Was dat de bedoeling ja? Heb er nog niet om moeten glimlachen. Op welke grappen doel je dan tussen die duo's.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:01 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Inderdaad die twee buddybuddy roadtrips (Brienne/Pod & Jaime/Bronn) die er puur in geduwd zijn om wat comic relief te brengen deden meer kwaad dan goed. Je houd je hart vast voor Michiel en Jorah...
Dat geflirt tussen Bronn en die ene Sand Snake was echt tenenkrommend slecht, mede door haar belabberde acteerwerk.
Ik vind Jaime en Bronn wel een mooi duo, Jorah en Tyrion vond ik dan weer niks aan door de doodsheid van Jorah.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:14 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Was dat de bedoeling ja? Heb er nog niet om moeten glimlachen. Op welke grappen doel je dan tussen die duo's.
Er waren ook geen grappen, net zo min als Hot Pie zorgde voor goeie grappen. Maar odd couples waren het zeker.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:14 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Was dat de bedoeling ja? Heb er nog niet om moeten glimlachen. Op welke grappen doel je dan tussen die duo's.
Ach het was tenminste even af en toe een luchtig moment tussendoor met hen.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:14 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Hij was/is ergens na dat punt overleden. In de boeken wordt z'n hoofd namelijk nog richting Dorne gestuurd om de lui daar gerust te stellen die nog wraak wilden. (Daarom spreekt hij niet en doet die nooit zijn helm af).quote:Op maandag 15 juni 2015 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij was niet overleden; hij was volgens Pycelle niet meer te redden, maar met de kick-ass onethische skills van Qyburn is hij weer opgelapt......sort of!
Ja Hot Pie was sowieso een kneus.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:16 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Er waren ook geen grappen, net zo min als Hot Pie zorgde voor goeie grappen. Maar odd couples waren het zeker.
Ehhh dat was toch andermans hoofd dat werd opgestuurd? Diegenen wisten namelijk toch niet precies hoe The Mountain er uit zag.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:17 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hij was/is ergens na dat punt overleden. In de boeken wordt z'n hoofd namelijk nog richting Dorne gestuurd om de lui daar gerust te stellen die nog wraak wilden. (Daarom spreekt hij niet en doet die nooit zijn helm af).
Klopt, maar die screentijd was volgens mij verrassend weinig daar in Dorne tussen hen hoor. Half uurtje max in dit hele seizoen? Zoiets gok ik.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:16 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik vind Jaime en Bronn wel een mooi duo, Jorah en Tyrion vond ik dan weer niks aan door de doodsheid van Jorah.
quote:Op zaterdag 18 april 2015 20:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vraag me trouwens af of we de Dothraki nog terugzien. Het is denk ik in hun ogen een beetje onrechtmatig dat zij nog steeds de titel Khaleesi voert?
quote:
quote:Op zondag 19 april 2015 09:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze is neem ik aan nog steeds hun Khaleesi en ze verovert hele grote steden. Dat laatste zullen ze absoluut respecteren
quote:Op zondag 19 april 2015 10:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik kan het me niet meer goed herinneren, maar ze hebben haar toch achter gelaten? Khal is toch geen titel die je door bloedlijnen oid krijgt, maar omdat jij de toughest cookie on the block bent? En zij was alleen maar Khaleesi, omdat ze met Khal Drogo was, toen hij dood was gingen ze gelijk bij haar weg en kozen ze een nieuwe Khal, toch?
Ik dacht ineens, misschien komen die ook nog een keer terug oid, toen ik een beetje zat te denken over welke onlogische plottwists nog om de hoek kunnen komen.
Maar moet wel eerlijk zeggen dat het hoog tijd wordt de vorige seizoenen weer eens aandachtig terug te kijken
quote:Op zondag 19 april 2015 10:23 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moeten ze eerst over de Narrow Sea en dat gaat hem niet worden.
Tyrion en Varys, dat is een nog eens een goed koppel.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:16 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Er waren ook geen grappen, net zo min als Hot Pie zorgde voor goeie grappen. Maar odd couples waren het zeker.
Het was een enorm groot schedel. Er zat in elk geval geen huid meer op om hem als dusdanig te herkennen, maar puur door het formaat denken ze dat het wel zijn hoofd was.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ehhh dat was toch andermans hoofd dat werd opgestuurd? Diegenen wisten namelijk toch niet precies hoe The Mountain er uit zag.
quote:Op maandag 15 juni 2015 19:20 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Tyrion en Varys, dat is een nog eens een goed koppel.
Volgens mij stond er letterlijk dat het niet van The Mountain was, maar dit is meer iets voor in het boekentopic.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Het was een enorm groot schedel. Er zat in elk geval geen huid meer op om hem als dusdanig te herkennen, maar puur door het formaat denken ze dat het wel zijn hoofd was.
Nogal ja, geen idee waar jullie het over hebben :p.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij stond er letterlijk dat het niet van The Mountain was, maar dit is meer iets voor in het boekentopic.
2 down, 1 more to go!quote:Op maandag 15 juni 2015 19:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Stomme vraag misschien, maar wat was nu de relevantie van de voorspelling over Cersie door die heks in de eerste aflevering?
Klopt idd! Dat was wel jammer.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:24 schreef DO2 het volgende:
Bronn is wel duidelijk bedoeld als comic relief, iig. Maar dat kwam dit seizoen nauwelijks van de grond. Er was ook geen chemie met de andere karakters.
Dat ze zich zo liet leiden door de voorspelling dat ze zelf achter slot en grendel kwam te zitten,quote:Op maandag 15 juni 2015 19:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Stomme vraag misschien, maar wat was nu de relevantie van de voorspelling over Cersie door die heks in de eerste aflevering?
Boekspoiler, dus ga ik er ff niet helemaal op in (kan wel via DM indien gewenst), maar ik denk dat die verhaallijn volgend seizoen sowieso wel een inhaalslag gaat maken.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:26 schreef Khaleesi het volgende:
Waarom is er trouwens zo'n drama over het uitsterven van de Greyjoy lijn als papa nog makkelijk wat kleine inktvisjes bij kan maken?? Hij leeft per slot van rekening nog steeds (!!!)
Nee laat maar geheim.quote:Op maandag 15 juni 2015 19:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Boekspoiler, dus ga ik er ff niet helemaal op in (kan wel via DM indien gewenst), maar ik denk dat die verhaallijn volgend seizoen sowieso wel een inhaalslag gaat maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |