Nope, 2 uur slaapquote:
Kan dat niet met kut weer?quote:Op maandag 15 juni 2015 10:51 schreef KitKatChunky het volgende:
Misschien maar een keer mijn band plakken nu het weer mooi weer is...
Hoe komt dat?!quote:Op maandag 15 juni 2015 10:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nope, 2 uur slaap
Anti-klacht: het is wel mooi weer vandaag!
Of gewoon laten doen!quote:Op maandag 15 juni 2015 10:51 schreef KitKatChunky het volgende:
Misschien maar een keer mijn band plakken nu het weer mooi weer is...
Geen idee, mijn max is al jaren 4 tot 5 uurquote:
Broeder, ik heb ook slaap issues...quote:Op maandag 15 juni 2015 10:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen idee, mijn max is al jaren 4 tot 5 uur
Went vanzelf
Nog plannen vandaag?
Geen schuur oid?quote:Op maandag 15 juni 2015 10:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
nouja ik doe het liever niet in de regen zegmaar...
1luv 1 struggle en zo he.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:58 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Broeder, ik heb ook slaap issues...![]()
Ik ga straks ff lekker pompen in the gym, en verder beetje het huishouden doen!![]()
Gaan jullie nog van het zonnetje genieten?
ja, maar daar is geen plek om te werkenquote:Op maandag 15 juni 2015 11:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen schuur oid?
[..]
1luv 1 struggle en zo he.
Ik ga zeker van het zonnetje genieten, na de huishoudelijke taken
Maar wat moet, dat moet.
Hoezo? Te klein/voor rommel? :'Dquote:Op maandag 15 juni 2015 11:05 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ja, maar daar is geen plek om te werken
rip zo'n fiets danquote:Op maandag 15 juni 2015 11:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
staat vol met fietsen en andere tering zooi
quote:Op maandag 15 juni 2015 11:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ga ik ook doen zo, want ik heb geen zin om mn band te plakken
pastaquote:Op maandag 15 juni 2015 11:13 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
wat zal ik morgen avond eten, en niet pizza :S
Ik zit vol met prima ideeën.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
goed idee, al tijdje geen pasta gehad ;o
mijne geeft geen neuks zolang ze maar eten krijgt.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:34 schreef Lt.Surge het volgende:
Ook ben ik er zojuist achter gekomen dat mijn katten mijn zangtalent niet kunnen waarderen.
mijn katten zijn high klass. als ze iets niet waarderen laten ze dat gerust blijken.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:37 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
mijne geeft geen neuks zolang ze maar eten krijgt.
krijsen of klauwen?quote:Op maandag 15 juni 2015 11:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
mijn katten zijn high klass. als ze iets niet waarderen laten ze dat gerust blijken.
Geen van beiden eigenlijk. Ze kijken me dan aan van wtf doe je, en rennen dan als een imbeciel door het huisquote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 11:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen van beiden eigenlijk. Ze kijken me dan aan van wtf doe je, en rennen dan als een imbeciel door het huis
ze ontwijken je gewoonquote:Op maandag 15 juni 2015 11:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen van beiden eigenlijk. Ze kijken me dan aan van wtf doe je, en rennen dan als een imbeciel door het huis
Wacht maar tot het bij neger en zo gebeurt!quote:
Neger gaat meeblèrenquote:Op maandag 15 juni 2015 12:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wacht maar tot het bij neger en zo gebeurt!
Mwep mweeeh mwehhweeewwhhquote:
Ik denk dat jullie een perfect stel zullen zijn.quote:
Op welke manier?quote:Op maandag 15 juni 2015 12:15 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie een perfect stel zullen zijn.
Je kunt niet alles hebben he.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:32 schreef KitKatChunky het volgende:
Rondé - Run (east & young remix) wil ik hebben maar ze hebben hem nog steeds niet uitgegeven #FWP
Ik zing niet graag in het bijzijn van anderen (naast mijn kattenvrinden dan).quote:
Dan sluiten jullie je op in een geïsoleerde kamer.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zing niet graag in het bijzijn van anderen (naast mijn kattenvrinden dan).
Ik weet niet of ik dat zo gezellig vind om zo alleen te zijn op een zolder ;_; En straks denkt Negie van zo die kan echt niet zingen, I'm out. En dan zit ik daar.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:52 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dan sluiten jullie je op in een geïsoleerde kamer.
De zolder bij mn ouders thuis is geïsoleerd, je mag je daar wel terugtrekken met Negie.
Negie kan zelf ook niet zingen.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat zo gezellig vind om zo alleen te zijn op een zolder ;_; En straks denkt Negie van zo die kan echt niet zingen, I'm out. En dan zit ik daar.![]()
Ooooooooohquote:Op maandag 15 juni 2015 12:54 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Negie kan zelf ook niet zingen.![]()
Mag ik er dan bij zitten?
Me gusta vioolquote:Op maandag 15 juni 2015 12:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
OoooooooohGouden duet dan. Nog verzoeknummers?
En uiteraard, jij mag de viool bespelen.
Staat genoteerd.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:56 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Me gusta viool
De songtracks van de Aristokatten
van de Kattenbak 5!
Mwewh mwep mwehquote:Op maandag 15 juni 2015 12:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Wellicht brengen we wel een album uit!
Gouden bergen
Nee, dat klinkt dan meer als een kat die verkracht wordt, geen Negie.quote:
Oh ok. Wellicht moet je dan meer een basis instrument nemen.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:58 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nee, dat klinkt dan meer als een kat die verkracht wordt, geen Negie.
We hebben een drumstel en een shitlading gitaren en een keyboard boven staan.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh ok. Wellicht moet je dan meer een basis instrument nemen.
Is goed. We moeten nog wel een toffe naam hebben die over de gehele wereld goed opgepakt kan worden.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:59 schreef broccoli. het volgende:
[..]
We hebben een drumstel en een shitlading gitaren en een keyboard boven staan.
Zal ik dan Braddie spelen?
Ik dacht juist het tegenovergesteldequote:
Kattengejank!quote:Op maandag 15 juni 2015 13:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is goed. We moeten nog wel een toffe naam hebben die over de gehele wereld goed opgepakt kan worden.
Dat kunnen ze toch niet overal uitsprekenquote:
The Mweh Mweps. _o-quote:Op maandag 15 juni 2015 13:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch niet overal uitspreken
Alleen balen dat het een console trailer is, want nu lijkt alles heel traag te reageren. hopen dat de PC support wel gewoon goed isquote:Op maandag 15 juni 2015 13:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik dacht juist het tegenovergestelde
Ik laat me verrassenquote:Op maandag 15 juni 2015 13:04 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Alleen balen dat het een console trailer is, want nu lijkt alles heel traag te reageren. hopen dat de PC support wel gewoon goed is
Jij mag wel op mijn fluit blazen.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:56 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Me gusta viool
De songtracks van de Aristokatten
van de Kattenbak 5!
Binnenkort heb ik soms een kat die G heet.quote:
Nee, machinist.quote:
Sick, ik had gisteren een lieve hond als logé.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Binnenkort heb ik soms een kat die G heet.
al die rip-off zombie survival gamesquote:Op maandag 15 juni 2015 13:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik laat me verrassenBen iig blij dat het geen Alpha/Beta is als in H1Z1/DayZ/Ark
G!quote:
Pics?quote:Op maandag 15 juni 2015 13:06 schreef Makoto het volgende:
[..]
Sick, ik had gisteren een lieve hond als logé.
Ja, het valt tegenquote:Op maandag 15 juni 2015 13:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
al die rip-off zombie survival games
Dan heb je een knuppel, geen fluitquote:
Ff uploaden negert.quote:
Kan ookquote:Op maandag 15 juni 2015 13:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die moet kunnen denk ik.
The Attic Cats
nee leg uit plz ook gedetailleerd graagquote:Op maandag 15 juni 2015 13:10 schreef Makoto het volgende:
FF naar m'n G-mail sturen hahahahah snappje
quote:Op maandag 15 juni 2015 13:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nee leg uit plz ook gedetailleerd graag
Omdat de kat ook G heet, en ik de foto naar mijn Gmail stuurde snapjequote:Op maandag 15 juni 2015 13:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nee leg uit plz ook gedetailleerd graag
Zeg er wat van!quote:Op maandag 15 juni 2015 13:10 schreef broccoli. het volgende:
Echt he.
Werd aan me gevraagd of ik uit wilde loggen en wilde wachten tot iedereen op hun plek zit. Ze zitten nog steeds niet op hun plek, wat is dit
Yay!quote:
Wat een kut grap.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:11 schreef Makoto het volgende:
[..]
Omdat de kat ook G heet, en ik de foto naar mijn Gmail stuurde snapjehi ha ho.
Daar is heel FOK! toch voor, 450 saffraanquote:
Welk streepje?quote:
plz nog 1 keer zo'n kut grap en ik sla je twee keer door de helft.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:12 schreef Makoto het volgende:
[..]
Daar is heel FOK! toch voor, 450 saffraan
Alsjeblieftquote:Op maandag 15 juni 2015 13:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
plz nog 1 keer zo'n kut grap en ik sla je twee keer door de helft.
ja ik zag rode streepjesquote:
Safraan is duur HAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 15 juni 2015 13:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
plz nog 1 keer zo'n kut grap en ik sla je twee keer door de helft.
Nee, ik had superlang met HAAR gewandeld, toen was ZE moe.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja ik zag rode streepjes
Hij kijkt wel verdrietig, heb je hem wel te eten gedaan?!
Ja zit inmiddels al achter een pcquote:
Ik tyf je zo door een bushokje ja.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:14 schreef Makoto het volgende:
[..]
Safraan is duur HAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op maandag 15 juni 2015 13:14 schreef Makoto het volgende:
[..]
Safraan is duur HAHAHAHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Je klinkt een beetje opgefokt.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:15 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee, ik had superlang met HAAR gewandeld, toen was ZE moe.
Ok, dat vind IK fijn om te horen. Nu kan IK weer gerust slapen vanavond.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:15 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee, ik had superlang met HAAR gewandeld, toen was ZE moe.
Eigenlijk wel, dus ik ga maar even wat eten.quote:
Ben ik ookquote:
Snickers?quote:Op maandag 15 juni 2015 13:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, dus ik ga maar even wat eten.
Anders ben ik een bitch zeggen ze
Hoezo?quote:
Nee eigenlijk niet echt, maar vanaf donderdag t/m zaterdag alleen maar gezopen. Dus dat voel je wel. Gisteren bjina de hele dag geslapenquote:
Alleen maar zuipen kan niet. Een mens moet bijvoorbeeld ook ademen.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:18 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet echt, maar vanaf donderdag t/m zaterdag alleen maar gezopen. Dus dat voel je wel. Gisteren bjina de hele dag geslapen
Dan heb je toch te weinig energie om je gefrustreerd te voelen?quote:Op maandag 15 juni 2015 13:18 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet echt, maar vanaf donderdag t/m zaterdag alleen maar gezopen. Dus dat voel je wel. Gisteren bjina de hele dag geslapen
Wie is hier nou de irritante klootzakquote:Op maandag 15 juni 2015 13:19 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Alleen maar zuipen kan niet. Een mens moet bijvoorbeeld ook ademen.
Nee dan ben ik chagerijnig en gefrustreerd omdat ik weinig energie heb.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:20 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dan heb je toch te weinig energie om je gefrustreerd te voelen?
Wauw, wonderkindje ben jequote:Op maandag 15 juni 2015 13:24 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee dan ben ik chagerijnig en gefrustreerd omdat ik weinig energie heb.
Zo bin ich.quote:
Maar jullie zijn wel lieve irritante klootzakjes.quote:
Ik weet nog niet of ik hier blij mee moet zijn.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:26 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Maar jullie zijn wel lieve irritante klootzakjes.
Dan nietquote:Op maandag 15 juni 2015 13:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik hier blij mee moet zijn.
Eens wel.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:32 schreef broccoli. het volgende:
Godver wat is Remqo een baas
KLB / [PAINT] De nieuwe FOK! policy
Wat heb je op?quote:Op maandag 15 juni 2015 13:38 schreef Lt.Surge het volgende:
Dat was mijn lunch. Ik ben weer een happy camper.
Broodje bapao van de toko, en wat rijstwafels.quote:
Ieuwquote:Op maandag 15 juni 2015 13:40 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Broodje bapao van de toko, en wat rijstwafels.![]()
Ieuw plzquote:Op maandag 15 juni 2015 13:40 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ieuw
Ik heb net een liter zacht en luchtig op
ja, broodje bapao is zo klefquote:
Dan heb je gewoon niet de juiste gegeten of het verkeerd gemaaktquote:
Doe normaaaaal G, die shit is helemaal baas!quote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 13:42 schreef Lt.Surge het volgende:
Dan heb je gewoon niet de juiste gegeten of het verkeerd gemaakt
Dan neem je bij onze tweede picknick een goed broodje bapao mee. Deal?quote:Op maandag 15 juni 2015 13:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon niet de juiste gegeten of het verkeerd gemaakt
Wat heeft die kat nou weer gedaan?!quote:Op maandag 15 juni 2015 13:42 schreef Makoto het volgende:
[..]
Doe normaaaaal G, die shit is helemaal baas!
Staat genoteerd. Dit gaat een hele waslijst worden denk ikquote:Op maandag 15 juni 2015 13:43 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dan neem je bij onze tweede picknick een goed broodje bapao mee. Deal?
Ik stem voor.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:44 schreef broccoli. het volgende:
G moet de baascotte worden van dit topic.
Ga jij nog maar een broodje bapao etenquote:
Dan stem ik tegenquote:
Doe jij je nou eens koest houdenquote:Op maandag 15 juni 2015 13:44 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ga jij nog maar een broodje bapao eten
ZAL IK OOK ZEKER DOEN.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:44 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ga jij nog maar een broodje bapao eten
quote:
Neenquote:
Dus, ik ben gewoon een blanke gezonde jongen. Liever dat dan éen blauw aangelopen jongen.quote:
Meteen de ''ik ben blank dus machtig!!'' kaart spelenquote:Op maandag 15 juni 2015 13:46 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dus, ik ben gewoon een blanke gezonde jongen. Liever dat dan éen blauw aangelopen jongen.
Grapje surg loveu.
Jaa tuurlijk, zo hoort het ook.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:47 schreef Lt.Surge het volgende:
Meteen de ''ik ben blank dus machtig!!'' kaart spelen
Zo'n jongn.quote:
Jij denkt gelijk fittie asahbe, ik zit gewoon een beetje te matten.quote:
w0w0w0w0w ik ga even afkoelen buiten, dit kan echt niet.quote:
Doe dat maar, blauwequote:Op maandag 15 juni 2015 13:48 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
w0w0w0w0w ik ga even afkoelen buiten, dit kan echt niet.
Over het algemeen wel aardig. En een G.quote:
AAAAAAAAAAAAAARGH JE HAALT HET BLOED ONDER MIJN NAGELS VANDAAN.quote:
Nee, hij is het medebaasje van G.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:49 schreef Makoto het volgende:
[..]
Over het algemeen wel aardig. En een G.
Is goed kewl jij maar ff af. Je caps stond aan ofzoo? Is er iets met je toetsenbord ofzjeuw? Ohja, tuurlijk heb ik altijd gelijk. Ze moeten maar eerst eens zorgen voor goeie uitkeringen voordat ze geld naar Nepal gaan sturen. Eerst eige volk dan andere mense weetje. Ik vindt niet normaal dat ze het zo doen.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAARGH JE HAALT HET BLOED ONDER MIJN NAGELS VANDAAN.
STRAKS GA JE NOG ROEPEN DAT JE ALTIJD GELIJK HEBT TIJDENS EEN DISCUSSIE
brb afkoelen in de zon jwt
Jij weet.quote:
Neen ik uitte mijn ongenoegen. Wat een naar mannetje ben jij ook.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:51 schreef Makoto het volgende:
[..]
Is goed kewl jij maar ff af. Je caps stond aan ofzoo? Is er iets met je toetsenbord ofzjeuw? Ohja, tuurlijk heb ik altijd gelijk. Ze moeten maar eerst eens zorgen voor goeie uitkeringen voordat ze geld naar Nepal gaan sturen. Eerst eige volk dan andere mense weetje. Ik vindt niet normaal dat ze het zo doen.
Ik sla ze gewoon weg met zo'n parasol. I do what I want.quote:
Ik hoop nicht dat je me serieus neemt G.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:55 schreef Lt.Surge het volgende:
Neen ik uitte mijn ongenoegen. Wat een naar mannetje ben jij ook.
quote:Op maandag 15 juni 2015 13:56 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik sla ze gewoon weg met zo'n parasol. I do what I want.
quote:
Nicht ook nog. Lekker bezig ben je.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:56 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik hoop nicht dat je me serieus neemt G.
Nouja ik vind het ook ontzettend ranzig om in de rook te zitten.quote:
GVD KLOOTZAK, GA TRAKTOR RIJDENquote:
Straks mag je niet eens meer aan je kont krabben op straatquote:Op maandag 15 juni 2015 13:57 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nouja ik vind het ook ontzettend ranzig om in de rook te zitten.
Soms krijg ik er zelfs koppijn van. Dus terecht.
quote:Op maandag 15 juni 2015 13:57 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik moet dit topic gewoon verlaten, sommige mensen zijn zo dom dat ze zelf niet eens door hebben dat ik altijd gelijk heb. man man man zo'n discussie wil ik niet voeren
Ga dan, zwakkelingquote:Op maandag 15 juni 2015 13:57 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik moet dit topic gewoon verlaten, sommige mensen zijn zo dom dat ze zelf niet eens door hebben dat ik altijd gelijk heb. man man man zo'n discussie wil ik niet voeren
quote:Op maandag 15 juni 2015 13:57 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik moet dit topic gewoon verlaten, sommige mensen zijn zo dom dat ze zelf niet eens door hebben dat ik altijd gelijk heb.
quote:Op maandag 15 juni 2015 13:49 schreef Lt.Surge het volgende:
STRAKS GA JE NOG ROEPEN DAT JE ALTIJD GELIJK HEBT TIJDENS EEN DISCUSSIE
Als ze maar niet hun vingers onder mijn neus houden.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:57 schreef Makoto het volgende:
[..]
Straks mag je niet eens meer aan je kont krabben op straat
Haal nog een broodje, je bent jezelf niet als je trek hebt.quote:
Hij mist wel meer.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:59 schreef KitKatChunky het volgende:
ik denk dat makoto de refference mist
Ik vind dat we dit moeten uitvechten met een potje skate.quote:
Je mag komen uithuilen bij mij.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:00 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh ja, ik ging weg.
* Lt.Surge stampvoet weg.
Stamptvoetquote:Op maandag 15 juni 2015 14:00 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh ja, ik ging weg.
* Lt.Surge stampvoet weg.
Ik heb ze wat valium gegevenquote:
Als in het boek?quote:Op maandag 15 juni 2015 14:30 schreef broccoli. het volgende:
Er zit hier iemand tegenover me die niet weet wat 1984 is.
bel de politiequote:Op maandag 15 juni 2015 14:30 schreef broccoli. het volgende:
Er zit hier iemand tegenover me die niet weet wat 1984 is.
Maar je weet wel dat het een boek is.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:31 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Als in het boek?
Zo niet, dan zit ik tegenover je waarschijnlijk.
Keihard slaan, de cultuurbarbaren.quote:
Ik zit niet tegenover je. Confirmed.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:31 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Maar je weet wel dat het een boek is.
quote:Op maandag 15 juni 2015 14:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zit niet tegenover je. Confirmed.
Dit doet me denken aan al die jumpstyle liedjes toenquote:
Soms vind ik jumpstyle best vet, maar dan alleen omdat het nostalgisch isquote:Op maandag 15 juni 2015 14:37 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan al die jumpstyle liedjes toen![]()
Eens "e:Op maandag 15 juni 2015 14:38 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Soms vind ik jumpstyle best vet, maar dan alleen omdat het nostalgisch is
Zelfs de bubblingnegers deden jumpen bij mij op school
Ik vind het wel fijn om energie kwijt te kunnen als ik mijn alcohol-induced-adhd-aanval hebquote:Op maandag 15 juni 2015 14:38 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Soms vind ik jumpstyle best vet, maar dan alleen omdat het nostalgisch is
Zelfs de bubblingnegers deden jumpen bij mij op school
Dan kun je beter hardcore hebben. Hoef je niet van die voorgeprogrammeerde pasjes te doenquote:Op maandag 15 juni 2015 14:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn om energie kwijt te kunnen als ik mijn alcohol-induced-adhd-aanval heb
Moet je ze uit je gleuf halenquote:Op maandag 15 juni 2015 14:41 schreef broccoli. het volgende:
Mijn handen stinken, terwijl ik ze toch echt net heb gewassen.
Kraan lang niet gebruikt?quote:Op maandag 15 juni 2015 14:41 schreef broccoli. het volgende:
last van hormonale afscheiding?quote:Op maandag 15 juni 2015 14:41 schreef broccoli. het volgende:
Gadver.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:41 schreef broccoli. het volgende:
Heb ook niet aan mn kont gekrabbeld heurquote:
Ik welquote:Op maandag 15 juni 2015 14:43 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Heb ook niet aan mn kont gekrabbeld heur
moeilijk vraag wel jaquote:
Als je je kraan lang niet gebruikt, kan het bij oude leidingen wat gaan ruiken. Bij mij in het gebouw bijv wordt aangeraden als je 2 weken op vakantie bent geweest adt je dan niet meteen uit de kraan drinkt maar eerst ff doorspoelt.quote:
Heb je nog een onz sc schets gemaakt?? Ik nietquote:
Oh ik zit op school en er was net eentje voor me geweest met wassen.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je je kraan lang niet gebruikt, kan het bij oude leidingen wat gaan ruiken. Bij mij in het gebouw bijv wordt aangeraden als je 2 weken op vakantie bent geweest adt je dan niet meteen uit de kraan drinkt maar eerst ff doorspoelt.
ik had diezelfde dag nog een silverpiece gepost die ik ik vlug had gemaakt als oefening verder niet, moment ik zoek die fotoquote:Op maandag 15 juni 2015 14:45 schreef Makoto het volgende:
[..]
Heb je nog een onz sc schets gemaakt?? Ik niet
Is goed, benieuwd.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik had diezelfde dag nog een silverpiece gepost die ik ik vlug had gemaakt als oefening verder niet, moment ik zoek die foto
quote:
Netjes!quote:
ja voor ene poging 2 na zo'n lange tijd viel het mee maar zelf vind ik het niet zo netjes maar goed thansk|!quote:
Hij kan natuurlijk altijd beter maargoed. Inderdaad niet slecht.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja voor ene poging 2 na zo'n lange tijd viel het mee maar zelf vind ik het niet zo netjes maar goed thansk|!
Vind dit toch wel ietsjes mooierquote:
plzquote:Op maandag 15 juni 2015 14:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Vind dit toch wel ietsjes mooier
ik heb nisk met muse maar dit nummer is baasquote:
Aston Martin > Ferrariquote:
Was ook op pinkpopquote:Op maandag 15 juni 2015 14:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb nisk met muse maar dit nummer is baas
Eens wel.quote:Op maandag 15 juni 2015 14:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Aston Martin > Ferrari
Maar goed hoe is de leef
Hier maken we geen grappen Geoquote:Op maandag 15 juni 2015 15:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
G? Ik denk dat ik een grap niet ken oid..
Ik ben aan het leren voor mijn tentamen van morgenquote:Op maandag 15 juni 2015 14:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eens wel.
Mjah, prima. Daar ook hoop ik?
Lekker van de zon aan het genieten met de katten
Ewwwwwwwquote:Op maandag 15 juni 2015 15:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben aan het leren voor mijn tentamen van morgen
Maar wel koffie
Hij kijkt wel evil <3quote:Op maandag 15 juni 2015 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
Heb nog wel een coole gemaakt van de kat van mijn broer![]()
[ afbeelding ]
katten zijn evilquote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
Heb nog wel een coole gemaakt van de kat van mijn broer![]()
[ afbeelding ]
ik heb er 3, ik weet waar ik het over heb, katten zijn duivelsquote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 15:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eevee op dag 1 thuis![]()
![]()
Ze is heel cute, maar loopt wel 24/7 achter je aanquote:
ik vind drones sowieso wel goed maar mercy dan weer nietquote:
Ik heb er 6, ik weet waar ik het over heb, katten zijn engeltjesquote:Op maandag 15 juni 2015 15:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb er 3, ik weet waar ik het over heb, katten zijn duivels
Ken die 2 nummers pas sinds dit weekendquote:Op maandag 15 juni 2015 15:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind drones sowieso wel goed maar mercy dan weer niet
Wat een mooierds.quote:Op maandag 15 juni 2015 15:10 schreef PeZu het volgende:
Elmo
[ afbeelding ]
Sam
[ afbeelding ]
Snuggles
[ afbeelding ]
Ik ging vanquote:Op maandag 15 juni 2015 15:10 schreef PeZu het volgende:
Elmo
[ afbeelding ]
Sam
[ afbeelding ]
Snuggles
[ afbeelding ]
verkocht aan de duivel jwtquote:Op maandag 15 juni 2015 15:12 schreef Geo4kant het volgende:
Snuggles is wel een pech kat zeker.. al zijn 9 levens opgebruikt
om dat ik het met vacht nog niet kanquote:Op maandag 15 juni 2015 15:11 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Wat een mooierds.
Waarom zou je het skelet van je kat opzetten? Of is dat nooit je kat geweest?
quote:
ja dan zijn ze het leukst eigelijkquote:Op maandag 15 juni 2015 15:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eevee op dag 1 thuis![]()
![]()
Moah valt mee, voor Engels leer ik niet, morgen heb ik Managementquote:
Engelsquote:Op maandag 15 juni 2015 15:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Moah valt mee, voor Engels leer ik niet, morgen heb ik Management
Ik zou, als ik het skelet van een overleden kat van me zou zien, dat ik dan spontaan ga janken :'Dquote:Op maandag 15 juni 2015 15:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
om dat ik het met vacht nog niet kan
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |