Moah is wel interessantquote:Op maandag 15 juni 2015 15:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
EngelsEZPC
Management, klinkt...vooral saai?
EZPZquote:Op maandag 15 juni 2015 15:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
EngelsEZPC
Management, klinkt...vooral saai?
Meh smaken verschillen denk ikquote:
pic plz voor luie ikquote:
een eigen cavia ten midden van het procesquote:Op maandag 15 juni 2015 15:15 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik zou, als ik het skelet van een overleden kat van me zou zien, dat ik dan spontaan ga janken :'D
Mijn eetlust wat doe jequote:Op maandag 15 juni 2015 15:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
een eigen cavia ten midden van het proces
[ afbeelding ]
daarna dezequote:
Wel respect dat je het droog kan houdenquote:Op maandag 15 juni 2015 15:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
een eigen cavia ten midden van het proces
[ afbeelding ]
ja kijk dan die blik die duvel is wat van planquote:Op maandag 15 juni 2015 15:19 schreef broccoli. het volgende:
ONZ / [ONZ-SC #979] Dit is een wpgod TT
G
Straks, ik kijk slash en myles kennedy terug van pinkpopquote:
Ik zal het noteren in mijn NIEUWE notitieboekje.quote:
zo zonder vacht en vlees is het wel makkelijker, lastige is strippenquote:Op maandag 15 juni 2015 15:19 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Wel respect dat je het droog kan houden
Ben totaal niet emotioneel maar als ik zoiets moet doen bij een dierbaar beestje… nah
Ik koop er wel eentje voor je.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zal het noteren in mijn NIEUWE notitieboekje.
Scheelt denk ik ook qua beest, zou bij een hond of kat er wel (of meer) moeite mee hebben maar bij een cavia..quote:Op maandag 15 juni 2015 15:19 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Wel respect dat je het droog kan houden
Ben totaal niet emotioneel maar als ik zoiets moet doen bij een dierbaar beestje… nah
zeker, ik wil een hele kamer als rariteiten kabinet en heb nu een kleine verzameling, haaienkaak, die staat vast op de foto's, wat schedels van knaagdieren, beestjes op sterkwater, fossielenquote:
Dat is wel tofquote:Op maandag 15 juni 2015 15:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeker, ik wil een hele kamer als rariteiten kabinet en heb nu een kleine verzameling, haaienkaak, die staat vast op de foto's, wat schedels van knaagdieren, beestjes op sterkwater, fossielen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |