SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Laffe huichelaar
Geloof er niks van.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Laatste seizoen haalt ze denk ik wel, maar dood gaat ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 15 juni 2015 15:07 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:08 schreef chiren het volgende:
[..]
Me neither, ik gok dat zij de song of Fire is en ik hoop dat Jon de song of Ice is.(Y)
quote:Op maandag 15 juni 2015 15:07 schreef Amarantha het volgende:
Omdat Catelynn een jankwijf is en Jon de redder van de wereldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Verwijderd *
Ik vond Catelynn echt leuk. Wellicht dat ik er anders over denk als ik het voor een tweede keer allemaal ga kijken.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:08 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Omdat Catelynn een jankwijf is en Jon de redder van de wereld
Naja ik vond dat ze altijd te lang over die kinderen bleef zaniken, sinds dat afgelopen is vind ik het verhaal van Cersei ook helemaal niet zo interessant meer.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond Catelynn echt leuk. Wellicht dat ik er anders over denk als ik het voor een tweede keer allemaal ga kijken.
@ Cersei: 2 down, 1 to go!quote:Op maandag 15 juni 2015 15:10 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Naja ik vond dat ze altijd te lang over die kinderen bleef zaniken, sinds dat afgelopen is vind ik het verhaal van Cersei ook helemaal niet zo interessant meer.
Jon is morsdood.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:48 schreef chiren het volgende:
[..]
Ik ben er idd eerder zeker van dat Stannis dood is dan dat Jon dat is.
sam gaat jon redden met z'n healing powers die hij geleerd heeft uit boeken.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:14 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Jon is morsdood.
Ik denk alleen niet dat hij dood blijft, maar in principe verdient hij op dit moment zijn plekje in de graveyard.
quote:Op maandag 15 juni 2015 15:16 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
sam gaat jon redden met z'n healing powers die hij geleerd heeft uit boeken.
Nee, de Lord of Light wekt hem weer tot leven.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:16 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
sam gaat jon redden met z'n healing powers die hij geleerd heeft uit boeken.
Ja veel speculaties zeggen dat Jon het kind van Lyanna Stark en Rhaegar Targaryen is, en dus de échte erfgenaam van de Iron Throne is. En dat Ned dat wist maar het geheim moest houden.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:08 schreef chiren het volgende:
[..]
Me neither, ik gok dat zij de song of Fire is en ik hoop dat Jon de song of Ice is.
Ja die leefde nog wel!quote:Op maandag 15 juni 2015 15:23 schreef BaasBanaan het volgende:
Vraag me trouwens af wat Davos nu gaat doen. Zijn zoon is dood, zijn heer is dood, Shireen is dood. Leefde zijn vrouw nog?
Nog een reden om te denken dat Jon terug komt.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja die leefde nog wel!
De enige logische persoon waar hij nog iets mee zou kunnen, was Jon, lijkt me.
Maar nu? Aangezien hij Mellissandre haat, kiest hij misschien de kant van de White Walkers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |