Bans mogen niet worden besproken.quote:
Nog steeds een lachwekkende FOK!ker zonder woordenquote:
Gedraag je eens jongeman.quote:
Schandalig als dat nog niet is gebeurd. Meen je dat ?quote:Op maandag 15 juni 2015 19:17 schreef Maanvis het volgende:
ik heb alvast een drs P topique voor je geopend in TTK
ik was de eerstequote:Op maandag 15 juni 2015 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schandalig als dat nog niet is gebeurd. Meen je dat ?
Ach, Lompehork, Er zijn in de tussentijd brede werteldbeden die niet hadden vetachtquote:Op maandag 15 juni 2015 19:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gedraag je eens jongeman.
Goed dat je terug bent Tong, het was een beetje een kaal landschap tijdens je afwezigheid.
Had je laatst ook al niet problemen met je R? Misschien toch voor een nieuw toetsenbordje gaanquote:Op maandag 15 juni 2015 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach, Lompehork, Er zijn in de tussentijd brede werteldbeden die niet hadden vetacht
Dat e mee was. Met R doet het verdomme niet meer. Zpkan ik niet dooftr typen.
Liefde.quote:
Zal ik gelijk met de taaldeur in huis vallen dan ? Als ik je Dan mag noemen.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Had je laatst ook al niet problemen met je R? Misschien toch voor een nieuw toetsenbordje gaanverder heb je natuurlijk wel een punt.
Oh en rip Drs. P. natuurlijk
Ben zo weer weg. Komt doordat ik nogal weg van mezelf ben.quote:
Als je 86 miljoen dollar zou winnen, zou je dan een talkshow over jezelf gaan presenteren?quote:Op maandag 15 juni 2015 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben zo weer weg. Komt doordat ik nogal weg van mezelf ben.
Je moet ook niet op het vliegje pissen in het openbare toilet.quote:
Ja dat werd stabiel. Net na 2 uur Fokken weer laten doen....en het gezeik begint weer.quote:Op maandag 15 juni 2015 20:23 schreef -AMG- het volgende:
Tijdens je afwezigheid hier ,heb je je pisgedrag eindelijk laten analyseren?
Je zal maar last hebben van een geniale user.quote:
Doodsverwensing, tot over 2 weken.quote:Op maandag 15 juni 2015 21:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zal maar last hebben van een geniale user.
Er zijn mindere falers in een Engels dropje gestikt.
quote:Op maandag 15 juni 2015 21:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doodsverwensing, tot over 2 weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |