "gewonnen" van microsoft. The last guardian en zero dawn zagen er heel vet uit en shenmue maakt het voor mij compleet
Dat wel, maar het lijkt mij wel ene vet spel, waarom weet ik niet goedquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
The Last Guardian zag eruit zoals in 2009 imo.
Ja, Uncharted gaat hier ongetwijfeld ook komenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:17 schreef LordLynx het volgende:
Horizon vond ik er vet uit zien, Uncharted 4 wel erg veel van hetzelfde maar toch kan ik er niet op wachten
Action RPG meets Monster Hunter.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:30 schreef Radjan het volgende:
Als Horizon een RPG is heb ik er wel oren naar.
Hm, dan toch maar een keer een Xbox One kopen dan...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die emulatie gaat je echt niet lukken softwarematig, dus dat kan je wel vergeten. Ze kunnen beter dat hele Playstation Now wat aantrekkelijker maken.
Waarom zou dat niet lukken?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die emulatie gaat je echt niet lukken softwarematig, dus dat kan je wel vergeten. Ze kunnen beter dat hele Playstation Now wat aantrekkelijker maken.
Of je koopt voor 100 euro gewoon ps3 als je die spellen graag speeltquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:32 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Hm, dan toch maar een keer een Xbox One kopen dan...
Daar kan je ook geen ps3 spellen op spelen hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:32 schreef Broodjekipkorn het volgende:
[..]
Hm, dan toch maar een keer een Xbox One kopen dan...
quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zou er niet te hard op rekenen. De PS3 had een volledig andere hardware structuur/architectuur (Cell) dan alle andere consoles, en de games/software zijn wat dat betreft ook volledig anders qua code.
Nee, maar wel mijn hele collectie Xbox 360 spellenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:50 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Daar kan je ook geen ps3 spellen op spelen hoor.
Dan kan ik beter wachten tot Playstation Now beter is uitgewerkt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:46 schreef lel86 het volgende:
[..]
Of je koopt voor 100 euro gewoon ps3 als je die spellen graag speelt
Shadow of The Colossus / Ico nooit gespeeld?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:04 schreef poker4lifee het volgende:
vond Last Guardian er echt niet speciaal uit zien ofzoRedelijk simpele adventure game..
nopequote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Shadow of The Colossus / Ico nooit gespeeld?
Want Rockstar had iets moeten laten zien terwijl ze er niet zijn?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:04 schreef poker4lifee het volgende:
Jammer dat RDR2 niet langs geweest is
ja, bij sony ofzoquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want Rockstar had iets moeten laten zien terwijl ze er niet zijn?
Ik was ook aangenaam verrast. Moest even wennen aan de omgekeerde wereld, maar damn, dit belooft veel goeds.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja LOL, dat is even een tegenvallerquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Die nieuwe xbox controllers is $150 trouwens
Je kan er ook een fleshlight op aansluiten hoorde ik, en dat icm de elite trilfunctiesquote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja LOL, dat is even een tegenvaller![]()
Schijnt overigens nog goedkoop te zijn voor de functies die het biedt...
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Die nieuwe xbox controller is $150 trouwens
Was vorig jaar aangekondigd, maar heeft nog steeds geen release datum. Deze intrigeert me ook wel, maar geen idee wanneer die nu uit komt en ik heb er op deze E3 niks meer van gezien.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:45 schreef PBateman1978 het volgende:
The Tomorrow Children:
http://www.gamersyde.com/(...)railer-34895_en.html
Dit is de E3 2015 trailer.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:47 schreef Morri het volgende:
[..]
Was vorig jaar aangekondigd, maar heeft nog steeds geen release datum. Deze intrigeert me ook wel, maar geen idee wanneer die nu uit komt en ik heb er op deze E3 niks meer van gezien.
Oh, helemaal gemist.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit is de E3 2015 trailer.
Oh en Unravel gameplay, ook mooi!
Wordt weer eentje voor PS+quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:48 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dit is de E3 2015 trailer.
Oh en Unravel gameplay, ook mooi!
eso al gespeeld? if so; hoe is ie?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:59 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Wordt weer eentje voor PS+
Wel gekke graphics. Vandaag Witcher binnen
wanneer?quote:
Yes vindt het persoonlijk wel echt een toffe game. Wereld is ook vrij groot en veel questen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
eso al gespeeld? if so; hoe is ie?
hahaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:25 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Yes vindt het persoonlijk wel echt een toffe game. Wereld is ook vrij groot en veel questen.
Zou aanraden
* Had gister wel voor het eerst een bug; enemies waren onzichtbaar
Mooi. Volgens mij was het ook eerder testing the waters aangezien dat bedrag natuurlijk een fractie van het gehele budget is. Sony zal het grootste gedeelte wel gewoon zelf financieren nu ze zien dat de belangstelling erg groot is, aangezien deel 1 en 2 nou niet echt financiële successen waren.quote:
2e helft kan je van gedachten doen veranderen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:48 schreef Godtje het volgende:
Recht toe recht aan prima maar ik vind er ook echt wel wat leuke dingen in Uncharted zitten.
Ik ben eindelijk bezig met The Last of Us maar dat heilige huisje valt me toch iets tegen.
Prima om te spelen maar ik heb gewoon heel weinig met zombie achtige wezens. Blijkt nu weer.
Dan ga ik nog even rustig doorquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:33 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
2e helft kan je van gedachten doen veranderen.
Hopelijk HD ports van 1 en 2 als die kickstarter goed gefund blijft wordenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:23 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Mooi. Volgens mij was het ook eerder testing the waters aangezien dat bedrag natuurlijk een fractie van het gehele budget is. Sony zal het grootste gedeelte wel gewoon zelf financieren nu ze zien dat de belangstelling erg groot is, aangezien deel 1 en 2 nou niet echt financiële successen waren.
Die gaat wel over de 5 miljoen heen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:34 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Hopelijk HD ports van 1 en 2 als die kickstarter goed gefund blijft worden
Yes please. Deel 2 op de xbox had toentertijd een aparte DVD waar alle cutscene's van deel 1 aan elkaar geplakt warenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:34 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Hopelijk HD ports van 1 en 2 als die kickstarter goed gefund blijft worden
ja ik zie t idd.quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja ik zie t idd.
goede stap vooruit, jammer dat het nog geen ruk ondersteunt
Kan echt amper iets afspelen
quote:Video
MKV
Visual: H.264/MPEG-4 AVC High Profile Level4.2
Audio: MP3, AAC LC, AC-3 (Dolby Digital)
AVI
Visual: MPEG4 ASP, H.264/MPEG-4 AVC High Profile Level4.2
Audio: MP3, AAC LC, AC-3 (Dolby Digital)
MP4
Visual: H.264/MPEG-4 AVC High Profile Level4.2
Audio: AAC LC, AC-3 (Dolby Digital)
MPEG-2 TS
Visual: H.264/MPEG-4 AVC High Profile Level4.2, MPEG2 Visual
Audio: MP2 (MPEG2 Audio Layer 2), AAC LC, AC-3(Dolby Digital)
AVCHD: (.m2ts, .mts)
Photo
JPEG (based on DCF 2.0/Exif 2.21)
BMP
PNG
Music
MP3
AAC (M4A)
Dat schietenquote:
meerdere series geprobeerd, krijg elke x een errorquote:
Nee is nep.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie een the Guardian filmpje voorbij komen op het officiële psn kanaal maar twijfel nog of het echt is.
Haterquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:05 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dat schieten
Soms zijn die mensen die het spelen tijdens zo'n evenement echt slecht met aimen
Had liever iets nieuws gezien. Ik heb ze allebei recent nog gespeeld en zien er nog prima uit op de ps3 dus no buy for me. Ik denk ook niet dat een chronologische volgorde van het verhaal van Beyond iets te zal voegen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Heavy Rain en Beyond : Two Souls naar PS4
Nou, als 360 overstappers nog een game zoeken, kies een van deze twee. Zoiets was er nietquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Heavy Rain en Beyond : Two Souls naar PS4
quote:
Direct na die nepbeelden van The Last Guardian.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Red Dead Redemption nog ergens opgedoken dan kan ik mee doen.
Sorry hoor ik heb net een stukje gameplay van 6 minuten gezien maar het oogt een beetje lelijk.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Direct na die nepbeelden van The Last Guardian.
edit:
Cool, Trackmania op consoles!
Dat kan, maar het hele topic staat al vol met trailers en besprekingen van o.a. The Last Guardian, dus je had kunnen weten dat het niet nep was..quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sorry hoor ik heb net een stukje gameplay van 6 minuten gezien maar het oogt een beetje lelijk.
The Last Guardian. En dan jongetje roept in 6 minuten al 10 keer hetzelfde.
Ik ben niet zo van het terug lezen. Ik zie een trailer ik zoek het gepaste topic en reageerquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat kan, maar het hele topic staat al vol met trailers en besprekingen van o.a. The Last Guardian, dus je had kunnen weten dat het niet nep was..
Het is al goed.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het terug lezen. Ik zie een trailer ik zoek het gepaste topic en reageer
NICE! kijk dit wil wel spelen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 08:49 schreef PBateman1978 het volgende:
tja, sony wil natuurlijk niet dat je alle Sony films illegaal op ps4 gaat kijkenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:25 schreef Confetti het volgende:
Die mediaplayer ondersteunt blijkbaar geen .srt( ondertiteling). Echt ongelooflijk hoe slecht de software van Sony is en blijft. Waardeloos gewoon.
nee, zoals gezegd: ze zijn niet aanwezigquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is Red Dead Redemption nog ergens opgedoken dan kan ik mee doen.
Kut E3 !.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, zoals gezegd: ze zijn niet aanwezig
je moeder. Sony heeft gezorgd dat we alleen nog half-life 3 als running gag hebben. Shenmue 3, TLG, FFVII. Wtf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |