Olly?quote:
En meteen een lekker nonchalant gesprek tussen Tyrion en hem!quote:Op maandag 15 juni 2015 17:40 schreef criminal_mind het volgende:
Wel blij dat Varys opeens weer in beeld kwam
doeiquote:Op maandag 15 juni 2015 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké zit nu op 18 minuten van de laatste aflevering, er is nu officeel geen enkele reden meer om de serie te kijken.
Ik laat seizoen 6 en 7 aan me voorbijgaan. Ook mijn laatste post in deze reeks. Gegroet.
Je weet nooit hoe het loopt. Je zou zonder voorkennis ook niet verwachten dat Tyrion en Varys naar Mereen zouden vertrekken.quote:Op maandag 15 juni 2015 17:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Hoe dan? Hij gaat naar een hele andere stad.
Ook is Qyburn geen maester.
quote:Op maandag 15 juni 2015 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oké zit nu op 18 minuten van de laatste aflevering, er is nu officeel geen enkele reden meer om de serie te kijken.
Ik laat seizoen 6 en 7 aan me voorbijgaan. Ook mijn laatste post in deze reeks. Gegroet.
quote:Op maandag 15 juni 2015 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dramaqueenquote:Op maandag 15 juni 2015 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Davos?quote:Op maandag 15 juni 2015 17:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En niet te vergeten: Er is niemand bij The Wall die het verhaal van Jon verder kan dragen, terwijl we duidelijk nog niet klaar zijn met the White Walkers.
Buiten alles wat dit topic en vorig topic al gezegd is geworden, is het ook Jon geweest die een White Walker versloeg toen de King White Walker toekeek. Het laten rijzen van de doden en de blik tussen de King WW en Jon wist je dat die 2 elkaar nog een keer zouden tegenkomen.quote:Op maandag 15 juni 2015 17:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En niet te vergeten: Er is niemand bij The Wall die het verhaal van Jon verder kan dragen, terwijl we duidelijk nog niet klaar zijn met the White Walkers.
Zou gaaf zijn, maar waarom zou men hem volgen?quote:
Je spreekt jezelf tegen bij de edit... eerste keer zeg je dat Jon claim wil leggen, 2e keer niet.quote:Op maandag 15 juni 2015 17:57 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Buiten alles wat dit topic en vorig topic al gezegd is geworden, is het ook Jon geweest die een White Walker versloeg toen de King White Walker toekeek. Het laten rijzen van de doden en de blik tussen de King WW en Jon wist je dat die 2 elkaar nog een keer zouden tegenkomen.
Ik vermoed dat door de "dood" van Jon het pad van Jon een andere wending gaat nemen. Ik durf niet te zeggen als Mel hem weer tot leven brengt, alhoewel ik na wat zoekwerk toch sterk het vermoeden heb maar we zullen zien. Nog 10 maanden... pff
Edit: Wat mij ook invalt is dat de familie Stark (Ned, Robb en ook Jon) allen een claim leggen op de troon. Van alle overgebleven partijen is Jon (mits toch niet dood) de enige die geen claim wilt op de troon, en het echte gevaar inziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |