abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154758131
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2015 11:42 schreef mignonne het volgende:
Cantare wat leuk jouw dames te zien O+ je oudste lijkt op je of niet?
Dat hoor ik heeeel vaak. Ik vind zelf van niet. :P Haar kleur, haren en neus zijn van mij, maar voor de rest is ze toch wel heel anders. Ik zie wel gelijkenissen met mijn man op kinderfoto's, alleen doordat die blond/blauw en jongen is, zien anderen dat niet zo snel.
Ze lijken geen van allen echt op mij, vind ik. De middelste komt me nog het meest bekend voor, die lijkt heel erg op mijn zusje. Buitenstaanders vinden alleen dat ze op mijn man lijkt, want blond/blauw en smal. Over de jongste zijn we het allemaal eens: die lijkt op mijn schoonmoeder. :')

Ter vergelijk, ik en oudste:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Cantare op 30-07-2015 10:31:06 ]
pi_154758218
O+
Ik blijf me echt verbazen over jouw haar hoor als kind :D geweldig. En je oudste ook zulk mooi dik haar. Geen idee hoe je man er uit ziet verder dus ik geloof je op je woord ;) toch vind ik dat je wel kunt zien dat ze echt jouw dochter is. :Y

Mijn jongste lijkt op mij als kind en ze lijkt op mn zwager :') dat is ook een wat vreemde gewaarwording :P
:)
pi_154758232
Bram lijkt op zn oom. In het dorp werd het genoemd tegen de oom in kwestie, die toen zei, dat weet ik dat houden we liever een beetje stil.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_154758266
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 10:31 schreef Ticootje het volgende:
Bram lijkt op zn oom. In het dorp werd het genoemd tegen de oom in kwestie, die toen zei, dat weet ik dat houden we liever een beetje stil.
_O- :D
  donderdag 30 juli 2015 @ 11:43:48 #155
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154759546
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2015 13:43 schreef mignonne het volgende:
Lijn ja echt he! ik ook haha. Blond of donker, groene ogen of bruine ogen enz enz. Ik ben heel erg benieuwd.
Een roodharige met blauwe ogen :P
quote:
LOL :D

De jongste van mijn oom lijkt ook meer op mijn vader dan op zijn eigen vader, maar mijn tante was altijd een beetje gevoelig voor die opmerking.... :X

Mijn jongste lijkt overigens ook sprekend op de broer van N, zelfs andere mensen maken daar tegenwoordig wel eens een opmerking over tegen mijn schoonouders.
Mijn oudste daarentegen lijkt dusdanig op mij dat mensen vaak dachten dat hij het nakomelingetje was in het gezin van mijn oom en tante, waar de jongste zo op mijn vader lijkt.

[ Bericht 25% gewijzigd door Leandra op 30-07-2015 11:50:09 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154759663
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een roodharige met blauwe ogen :P
Kan :Y E. was dr eerste 2-3 jaar rood/strawberry blond dus t zit er wel in ergens.
pi_154759682
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juli 2015 10:30 schreef mignonne het volgende:
O+
Ik blijf me echt verbazen over jouw haar hoor als kind :D geweldig. En je oudste ook zulk mooi dik haar. Geen idee hoe je man er uit ziet verder dus ik geloof je op je woord ;) toch vind ik dat je wel kunt zien dat ze echt jouw dochter is. :Y
Ja, da's waar. Qua karakter lijkt ze ook veel op mij, terwijl middelste echt sprekend mijn man is qua temperament. :) Jongste lijkt weer erg op de oudste in haar gedrag. Heel leuk om dat mee te maken, wat dat betreft zou ik wel 10 kinderen willen om te zien hoe ze uitpakken. :D
quote:
Mijn jongste lijkt op mij als kind en ze lijkt op mn zwager :') dat is ook een wat vreemde gewaarwording :P
Haha :D vooral als het anderen ook opvalt.
  donderdag 30 juli 2015 @ 11:56:20 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_154759801
quote:
1s.gif Op donderdag 30 juli 2015 11:49 schreef mignonne het volgende:

[..]

Kan :Y E. was dr eerste 2-3 jaar rood/strawberry blond dus t zit er wel in ergens.
Dat zou wel humor zijn, dan heb je echt 3 compleet verschillende kinderen :D
Ik zag een rode overigens ook niet aankomen, maar dat komt omdat ik m'n schoonmoeder eigenlijk alleen maar grijs kende....
N was witblond als kind en ik ben altijd middenblond geweest, en leuk dat hij mijn blauwe ogen heeft, en niet de groenbruine ogen van N.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_154801685
Cathmar en Cantare, wat leuk om jullie dames weer eens te zien! Mooie meiden zeg O+

Mijn meis (die tegenwoordig helemaal paardengek is :') ):

En die andere gup:
pi_154802156
Ik kom hier te weinig!
Cantare en Cathmar wat leuk om jullie dochters te zien! Die heb ik nog niet vaak gezien geloof ik

En ik zag de mooie meiden van BJ voorbij komen,wat lijken ze nog steeds op elkaar

De mini's van Spring en Lijnloos allebei met hun grote zus,zooo schetig!
Lijn wat is M's haar langgg! Jeetje wat wordt ze groot

edit:weg

[ Bericht 44% gewijzigd door DustinHenderson op 01-08-2015 08:09:00 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_154804137
Al veel te lang niet hier gekeken O+ O+
Wat worden al die kleuters zo groot en die verse mini's O+ O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 31 juli 2015 @ 23:18:15 #162
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_154807745
quote:
:D _O-

Mijn oudste lijkt ontzettend op mij, mijn schoonzusje en mijn vader. Afhankelijk aan wie je het vraagt.

Meiden lijken op mij. Vooral 1 van hen volgens oude buurvrouw. Ze wijst alleen steeds een ander aan :')

Wow Lijn, wat wordt je oudste al groot! Mooie dame O+ Pennymeisje O+

Cantare en Cathmar had ik ook al even gezien. Mooie meiden!

En Poppejans, je knappe grote maar wat is je meisje een dametje! Ze heeft zo'n leuk mondje O+
pi_154814999

5 dagen zon....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_154815422
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 11:31 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
5 dagen zon....
Wit haar O+
Net zo wit als mijn haren ;)

Zou dat zo blijven als ze ouder wordt? Herinner me dat mijn broer dat ook zo had maar dat is toch steeds iets donkerder geworden met de jaren.
Met een meidenkwartet
pi_154815978
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 augustus 2015 11:58 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Wit haar O+
Net zo wit als mijn haren ;)

Zou dat zo blijven als ze ouder wordt? Herinner me dat mijn broer dat ook zo had maar dat is toch steeds iets donkerder geworden met de jaren.
ik was ook zo wit en werd uiteindelijk rood. M was ook zo en is nu donker.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 1 augustus 2015 @ 22:10:02 #166
171422 LadyBlack
paint it black
pi_154828323

Dagje op Schiermonnikoog, haar eerste keer naar het strand!
pi_154829312
O+
pi_154876092

Wij hebben Bram nog even een beetje afgemat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_154877174
Prachtige (vakantie) foto's zeg.
Die van Tico hebben iets melancholisch. Mooi.
pi_154877200
En Minke.. Wow
pi_154918552
Wow Minke... wat wordt dat al een hele dame zeg..
Bram.. O+

En de andere kindjes ook zo mooi en leuk!

Jut en Jul O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_154936864
- lang genoeg online gestaan.

[ Bericht 61% gewijzigd door nelisb op 07-08-2015 12:22:57 ]
pi_154976095
Wat een toffe foto, lb! Hoe vond ze het?

Stoere, knappe vent, nelis!

En Bram. O+ Ik wil ook een Bram
O+

Coole foto, vicks! Wat zijn dat nou voor dingen? Pompoenen?

Mijn plek is weer ingepikt.

pi_154976144
Wat een leuk ventje Nelis!

Ah nohh Spring O+ Dat mondje, dat kinnetje O+
pi_154976610
Spring wat een dotje! O+

Nelis wat een knappe jongen heb je!

Vicky wat worden je meiden gróót! Knapperds!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')