.... en jij dacht dat jij inmiddels niet op de no-fly list bent gezet door mij...!? Alaikum Salam, broeder Pheno. Alaiku Salam....quote:

Hey, ik deed wat ik moest doen, namelijk voor iedereen meteen weer een nieuw deel openen. Dat hij niet automatisch gereekst werd, tja.... daarvan ligt de schuld duidelijk bij anderen....quote:Op maandag 15 juni 2015 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[..]
Ja, lapo opent nieuw topic, Yi had alleen niet gereekst.

Ja, is het leuk Mario Maker? Al die games waarin de community levels kan maken heb eigenlijk nooit echt veel plezier uit gehaald...quote:Op maandag 15 juni 2015 12:04 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, dat is morgen ofzo toch pas? Die paar kleine aankondigingen tijdens die wedstrijden zijn niet interessant. Heb alleen net dat filmpje van Mario Maker gekeken, die ziet er wel tof uit maar daar was ik sowieso al enthousiast over. Ik hoop alleen dat ze daar ook een goede vorm van levels delen voor maken, waarbij je ook de goede levels van de meuk kan onderscheiden.

Als Nintendo Treehouse elke maand één level maakt en beschikbaar stelt ben ik al tevreden. Wat ze gisteren hebben laten zien was al GOAT.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, is het leuk Mario Maker? Al die games waarin de community levels kan maken heb eigenlijk nooit echt veel plezier uit gehaald...
Leveldesign is echt een vak apart, en uitzonderingen daar gelaten is de community daar gewoon niet zo heel goed in... Er zijn altijd wel pareltjes tussen, maar het is echt hard zoeken en 99% is gewoon klotezooi.

Maar zou het met dit niet anders zijn? Iedereen kan immers mario spelen.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, is het leuk Mario Maker? Al die games waarin de community levels kan maken heb eigenlijk nooit echt veel plezier uit gehaald...
Leveldesign is echt een vak apart, en uitzonderingen daar gelaten is de community daar gewoon niet zo heel goed in... Er zijn altijd wel pareltjes tussen, maar het is echt hard zoeken en 99% is gewoon klotezooi.

ik plak er voor jou wel een nietsdoende NFC onder, dan verschillen ze niets met de meeste amiiboquote:

Spelen 1 ding, maar een goed level maken? Dat die unieke Mario flow erin zit? Dat kan bijna niemand...quote:Op maandag 15 juni 2015 12:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Maar zou het met dit niet anders zijn? Iedereen kan immers mario spelen.
True dat, terugkerende professionele levels zijn een mooi ding!quote:Op maandag 15 juni 2015 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als Nintendo Treehouse elke maand één level maakt en beschikbaar stelt ben ik al tevreden. Wat ze gisteren hebben laten zien was al GOAT.

Voor zover ik weet zat er een mix van normaal publiek en pers. En ja, is de moeite. Of je kijkt alleen de meest relevante filmpjes, dat kan ook.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:09 schreef nomar83 het volgende:
Is Bethesda de moeite? Ik ben de zaal na 5 minuten al beu, duidelijk eigen medewerkers en geen pers die daar zit te klappen en te joelen.

Doom, Dishonored 2 en FallOut 4 zijn het waard om even te checken....quote:Op maandag 15 juni 2015 14:09 schreef nomar83 het volgende:
Is Bethesda de moeite? Ik ben de zaal na 5 minuten al beu, duidelijk eigen medewerkers en geen pers die daar zit te klappen en te joelen.

Die hondquote:Op maandag 15 juni 2015 14:45 schreef Vault-Boy het volgende:
Nu gekeken en wow wow wow wow man. Wat een opties allemaal en wat ziet de wereld er prachtig uit en wat een character customization en ik kan nog wel doorgaan.
Er zit echt zoveel in de game man. Eindelijk ook super uitgebreid wapens en je armor modden en eindelijk meer kunnen met al die troep in die wereld. Companions (in ieder geval dogmeat) die je nu ook opdrachten kan geven en hopelijk ook wat slimmer zijn en niet steeds dom voor je voeten lopen of vastlopen ergens.
Nu nog die 4 maanden volhouden, maar ja die zijn ook zo voorbij. Echt fucking nice dat die nog dit jaar komt. Leuk dat die ook zei dat we lang genoeg hebben gewacht en dit jaar al kunnen spelen.
HELL YEAH!!!!!

quote:Op maandag 15 juni 2015 14:49 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Die homd
Vond ik in die CoD al tof dat je met die hond speelde

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |