abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 juni 2015 @ 16:15:20 #276
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153749035
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:12 schreef Japie77 het volgende:
Zucht komt zij ook weer aan. Moet je Scrummie nou serieus verdedigen? Iemand die constant loopt te schelden, zieken en sarren? En dan speel ik op de man? Objectief kijken svp.
Oh my. Ik zou echt naar de huisarts gaan met die balk in je oog. Sterkte ermee.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_153749042
Wel mooi dat straks BNW weer het gekkenhoekje geworden is, aangezien Jogy het voor elkaar krijgt dat mensen weg blijven uit BNW.
En een soort gedoogbeleid uitvoert voor de zogenaamde wel bnw'ers.
En het uit eindelijk zal resulteren dat bepaalde users die verdwijnen, en het mooie is, daar komen anderen voor terug die zich ook zullen afkeren of zullen tegenspreken wat users als een japie, cad, plaatsen.

Jogy, je kan praten wat je wilt, maar die goedpraatjes van jou gaan er op het moment niet meer in bij mij.
Ik zal nog net geen 'adieu' zeggen, maar het scheelt niet veel.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_153749052
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:14 schreef Japie77 het volgende:

[..]

De groep BNW-ers is inderdaad veel kleiner dan de groep scepticos, daar heb je gelijk in. Maar wel meer als 3 in ieder geval.
Je begrijpt me niet. Of is dat die betonplaat voor je kop? Wie zal het weten..
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 22 juni 2015 @ 16:16:06 #279
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153749063
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_153749081
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:16 schreef Izzy73 het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is dit de verkeerde FB voor.

Staat nota bene op het plaatje zelf.
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 22 juni 2015 @ 16:17:09 #281
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_153749098
Divje en Copycat die mij van persoonlijke aanvallen beschuldigen en nu precies dat doen waar ze mij van beschuldigen.... ;)
Feyenoord!
  maandag 22 juni 2015 @ 16:17:40 #282
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_153749121
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:16 schreef Izzy73 het volgende:
[ afbeelding ]
_O_ _O_
Feyenoord!
pi_153749128
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:17 schreef Japie77 het volgende:
Divje en Copycat die mij van persoonlijke aanvallen beschuldigen en nu precies dat doen waar ze mij van beschuldigen.... ;)
Just wauw Jappie...Wauw gewoon.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_153749138
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:17 schreef Japie77 het volgende:
Divje en Copycat die mij van persoonlijke aanvallen beschuldigen en nu precies dat doen waar ze mij van beschuldigen.... ;)
Mag je mij even laten zien waar ik jou beschuldig? Je ziet echt spoken.
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 22 juni 2015 @ 16:18:30 #285
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153749151
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:17 schreef Japie77 het volgende:
Divje en Copycat die mij van persoonlijke aanvallen beschuldigen en nu precies dat doen waar ze mij van beschuldigen.... ;)
Door je op die pijnlijke balk in je oog te wijzen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_153749212
Hmm, blijft pijnlijk stil.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 22 juni 2015 @ 16:20:13 #287
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153749220
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:03 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Joh wees gerust, kwestie van tijd dan is geen true-bnw'er meer over. Zijn er nu nog maar een stuk of 4, iedereen haakt af of heeft nog animo om iets te posten of zelfs een topic te openen. Ik bewonder het doorzettingsvermogen van Tingo of Biek.
'Jullie' zijn maar één stroming binnen BNW, dus kom even van dat zelfgemaakte voetstukje af en probeer eens mee te praten in plaats van te schreeuwen, als dan de rest van BNW ook stopt met schreeuwen en gaan praten met elkaar komen we misschien nog eens ergens. Lambiek, tingo, jij, Izzy en japie77 zijn geen godsgeschenk aan BNW hoor maar jullie horen hier wel te kunnen zijn, net als de gematigden en de geïnteresseerden maar sceptische BNW'er.

Dat mooie zelfgemaakte hokje van 'ultieme waarheids-zoekers' is misschien ietwat misplaatst.

Dus, je hebt je te schikken en je hebt te accepteren dat BNW is wat het is, als dat je niet aan staat dan ga je maar gewoon weg. Dit geldt voor iedereen natuurlijk maar de grootste klaagzang komt van jou dus spreek ik jou er even specifiek op aan.

BNW is geen deel van een closed community gericht op samenzweringen, het is onderdeel van een open community waar conspiracies een klein onderdeel zijn van tientallen andere fora en die hebben allemaal een andere mening over van alles en die zijn ook welkom op BNW. Ik wil het gezeur en kleinerend gedrag echt wel aanpakken maar zo lang iedereen, inclusief jij eraan mee blijft doen is er geen beginnen aan.

Dat 'BNW is hier niet voor' gezeur hou je voortaan maar voor je, je bent een plaat die blijft hangen en op een gegeven moment is het wel klaar, dat moment is nu. Bedankt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153749221
CAD doet precies wat Cruijff deed bij Ajax: Zodra het onoverzichterlijk wordt voor de buitenwacht, gewoon je eigen groep een naam geven. Bij Ajax noemde Cruijff zijn eigen groep ineens "de voetballers", waardoor het leek alsof iedereen die niet bij de voetballers hoorde, dus niks met Ajax te maken had (hoewel daar ook gewoon voetbalmensen in zaten, in de andere kampen).
CAD noemt iedereen die het niet volledig met haar eens is geen 'true-bnw'-er. M.a.w., iedereen die het niet met CAD eens is, komt hier alleen wat om te trollen.

Jammer.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_153749261
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:20 schreef kalinhos het volgende:
CAD doet precies wat Cruijff deed bij Ajax: Zodra het onoverzichterlijk wordt voor de buitenwacht, gewoon je eigen groep een naam geven. Bij Ajax noemde Cruijff zijn eigen groep ineens "de voetballers", waardoor het leek alsof iedereen die niet bij de voetballers hoorde, dus niks met Ajax te maken had (hoewel daar ook gewoon voetbalmensen in zaten, in de andere kampen).
CAD noemt iedereen die het niet volledig met haar eens is geen 'true-bnw'-er. M.a.w., iedereen die het niet met CAD eens is, komt hier alleen wat om te trollen.

Jammer.
Beter had ik het niet kunnen zeggen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_153749305
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:12 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Zucht komt zij ook weer aan. Moet je Scrummie nou serieus verdedigen? Iemand die constant loopt te schelden, zieken en sarren? En dan speel ik op de man? Objectief kijken svp.
:'). Copycat hoeft mij niet te verdedigen, want dit ging helemaal niet om mij. Hou je ziekelijke stalk gedrag lekker voor je.
pi_153749352
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:20 schreef jogy het volgende:

[..]

'Jullie' zijn maar één stroming binnen BNW, dus kom even van dat zelfgemaakte voetstukje af en probeer eens mee te praten in plaats van te schreeuwen, als dan de rest van BNW ook stopt met schreeuwen en gaan praten met elkaar komen we misschien nog eens ergens. Lambiek, tingo, jij, Izzy en japie77 zijn geen godsgeschenk aan BNW hoor maar jullie horen hier wel te kunnen zijn, net als de gematigden en de geïnteresseerden maar sceptische BNW'er.

Dat mooie zelfgemaakte hokje van 'ultieme waarheids-zoekers' is misschien ietwat misplaatst.

Dus, je hebt je te schikken en je hebt te accepteren dat BNW is wat het is, als dat je niet aan staat dan ga je maar gewoon weg. Dit geldt voor iedereen natuurlijk maar de grootste klaagzang komt van jou dus spreek ik jou er even specifiek op aan.

BNW is geen deel van een closed community gericht op samenzweringen, het is onderdeel van een open community waar conspiracies een klein onderdeel zijn van tientallen andere fora en die hebben allemaal een andere mening over van alles en die zijn ook welkom op BNW. Ik wil het gezeur en kleinerend gedrag echt wel aanpakken maar zo lang iedereen, inclusief jij eraan mee blijft doen is er geen beginnen aan.

Dat 'BNW is hier niet voor' gezeur hou je voortaan maar voor je, je bent een plaat die blijft hangen en op een gegeven moment is het wel klaar, dat moment is nu. Bedankt.
_O_ Hulde.
  maandag 22 juni 2015 @ 16:24:57 #292
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_153749383
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:20 schreef jogy het volgende:

[..]

'Jullie' zijn maar één stroming binnen BNW, dus kom even van dat zelfgemaakte voetstukje af en probeer eens mee te praten in plaats van te schreeuwen, als dan de rest van BNW ook stopt met schreeuwen en gaan praten met elkaar komen we misschien nog eens ergens. Lambiek, tingo, jij, Izzy en japie77 zijn geen godsgeschenk aan BNW hoor maar jullie horen hier wel te kunnen zijn, net als de gematigden en de geïnteresseerden maar sceptische BNW'er.

Dat mooie zelfgemaakte hokje van 'ultieme waarheids-zoekers' is misschien ietwat misplaatst.

Dus, je hebt je te schikken en je hebt te accepteren dat BNW is wat het is, als dat je niet aan staat dan ga je maar gewoon weg. Dit geldt voor iedereen natuurlijk maar de grootste klaagzang komt van jou dus spreek ik jou er even specifiek op aan.

BNW is geen deel van een closed community gericht op samenzweringen, het is onderdeel van een open community waar conspiracies een klein onderdeel zijn van tientallen andere fora en die hebben allemaal een andere mening over van alles en die zijn ook welkom op BNW. Ik wil het gezeur en kleinerend gedrag echt wel aanpakken maar zo lang iedereen, inclusief jij eraan mee blijft doen is er geen beginnen aan.

Dat 'BNW is hier niet voor' gezeur hou je voortaan maar voor je, je bent een plaat die blijft hangen en op een gegeven moment is het wel klaar, dat moment is nu. Bedankt.
Je hebt helemaal gelijk hoor, maar ik hoop wel dat je beseft dat degenen die je nu noemt wel degenen zijn die hier over het algemeen het initiatief nemen. Als deze personen hier niets posten is het vrij stil op BNW. De anderen reageren over het algemeen voornamelijk op posts van deze mensen en wanneer die niets meer posten kakt heel BNW in.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_153749399
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

_O_ Hulde.
Ik had die ook niet zien aankomen.
Maar wel netjes ja.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_153749449
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:24 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk hoor, maar ik hoop wel dat je beseft dat degenen die je nu noemt wel degenen zijn die hier over het algemeen het initiatief nemen. Als deze personen hier niets posten is het vrij stil op BNW. De anderen reageren over het algemeen voornamelijk op posts van deze mensen en wanneer die niets meer posten kakt heel BNW in.
Voordat die users hier aanwezig waren liep het hier ook gewoon lekker hoor, werden nieuwe topics aangemaakt en alles.
-

Ik heb laatst het reptillian topic een boost willen geven, waar uit eindelijk nota bene Mata de gene was die het allemaal maar onzin vond en met zijn bevindingen aankwam.

Topic bloede weer dood..
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 22 juni 2015 @ 16:32:21 #295
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_153749606
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:27 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Voordat die users hier aanwezig waren liep het hier ook gewoon lekker hoor, werden nieuwe topics aangemaakt en alles.
-

Ik heb laatst het reptillian topic een boost willen geven, waar uit eindelijk nota bene Mata de gene was die het allemaal maar onzin vond en met zijn bevindingen aankwam.

Topic bloede weer dood..
mata is pleite dus .. tijd voor kickstarter :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_153749637
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

mata is pleite dus .. tijd voor kickstarter :P
Volgens mij zweeft die kerel hier nog wel ergens rond...
Maar dat is een theorie :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  maandag 22 juni 2015 @ 16:42:19 #297
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_153749919
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:24 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk hoor, maar ik hoop wel dat je beseft dat degenen die je nu noemt wel degenen zijn die hier over het algemeen het initiatief nemen. Als deze personen hier niets posten is het vrij stil op BNW. De anderen reageren over het algemeen voornamelijk op posts van deze mensen en wanneer die niets meer posten kakt heel BNW in.
Het zou twee kanten op kunnen gaan, of het kakt in a la TRU of gematigden (en die zijn er meer dan je denkt en 'extremer' dan je denkt. Lees maar eens tussen de regels door) hebben het idee weer lucht te krijgen waardoor het een nieuwe impuls krijgt.

MAAR! Dat wil ik dus niet, ik wil geen enkele groep weg hebben en op persoonlijk vlak vind ik de 'extremere' variant veel interessanter. Helaas (en dat meen ik uit de grond van mijn ziel) is de 'extremere' variant hier in BNW verworden tot een hoaxes are us groepje en mist het elke diepte, elke 'waarom' vraag en elke achtergond van 'wie'.

Geen Ticker, Weinig Ali whatshisname met zijn religieuze queeste en nog zo'n 5 a 6 die ik hartgrondig mis, die diepte heb je in BNW nodig, dat je een topic opent en anderhalf uur later half verdwaast en lichtelijk paranoïde deze weer sluit. De 'extreme' BNW'er van nu is een schaduw van die van een paar jaar geleden. Ik werd bijna emotioneel toen lambiekje BNW / Geheime basissen op maan en mars opende. Dát vind ik BNW. Fucking all out knallen.

Jouw tesla topic vond ik ook heerlijk, een klassiek BNW onderwerp.

Ze zijn er nog wel maar soms heb ik wel het idee dat er in de zogenaamde harde kern mensen van BNW een verplichte eens zijn protocol/pavlov bezig is waardoor er geen eerlijke discussie op gang komt.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_153750015
quote:
2s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:24 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk hoor, maar ik hoop wel dat je beseft dat degenen die je nu noemt wel degenen zijn die hier over het algemeen het initiatief nemen. Als deze personen hier niets posten is het vrij stil op BNW. De anderen reageren over het algemeen voornamelijk op posts van deze mensen en wanneer die niets meer posten kakt heel BNW in.
Het probleem is wel een beetje dat - en dan bedoel ik met name CAD - het topic soms ook verpest wordt door sommige users. Met jou ben ik het ook eigenlijk nooit eens, maar dat is meer omdat ik het gewoon niet eens ben met je redenatie. Ik kan wel volgen waar de redenatie vandaan komt, maar ik zie het zelf anders--> zie bv het NOS-journaal-topic. Dan kan ik best op een bepaald moment zoiets hebben van "Oke, ik zie het totaal niet als jou, maar ik snap iig waar je redenatie vandaan komt, ik ben het er alleen niet mee eens, maar soit"
Bij CAD (en Tingo trouwens ook ) wordt vaak het hoe en waarom van de redenatie niet eens duidelijk. Tsja, een gevoel. En iedereen die dan met dingen aankomt waaruit blijkt dat ze feitelijk onjuist zitten worden uitgescholden, genegeerd of beschuldigd van trollen. Tsja dat schiet dan niet op en dan krijg je de topics zoals ze nu zijn.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 22 juni 2015 @ 17:01:32 #299
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_153750430
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:20 schreef jogy het volgende:

[..]

'Jullie' zijn maar één stroming binnen BNW, dus kom even van dat zelfgemaakte voetstukje af en probeer eens mee te praten in plaats van te schreeuwen, als dan de rest van BNW ook stopt met schreeuwen en gaan praten met elkaar komen we misschien nog eens ergens. Lambiek, tingo, jij, Izzy en japie77 zijn geen godsgeschenk aan BNW hoor maar jullie horen hier wel te kunnen zijn, net als de gematigden en de geïnteresseerden maar sceptische BNW'er.

Dat mooie zelfgemaakte hokje van 'ultieme waarheids-zoekers' is misschien ietwat misplaatst.

Dus, je hebt je te schikken en je hebt te accepteren dat BNW is wat het is, als dat je niet aan staat dan ga je maar gewoon weg. Dit geldt voor iedereen natuurlijk maar de grootste klaagzang komt van jou dus spreek ik jou er even specifiek op aan.

BNW is geen deel van een closed community gericht op samenzweringen, het is onderdeel van een open community waar conspiracies een klein onderdeel zijn van tientallen andere fora en die hebben allemaal een andere mening over van alles en die zijn ook welkom op BNW. Ik wil het gezeur en kleinerend gedrag echt wel aanpakken maar zo lang iedereen, inclusief jij eraan mee blijft doen is er geen beginnen aan.

Dat 'BNW is hier niet voor' gezeur hou je voortaan maar voor je, je bent een plaat die blijft hangen en op een gegeven moment is het wel klaar, dat moment is nu. Bedankt.
quote:
14s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:20 schreef jogy het volgende:

[..]

'Jullie' zijn maar één stroming binnen BNW, dus kom even van dat zelfgemaakte voetstukje af en probeer eens mee te praten in plaats van te schreeuwen, als dan de rest van BNW ook stopt met schreeuwen en gaan praten met elkaar komen we misschien nog eens ergens. Lambiek, tingo, jij, Izzy en japie77 zijn geen godsgeschenk aan BNW hoor maar jullie horen hier wel te kunnen zijn, net als de gematigden en de geïnteresseerden maar sceptische BNW'er.

Dat mooie zelfgemaakte hokje van 'ultieme waarheids-zoekers' is misschien ietwat misplaatst.

Dus, je hebt je te schikken en je hebt te accepteren dat BNW is wat het is, als dat je niet aan staat dan ga je maar gewoon weg. Dit geldt voor iedereen natuurlijk maar de grootste klaagzang komt van jou dus spreek ik jou er even specifiek op aan.

BNW is geen deel van een closed community gericht op samenzweringen, het is onderdeel van een open community waar conspiracies een klein onderdeel zijn van tientallen andere fora en die hebben allemaal een andere mening over van alles en die zijn ook welkom op BNW. Ik wil het gezeur en kleinerend gedrag echt wel aanpakken maar zo lang iedereen, inclusief jij eraan mee blijft doen is er geen beginnen aan.

Dat 'BNW is hier niet voor' gezeur hou je voortaan maar voor je, je bent een plaat die blijft hangen en op een gegeven moment is het wel klaar, dat moment is nu. Bedankt.
Duidelijk.

quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 16:46 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Het probleem is wel een beetje dat - en dan bedoel ik met name CAD - het topic soms ook verpest wordt door sommige users. Met jou ben ik het ook eigenlijk nooit eens, maar dat is meer omdat ik het gewoon niet eens ben met je redenatie. Ik kan wel volgen waar de redenatie vandaan komt, maar ik zie het zelf anders--> zie bv het NOS-journaal-topic. Dan kan ik best op een bepaald moment zoiets hebben van "Oke, ik zie het totaal niet als jou, maar ik snap iig waar je redenatie vandaan komt, ik ben het er alleen niet mee eens, maar soit"
Bij CAD (en Tingo trouwens ook ) wordt vaak het hoe en waarom van de redenatie niet eens duidelijk. Tsja, een gevoel. En iedereen die dan met dingen aankomt waaruit blijkt dat ze feitelijk onjuist zitten worden uitgescholden, genegeerd of beschuldigd van trollen. Tsja dat schiet dan niet op en dan krijg je de topics zoals ze nu zijn.
Ik reageerde on topic in Charleston wat door Tingo is geopend. Ik heb daar niet zitten schelden, dit doe ik zelden trouwens, hooguit geef ik een sneer terug vanwege al het gezuig op mijn post zo ook over de merkwaardige donatie, dat was het enige wat ik gepost heb vandaag. Ik post meer niet dan wel aan BNW. Al dat gekat steeds, beetje jammer. Fijne avond iedereen!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_153750463
Haha elke vrouwelijke user waar je het niet mee eens ben geef je steevast het advies "Ga maar weer soaps kijken" mee. Maar verder sneer je niet, welnee _O-
Ik heb je postings in dat Charleston topic niet gelezen, ik wist neit eens dat er een topic over was eigenlijk. Maar het was meer in 't algemeen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')