Moah is wel interessantquote:Op maandag 15 juni 2015 15:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
EngelsEZPC
Management, klinkt...vooral saai?
EZPZquote:Op maandag 15 juni 2015 15:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
EngelsEZPC
Management, klinkt...vooral saai?
Meh smaken verschillen denk ikquote:
pic plz voor luie ikquote:
een eigen cavia ten midden van het procesquote:Op maandag 15 juni 2015 15:15 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik zou, als ik het skelet van een overleden kat van me zou zien, dat ik dan spontaan ga janken :'D
Mijn eetlust wat doe jequote:Op maandag 15 juni 2015 15:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
een eigen cavia ten midden van het proces
[ afbeelding ]
daarna dezequote:
Wel respect dat je het droog kan houdenquote:Op maandag 15 juni 2015 15:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
een eigen cavia ten midden van het proces
[ afbeelding ]
ja kijk dan die blik die duvel is wat van planquote:Op maandag 15 juni 2015 15:19 schreef broccoli. het volgende:
ONZ / [ONZ-SC #979] Dit is een wpgod TT
G
Straks, ik kijk slash en myles kennedy terug van pinkpopquote:
Ik zal het noteren in mijn NIEUWE notitieboekje.quote:
zo zonder vacht en vlees is het wel makkelijker, lastige is strippenquote:Op maandag 15 juni 2015 15:19 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Wel respect dat je het droog kan houden
Ben totaal niet emotioneel maar als ik zoiets moet doen bij een dierbaar beestje… nah
Ik koop er wel eentje voor je.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zal het noteren in mijn NIEUWE notitieboekje.
Scheelt denk ik ook qua beest, zou bij een hond of kat er wel (of meer) moeite mee hebben maar bij een cavia..quote:Op maandag 15 juni 2015 15:19 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Wel respect dat je het droog kan houden
Ben totaal niet emotioneel maar als ik zoiets moet doen bij een dierbaar beestje… nah
zeker, ik wil een hele kamer als rariteiten kabinet en heb nu een kleine verzameling, haaienkaak, die staat vast op de foto's, wat schedels van knaagdieren, beestjes op sterkwater, fossielenquote:
Dat is wel tofquote:Op maandag 15 juni 2015 15:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeker, ik wil een hele kamer als rariteiten kabinet en heb nu een kleine verzameling, haaienkaak, die staat vast op de foto's, wat schedels van knaagdieren, beestjes op sterkwater, fossielen
Pics!quote:Op maandag 15 juni 2015 15:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeker, ik wil een hele kamer als rariteiten kabinet en heb nu een kleine verzameling, haaienkaak, die staat vast op de foto's, wat schedels van knaagdieren, beestjes op sterkwater, fossielen
Mijn dieren liggen ook in de tuinquote:Op maandag 15 juni 2015 15:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik had een biologie lerares die dode dieren in haar tuin begroef om het skelet te bewaren![]()
ik doe dat in het park, in een speciale leeg eet en anti roof boxquote:Op maandag 15 juni 2015 15:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik had een biologie lerares die dode dieren in haar tuin begroef om het skelet te bewaren![]()
ja is goedquote:Op maandag 15 juni 2015 15:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat is wel tofPics van de kamer als het gereed is.
Okequote:Op maandag 15 juni 2015 15:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doe dat in het park, in een speciale leeg eet en anti roof box
er stata wel wat op de fotos van net, ik ga nu geen nwe makenquote:
Je mag mijn hoofd altijd opblazen.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja is goed![]()
dit is nu wens 1
[ afbeelding ]
Human Beauchene Skull
A Beauchene Skull, also known as an exploded skull, is a disarticulated human skull that has been
painstakingly reassembled on a stand with jointed, movable supports that allows for the moving and studying of the skull as a
whole or each piece individually. In the mid-1800s French anatomist Claude Beauchene developed this method to
display the anatomy of the head. Beauchene would meticulously clean a skull, separate its bones,
and mount them on a stand designed to exhibit them at once individually and in context. This is a highly decorative
and detailed example. It's an early skull that has been mounted in the Victorian style with with a beautiful turned
wood base and brass fittings. The fittings include tilts, slides and scissor mounts to move the skull parts.
This item is an anatomical display and medical teaching aid for educational purposes only.
'niet per se met dode, ik vind het mooi om de anatomie te zien zoquote:Op maandag 15 juni 2015 15:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oke
Heb je een bepaalde fascinatie met dode dieren
Ah okequote:Op maandag 15 juni 2015 15:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
'niet per se met dode, ik vind het mooi om de anatomie te zien zo
En dan mag je gaan?quote:Op maandag 15 juni 2015 15:49 schreef broccoli. het volgende:
Boh bijna klaar met GSB
Nog 1 ding uploaden via een omslachtige adobe shizzle
Ik was om half 1 al uit.quote:
Dacht even dat je GHB bedoeldequote:Op maandag 15 juni 2015 15:49 schreef broccoli. het volgende:
Boh bijna klaar met GSB
Nog 1 ding uploaden via een omslachtige adobe shizzle
Aardbei/sinaasappel/banaan.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:49 schreef Makoto het volgende:
Hey jonguns ik ga zo een ijsje eten
Wat is jullie favoriete smaak, die van mij is yoghurt ijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |