Nee, ga er nogmaals een mailtje aan wagenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:13 schreef rulerofdeath het volgende:
Heb je ook enig idee wat er met de banggood webcare aan de hand is?
Loont zich dat wel voor Wish? Aantal actieve gebruikers op FOK! is nog maar een scheintje wat het ooit was. Dus ze kunnen hun moeite en tijd, beter besteden op Facebook.quote:Op donderdag 1 februari 2018 14:26 schreef Elvi het volgende:
Het zou tof zijn als Wish ook een webcare-team op Fok zou hebben. Is dat mogelijk?
Ik zou eerder kijken of het ook loont voor FOK! Met bijvoorbeeld speciale acties of direct (nederlands) contact met Wish kun je best nieuwe Fok-users trekken denk ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:23 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Loont zich dat wel voor Wish? Aantal actieve gebruikers op FOK! is nog maar een scheintje wat het ooit was. Dus ze kunnen hun moeite en tijd, beter besteden op Facebook.
en? Al uitsluitsel?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:22 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee, ga er nogmaals een mailtje aan wagen
Ik heb contact gehad, ik verwacht dat ze binnenkort weer terugkomen maar een termijn durf ik er niet meer aan te hangen.quote:
Nee, banggood heeft geen support meer in het Nederlands.quote:
ripquote:Op zondag 5 augustus 2018 08:56 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Nee, banggood heeft geen support meer in het Nederlands.
wat ik zosnel even lees is dat die lampen allemaal niet geschikt zijn voor het zigbee protocol van hue..quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:56 schreef admiraal_anaal het volgende:
Weet iemand of je alle MiLight GU10 of E27 lampen aan de philips hue kan koppelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |