quote:Op donderdag 30 juli 2015 10:31 schreef Ticootje het volgende:
Bram lijkt op zn oom. In het dorp werd het genoemd tegen de oom in kwestie, die toen zei, dat weet ik dat houden we liever een beetje stil.
Wit haarquote:
ik was ook zo wit en werd uiteindelijk rood. M was ook zo en is nu donker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:58 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Wit haar
Net zo wit als mijn haren
Zou dat zo blijven als ze ouder wordt? Herinner me dat mijn broer dat ook zo had maar dat is toch steeds iets donkerder geworden met de jaren.
We zijn net uit de luiers! Weet je hoe fijn dat is?!quote:
Oh ja, die wasbare. Drie is inderdaad genoeg.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
We zijn net uit de luiers! Weet je hoe fijn dat is?!
Ik moet ze nog even opsturen idd. Maar het zijn toch allemaal L maten, dus die mini van je past ze toch nog niet.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:43 schreef -Spring het volgende:
[..]
Oh ja, die wasbare. Drie is inderdaad genoeg.
watermeloenen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 08:42 schreef -Spring het volgende:
Wat een toffe foto, lb! Hoe vond ze het?
Stoere, knappe vent, nelis!
En Bram.Ik wil ook een Bram
![]()
Coole foto, vicks! Wat zijn dat nou voor dingen? Pompoenen?
Mijn plek is weer ingepikt.
[ link | afbeelding ]
Zo bedoelde ik het niet, hoor. Doe maar rustig an.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik moet ze nog even opsturen idd. Maar het zijn toch allemaal L maten, dus die mini van je past ze toch nog niet.
Dat bedoelde ik idd.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 12:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
watermeloenen.
En wat een lekker hummeltje!
quote:
erg he..ik val erbij in het niet.quote:Op zondag 9 augustus 2015 10:30 schreef -Spring het volgende:
Holy crap, díe zijn bruin! Ze lijken elk jaar bruiner te worden.
Kijktan, in de wagen, met hoed en speen(koord). 't Is net een echte baby zo!
[ link | afbeelding ]
wow wat een lange benen!quote:Op maandag 10 augustus 2015 22:51 schreef danic het volgende:
Die lange benen passen niet meer in dr bed denk ik![]()
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Haha!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik kan d'r wel opvreten, wat een SCHATJE zoals ze daar ligt te chillen!![]()
![]()
echt hè.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik kan d'r wel opvreten, wat een SCHATJE zoals ze daar ligt te chillen!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Vicky op 30-08-2015 14:42:04 ]♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
uiteindelijk, na 3 dagen stress, was het echt heeeeerlijk!quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:16 schreef Ticootje het volgende:
Lekkere vakantie gehad vick?
Ziet er lekker uit.
quote:Op zondag 30 augustus 2015 19:48 schreef -Spring het volgende:
Mijn grote ♡
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |