Moah is wel interessantquote:Op maandag 15 juni 2015 15:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
EngelsEZPC
Management, klinkt...vooral saai?
EZPZquote:Op maandag 15 juni 2015 15:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
EngelsEZPC
Management, klinkt...vooral saai?
Meh smaken verschillen denk ikquote:
pic plz voor luie ikquote:
een eigen cavia ten midden van het procesquote:Op maandag 15 juni 2015 15:15 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik zou, als ik het skelet van een overleden kat van me zou zien, dat ik dan spontaan ga janken :'D
Mijn eetlust wat doe jequote:Op maandag 15 juni 2015 15:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
een eigen cavia ten midden van het proces
[ afbeelding ]
daarna dezequote:
Wel respect dat je het droog kan houdenquote:Op maandag 15 juni 2015 15:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
een eigen cavia ten midden van het proces
[ afbeelding ]
ja kijk dan die blik die duvel is wat van planquote:Op maandag 15 juni 2015 15:19 schreef broccoli. het volgende:
ONZ / [ONZ-SC #979] Dit is een wpgod TT
G
Straks, ik kijk slash en myles kennedy terug van pinkpopquote:
Ik zal het noteren in mijn NIEUWE notitieboekje.quote:
zo zonder vacht en vlees is het wel makkelijker, lastige is strippenquote:Op maandag 15 juni 2015 15:19 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Wel respect dat je het droog kan houden
Ben totaal niet emotioneel maar als ik zoiets moet doen bij een dierbaar beestje… nah
Ik koop er wel eentje voor je.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zal het noteren in mijn NIEUWE notitieboekje.
Scheelt denk ik ook qua beest, zou bij een hond of kat er wel (of meer) moeite mee hebben maar bij een cavia..quote:Op maandag 15 juni 2015 15:19 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Wel respect dat je het droog kan houden
Ben totaal niet emotioneel maar als ik zoiets moet doen bij een dierbaar beestje… nah
zeker, ik wil een hele kamer als rariteiten kabinet en heb nu een kleine verzameling, haaienkaak, die staat vast op de foto's, wat schedels van knaagdieren, beestjes op sterkwater, fossielenquote:
Dat is wel tofquote:Op maandag 15 juni 2015 15:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeker, ik wil een hele kamer als rariteiten kabinet en heb nu een kleine verzameling, haaienkaak, die staat vast op de foto's, wat schedels van knaagdieren, beestjes op sterkwater, fossielen
Pics!quote:Op maandag 15 juni 2015 15:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeker, ik wil een hele kamer als rariteiten kabinet en heb nu een kleine verzameling, haaienkaak, die staat vast op de foto's, wat schedels van knaagdieren, beestjes op sterkwater, fossielen
Mijn dieren liggen ook in de tuinquote:Op maandag 15 juni 2015 15:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik had een biologie lerares die dode dieren in haar tuin begroef om het skelet te bewaren![]()
ik doe dat in het park, in een speciale leeg eet en anti roof boxquote:Op maandag 15 juni 2015 15:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik had een biologie lerares die dode dieren in haar tuin begroef om het skelet te bewaren![]()
ja is goedquote:Op maandag 15 juni 2015 15:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat is wel tofPics van de kamer als het gereed is.
Okequote:Op maandag 15 juni 2015 15:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doe dat in het park, in een speciale leeg eet en anti roof box
er stata wel wat op de fotos van net, ik ga nu geen nwe makenquote:
Je mag mijn hoofd altijd opblazen.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja is goed![]()
dit is nu wens 1
[ afbeelding ]
Human Beauchene Skull
A Beauchene Skull, also known as an exploded skull, is a disarticulated human skull that has been
painstakingly reassembled on a stand with jointed, movable supports that allows for the moving and studying of the skull as a
whole or each piece individually. In the mid-1800s French anatomist Claude Beauchene developed this method to
display the anatomy of the head. Beauchene would meticulously clean a skull, separate its bones,
and mount them on a stand designed to exhibit them at once individually and in context. This is a highly decorative
and detailed example. It's an early skull that has been mounted in the Victorian style with with a beautiful turned
wood base and brass fittings. The fittings include tilts, slides and scissor mounts to move the skull parts.
This item is an anatomical display and medical teaching aid for educational purposes only.
'niet per se met dode, ik vind het mooi om de anatomie te zien zoquote:Op maandag 15 juni 2015 15:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oke
Heb je een bepaalde fascinatie met dode dieren
Ah okequote:Op maandag 15 juni 2015 15:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
'niet per se met dode, ik vind het mooi om de anatomie te zien zo
En dan mag je gaan?quote:Op maandag 15 juni 2015 15:49 schreef broccoli. het volgende:
Boh bijna klaar met GSB
Nog 1 ding uploaden via een omslachtige adobe shizzle
Ik was om half 1 al uit.quote:
Dacht even dat je GHB bedoeldequote:Op maandag 15 juni 2015 15:49 schreef broccoli. het volgende:
Boh bijna klaar met GSB
Nog 1 ding uploaden via een omslachtige adobe shizzle
Aardbei/sinaasappel/banaan.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:49 schreef Makoto het volgende:
Hey jonguns ik ga zo een ijsje eten
Wat is jullie favoriete smaak, die van mij is yoghurt ijs
MELOENquote:Op maandag 15 juni 2015 15:49 schreef Makoto het volgende:
Hey jonguns ik ga zo een ijsje eten
Wat is jullie favoriete smaak, die van mij is yoghurt ijs
quote:Op maandag 15 juni 2015 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dacht even dat je GHB bedoeldebeetje tijdens het fokken zo produceren in de keuken
Ik eet jou niet.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:50 schreef broccoli. het volgende:
[..]
MELOEN
maar die shit eet jij toch niet
Ik ben jaloers. Ik geef het toe.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:51 schreef Geo4kant het volgende:
Stokbroodje met gerookte kip en gemengde sla, u mag jaloers zijn
Dan ga ik ook niet op je fluit blazen.quote:
Niet echt.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:51 schreef Geo4kant het volgende:
Stokbroodje met gerookte kip en gemengde sla, u mag jaloers zijn
Ooh, en fietsen dan?quote:Op maandag 15 juni 2015 15:51 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dan ga ik ook niet op je fluit blazen.
Dacht dat je een skater was.quote:
|Nee joh ben je gek, dat is allemaal gelogen.quote:
Oke dan heb je bij dezeN een pluspuntje verdiend.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:53 schreef Makoto het volgende:
[..]
|Nee joh ben je gek, dat is allemaal gelogen.
Hé wat? Waarom?quote:Op maandag 15 juni 2015 15:55 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Oke dan heb je bij dezeN een pluspuntje verdiend.
quote:Op maandag 15 juni 2015 15:55 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Oke dan heb je bij dezeN een pluspuntje verdiend.
Omdat ik, heel heel heel diep van binnenquote:
Dan heb jij bij nu een min puntje verdiend.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:57 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Omdat ik, heel heel heel diep van binnen
Een hekel heb aan sketers
Pik je dit surge?quote:Op maandag 15 juni 2015 15:57 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Omdat ik, heel heel heel diep van binnen
Een hekel heb aan sketers
Is het uit tussen ons?quote:
We zouden toch trouwen?quote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Moah Moah Rickie, u hef to knock cuz the bell doesnt ring
hahahaahahahahaha fuckquote:Op maandag 15 juni 2015 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Oooooooooh we slaan gewoon wat stappen over? Dat kan ook.quote:
samsoin en gertvaisquote:Op maandag 15 juni 2015 16:03 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Upgraded from boyfriend 5.0 to fiance 1.0quote:Op maandag 15 juni 2015 16:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oooooooooh we slaan gewoon wat stappen over? Dat kan ook.
Maar maarquote:Op maandag 15 juni 2015 16:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oooooooooh we slaan gewoon wat stappen over? Dat kan ook.
quote:Op maandag 15 juni 2015 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Upgraded from boyfriend 5.0 to fiance 1.0
Downgraded to pleb instantly.quote:
Ik zie je wel voor het gerecht.quote:
Ik heb G gevondenquote:Op maandag 15 juni 2015 16:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zie je wel voor het gerecht.
EN DAN BEDOEL IK NIET HET ETEN K
Dat maakt niks uit zo'n chip volgens de rechter.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:06 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik heb G gevonden
*chipt dat beest snel*
Dan draai ik 'm de nek omquote:Op maandag 15 juni 2015 16:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit zo'n chip volgens de rechter.
Is dat een boomstam?quote:Op maandag 15 juni 2015 16:06 schreef PeZu het volgende:
jullie kunnen denken koel te zijn maar zo koel als een wasbeer op een krokodil, vergeet het
[ afbeelding ]
Bij m'n ouders thuis.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geef eens tips waar die zit, ik ken ook een poes die dat lekker zou vinden.
Verstandig.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:08 schreef broccoli. het volgende:
Maar ik peer 'm, GSB is afgerond en heb geen zin om nog iets te doen.
Waar de fuck heb jij het nou weer overquote:Op maandag 15 juni 2015 16:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij hebt je vader en moeder gefingerd?vuil incest volk
G.. gevonden.. G.. spot.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:09 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij het nou weer over
Ik snap dit niet
Neequote:
dat zei je moeder ook vannachtquote:Op maandag 15 juni 2015 16:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is dat een boomstam?
Eckten begrijpen dit
ja zie mijn vorige posts toch, skelettenquote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 16:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zie mijn vorige posts toch, skeletten
quote:Op maandag 15 juni 2015 16:12 schreef Geo4kant het volgende:
Jouw moeder zei gisternacht dat ze niet rookte toen ze mijn ding vast pakte..
Oh wacht, jokes on me
quote:
het was meer een feitelijke constatering dan dat ik een correlatie met wp bedoeldequote:
Ik check het over 3:20.quote:
Check nu wel ff, andere nummer was kut.quote:
Jaquote:Op maandag 15 juni 2015 16:15 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh btw, Prodigy komt weer naar Nederland las ik ergens, dat vond je toch tof Geo?
Niet 2 keer gaanquote:Op maandag 15 juni 2015 16:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jaziggodome, 18 november.
Maar.. ik ga ze dit weekend al zien met LB
Daarom, gewoon gaan.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
En ze zijn mijn favo band.. maar vorig jaar heb ik ze ook al gezien, dit jaar.. dus dat is best veelalhoewel wel awesome
quote:Op maandag 15 juni 2015 16:19 schreef Lt.Surge het volgende:
Srsly, verkoop iemand Pokémon kaarten, zijn die foto's zo wazig dat je amper kan zien welk type het is
quote:Op maandag 15 juni 2015 16:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, en nog decibel, dominator en pukkelpop
Ja, dus snap je dan dat ik erg twijfel of ik wel 2x wil in 1 jaar en 3x binnen 2?quote:
Ik niet, toch bedankt voor de uitnodiging.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, dus snap je dan dat ik erg twijfel of ik wel 2x wil in 1 jaar en 3x binnen 2?Plus dan moet ik ook nog gezelschap vinden, weet niet wie mee wilt
Daarom twijfel ik ookquote:Op maandag 15 juni 2015 16:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik niet, toch bedankt voor de uitnodiging.
Kan ik inkomen, maar als 1 van mijn favo bands zo vaak komen, ga ik ook elke keer![]()
Zo hoop ik eind dit jaar Marina weer te mogen bewonderen.
Ik zeg doenquote:Op maandag 15 juni 2015 16:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daarom twijfel ik ook![]()
Vorig jaar voor het eerst, eindelijk, wilde het echt, was ook bang dat ze zouden stoppen aangezien ze al 25 jaar optreden, maar ze hebben nu een nieuw album dus ze touren weer flink
vanaf 39.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:26 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zeg doen![]()
Maar ligt er ook aan wat ze voor een kaartje vragen
Mehhhhhhh dat is ook nog wel te doenquote:Op maandag 15 juni 2015 16:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jep, maar dan moet je er ook nog heen, vanuit Eindhoven
Alles is te doen, behalve een unicornquote:Op maandag 15 juni 2015 16:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mehhhhhhh dat is ook nog wel te doen
Dat weet je niet hequote:Op maandag 15 juni 2015 16:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alles is te doen, behalve een unicorn
Ik zie het probleem niet? Heb Kraftwerk 3x in dezelfde week gezien. Steven Wilson ook wel eens twee keer in hetzelfde jaar. Boeie, zolang het maar leuk is.quote:Op maandag 15 juni 2015 16:16 schreef Geo4kant het volgende:
En ze zijn mijn favo band.. maar vorig jaar heb ik ze ook al gezien, dit jaar.. dus dat is best veelalhoewel wel awesome
zwabber/dweil is eenderquote:
ik geloof je op je woordquote:Op maandag 15 juni 2015 16:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
zwabber/dweil is eender
en el zwabberu weet
TETSUOOOOOOOquote:Op maandag 15 juni 2015 16:43 schreef PeZu het volgende:
ja lap zeg zwabber ik wil net dit posten
kom jij met je dweil hoofd de hoek om
Pittig etenquote:Op maandag 15 juni 2015 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
Gvd mijn broertje heeft vrije hete pepers in het eten gedaan. Fikkende mond alles.
Poezerdquote:Op maandag 15 juni 2015 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
Gvd mijn broertje heeft vrije hete pepers in het eten gedaan. Fikkende mond alles.
softiequote:Op maandag 15 juni 2015 18:15 schreef FL_Freak het volgende:
Episch was datquote:Op maandag 15 juni 2015 20:18 schreef wietparkiet het volgende:
heb alleen halo 2 veel gespeeld
coop met mijn broertje
Nee, is het goed?quote:Op maandag 15 juni 2015 21:05 schreef wietparkiet het volgende:
geo heb je batman the brave and bold gezien
Het is wel goed, maar begint mij nu wat te vervelen, het is gewoon heel veel, veel verschillende kampen en kanten etc.quote:
Misschien dat ik er nog eens aan beginquote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is wel goed, maar begint mij nu wat te vervelen, het is gewoon heel veel, veel verschillende kampen en kanten etc.
En als ik dat doe zie ik er uit als een ranzig etende giraffe.quote:
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 01:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
En als ik dat doe zie ik er uit als een ranzig etende giraffe.
Neukja, eindelijk een beetje gezelligheid.quote:
Dacht dat jij allang gevlogen was. :pquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:02 schreef Makoto het volgende:
[..]
Neukja, eindelijk een beetje gezelligheid.
Gevlogen was? Nee hele dag werk vandaag.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:06 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dacht dat jij allang gevlogen was. :p
Ja omdat het zo dood is hierquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:07 schreef Makoto het volgende:
[..]
Gevlogen was? Nee hele dag werk vandaag.
Ja achja, je mot wat héquote:
Ongestelde chicksquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:09 schreef broccoli. het volgende:
Ik pakte daarstraks het zakje met maandverband erin
Zitten er in plaats van maandverband theezakjes en een kuipje saus in
#dieverstrooideleef
Een ekte vent bevaart altijd de rode zeequote:
Ik ben altijd wel chill tijdens die periodequote:
wel met een regenjasquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:11 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Een ekte vent bevaart altijd de rode zee
Het glijdt sowieso makkelijkquote:
Dat is waar.quote:
wow wow wowquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:27 schreef broccoli. het volgende:
kak mn website is verneukt, moet overnieuw beginnen
EDIT: Ohnee toch niet gelukkig
Ja had serieus kut geweest als ik opnieuw moest beginnenquote:
dat lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:32 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ja had serieus kut geweest als ik opnieuw moest beginnen
fjieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:32 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ja had serieus kut geweest als ik opnieuw moest beginnen
Jaja. Zat in het verkeerde venster te kloothannesenquote:
Jaaaaaaaaaaajaaaaaaaaaaa.....quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:35 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Jaja. Zat in het verkeerde venster te kloothannesen_!
Wat raak jee?????????????quote:
Wat de neuk zeg jij nou weer?quote:
Dat zeggen Turken en Marokkanen vaak als je perongelijk tegen ze aanstoot. Ik moest hier aan denken door het nummer wat jij postte genaamd 'Touch me'.quote:
oohquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:37 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dat zeggen Turken en Marokkanen vaak als je perongelijk tegen ze aanstoot. Ik moest hier aan denken door het nummer wat jij postte genaamd 'Touch me'.
quote:
Ik heb het meer over tijdens het stappen oid.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:37 schreef broccoli. het volgende:
[..]
ooh
Blij dat ik in een vredige wijk woon.
ben je stoned ofzo?quote:
Ook nooit last van. Maar ik kom dan ook niet in tenten waar ze al beginnen te flippen als je ze per ongeluk aanraakt.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:38 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik heb het meer over tijdens het stappen oid.
Laat maar, je snapt het niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:39 schreef broccoli. het volgende:
Ook nooit last van. Maar ik kom dan ook niet in tenten waar ze al beginnen te flippen als je ze per ongeluk aanraakt.
Leg dan eens uit.quote:
Hoe laat moet je?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:43 schreef Makoto het volgende:
Ik verveel me de pletter, morgen gelukkig vrij. Maar wel naar de tandarts. Maar dat is eigenlijk wel de hoofdzakelijke reden dat ik vrij ben. Huh? Wat?
10 voor 11 geloof ikquote:
Och dan heb je nog de hele middag, dat is wel chillquote:
Zekurrr.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:44 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Och dan heb je nog de hele middag, dat is wel chill
Hey neger!quote:
Warüm?quote:
Omdat ik bij de toppers heb gewerkt de vorige maandquote:
Haha echt?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:51 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Omdat ik bij de toppers heb gewerkt de vorige maand
Al je de slowchat een beetje hebt gevolgd weet je wat ik ermee ga doenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:51 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha echt?
Ik kon daarheen met m'n werk, maar dat denken ze toch zeker zelf niet.
Wat ga je doen met die ponybeads? Ga je zo'n negerchapsel laten zetten?
Ai ja sorry dat ik niet elke dag op FOK! ben , waarom ga je dat maken dan? En hoe, pics?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:54 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Al je de slowchat een beetje hebt gevolgd weet je wat ik ermee ga doen
Ga er een schaaltje van maken.
Beter dat je dat niet bent gegaan, wat een kutvolk was dat zeg.
Ik?quote:
JAquote:
Holy shit, If I only had 7500¤quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:56 schreef Amarantha het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)en-flesje-brugse-zot
Je weet waar ik werk trut.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:58 schreef broccoli. het volgende:
[..]
JA
moet even mn pi veranderen zie ik net
Want dat was met recht het domste volk van alle 5 de dagen
No offence naar jou voor de rest
Maar dat volk is vooral dom.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:57 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ai ja sorry dat ik niet elke dag op FOK! ben , waarom ga je dat maken dan? En hoe, pics?
Ja joh, helemaal gestoord dat.
Dat weet ik inderdaad, was ook een geintje gone wrongquote:
En brugse zot, dat is zieke shit.quote:
Akkoord.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:02 schreef broccoli. het volgende:
Maar ik moet voor TVO een 3D iets maken, dus een beeldje of wat dan ook. Voor hetzelfde thema als die shit die ik in Cinema4D heb gemaakt.
Dus toen dacht ik dan maak ik een schaaltje
Alsof jij dat bepaalt vriendquote:
Hoe gadegij dat doen dan? Met een strijkijzert?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:07 schreef broccoli. het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets moet het worden dus
Gewoon een paar minuten in de oven flikkerenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:07 schreef Makoto het volgende:
[..]
Hoe gadegij dat doen dan? Met een strijkijzert?
RIP jij alvastquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:08 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Gewoon een paar minuten in de oven flikkeren
Ach hoge weerstand, jwzquote:
21 uur en 42min, bedoel je neem ik aanquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:30 schreef Lt.Surge het volgende:
ik keek net hoe iemand pokemon blue in 21:42 loopt uit te spelen
neenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 16:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
21 uur en 42min, bedoel je neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |