Nope, 2 uur slaapquote:
Kan dat niet met kut weer?quote:Op maandag 15 juni 2015 10:51 schreef KitKatChunky het volgende:
Misschien maar een keer mijn band plakken nu het weer mooi weer is...
Hoe komt dat?!quote:Op maandag 15 juni 2015 10:50 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nope, 2 uur slaap
Anti-klacht: het is wel mooi weer vandaag!
Of gewoon laten doen!quote:Op maandag 15 juni 2015 10:51 schreef KitKatChunky het volgende:
Misschien maar een keer mijn band plakken nu het weer mooi weer is...
Geen idee, mijn max is al jaren 4 tot 5 uurquote:
Broeder, ik heb ook slaap issues...quote:Op maandag 15 juni 2015 10:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen idee, mijn max is al jaren 4 tot 5 uur
Went vanzelf
Nog plannen vandaag?
Geen schuur oid?quote:Op maandag 15 juni 2015 10:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
nouja ik doe het liever niet in de regen zegmaar...
1luv 1 struggle en zo he.quote:Op maandag 15 juni 2015 10:58 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Broeder, ik heb ook slaap issues...![]()
Ik ga straks ff lekker pompen in the gym, en verder beetje het huishouden doen!![]()
Gaan jullie nog van het zonnetje genieten?
ja, maar daar is geen plek om te werkenquote:Op maandag 15 juni 2015 11:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen schuur oid?
[..]
1luv 1 struggle en zo he.
Ik ga zeker van het zonnetje genieten, na de huishoudelijke taken
Maar wat moet, dat moet.
Hoezo? Te klein/voor rommel? :'Dquote:Op maandag 15 juni 2015 11:05 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ja, maar daar is geen plek om te werken
rip zo'n fiets danquote:Op maandag 15 juni 2015 11:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
staat vol met fietsen en andere tering zooi
quote:Op maandag 15 juni 2015 11:10 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ga ik ook doen zo, want ik heb geen zin om mn band te plakken
pastaquote:Op maandag 15 juni 2015 11:13 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
wat zal ik morgen avond eten, en niet pizza :S
Ik zit vol met prima ideeën.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:15 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
goed idee, al tijdje geen pasta gehad ;o
mijne geeft geen neuks zolang ze maar eten krijgt.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:34 schreef Lt.Surge het volgende:
Ook ben ik er zojuist achter gekomen dat mijn katten mijn zangtalent niet kunnen waarderen.
mijn katten zijn high klass. als ze iets niet waarderen laten ze dat gerust blijken.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:37 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
mijne geeft geen neuks zolang ze maar eten krijgt.
krijsen of klauwen?quote:Op maandag 15 juni 2015 11:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
mijn katten zijn high klass. als ze iets niet waarderen laten ze dat gerust blijken.
Geen van beiden eigenlijk. Ze kijken me dan aan van wtf doe je, en rennen dan als een imbeciel door het huisquote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 11:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen van beiden eigenlijk. Ze kijken me dan aan van wtf doe je, en rennen dan als een imbeciel door het huis
ze ontwijken je gewoonquote:Op maandag 15 juni 2015 11:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Geen van beiden eigenlijk. Ze kijken me dan aan van wtf doe je, en rennen dan als een imbeciel door het huis
Wacht maar tot het bij neger en zo gebeurt!quote:
Neger gaat meeblèrenquote:Op maandag 15 juni 2015 12:11 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Wacht maar tot het bij neger en zo gebeurt!
Mwep mweeeh mwehhweeewwhhquote:
Ik denk dat jullie een perfect stel zullen zijn.quote:
Op welke manier?quote:Op maandag 15 juni 2015 12:15 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie een perfect stel zullen zijn.
Je kunt niet alles hebben he.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:32 schreef KitKatChunky het volgende:
Rondé - Run (east & young remix) wil ik hebben maar ze hebben hem nog steeds niet uitgegeven #FWP
Ik zing niet graag in het bijzijn van anderen (naast mijn kattenvrinden dan).quote:
Dan sluiten jullie je op in een geïsoleerde kamer.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zing niet graag in het bijzijn van anderen (naast mijn kattenvrinden dan).
Ik weet niet of ik dat zo gezellig vind om zo alleen te zijn op een zolder ;_; En straks denkt Negie van zo die kan echt niet zingen, I'm out. En dan zit ik daar.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:52 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dan sluiten jullie je op in een geïsoleerde kamer.
De zolder bij mn ouders thuis is geïsoleerd, je mag je daar wel terugtrekken met Negie.
Negie kan zelf ook niet zingen.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:54 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat zo gezellig vind om zo alleen te zijn op een zolder ;_; En straks denkt Negie van zo die kan echt niet zingen, I'm out. En dan zit ik daar.![]()
Ooooooooohquote:Op maandag 15 juni 2015 12:54 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Negie kan zelf ook niet zingen.![]()
Mag ik er dan bij zitten?
Me gusta vioolquote:Op maandag 15 juni 2015 12:55 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
OoooooooohGouden duet dan. Nog verzoeknummers?
En uiteraard, jij mag de viool bespelen.
Staat genoteerd.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:56 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Me gusta viool
De songtracks van de Aristokatten
van de Kattenbak 5!
Mwewh mwep mwehquote:Op maandag 15 juni 2015 12:56 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Staat genoteerd.
Wellicht brengen we wel een album uit!
Gouden bergen
Nee, dat klinkt dan meer als een kat die verkracht wordt, geen Negie.quote:
Oh ok. Wellicht moet je dan meer een basis instrument nemen.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:58 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nee, dat klinkt dan meer als een kat die verkracht wordt, geen Negie.
We hebben een drumstel en een shitlading gitaren en een keyboard boven staan.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oh ok. Wellicht moet je dan meer een basis instrument nemen.
Is goed. We moeten nog wel een toffe naam hebben die over de gehele wereld goed opgepakt kan worden.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:59 schreef broccoli. het volgende:
[..]
We hebben een drumstel en een shitlading gitaren en een keyboard boven staan.
Zal ik dan Braddie spelen?
Ik dacht juist het tegenovergesteldequote:
Kattengejank!quote:Op maandag 15 juni 2015 13:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is goed. We moeten nog wel een toffe naam hebben die over de gehele wereld goed opgepakt kan worden.
Dat kunnen ze toch niet overal uitsprekenquote:
The Mweh Mweps. _o-quote:Op maandag 15 juni 2015 13:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch niet overal uitspreken
Alleen balen dat het een console trailer is, want nu lijkt alles heel traag te reageren. hopen dat de PC support wel gewoon goed isquote:Op maandag 15 juni 2015 13:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik dacht juist het tegenovergestelde
Ik laat me verrassenquote:Op maandag 15 juni 2015 13:04 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Alleen balen dat het een console trailer is, want nu lijkt alles heel traag te reageren. hopen dat de PC support wel gewoon goed is
Jij mag wel op mijn fluit blazen.quote:Op maandag 15 juni 2015 12:56 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Me gusta viool
De songtracks van de Aristokatten
van de Kattenbak 5!
Binnenkort heb ik soms een kat die G heet.quote:
Nee, machinist.quote:
Sick, ik had gisteren een lieve hond als logé.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:06 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Binnenkort heb ik soms een kat die G heet.
al die rip-off zombie survival gamesquote:Op maandag 15 juni 2015 13:04 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik laat me verrassenBen iig blij dat het geen Alpha/Beta is als in H1Z1/DayZ/Ark
G!quote:
Pics?quote:Op maandag 15 juni 2015 13:06 schreef Makoto het volgende:
[..]
Sick, ik had gisteren een lieve hond als logé.
Ja, het valt tegenquote:Op maandag 15 juni 2015 13:07 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
al die rip-off zombie survival games
Dan heb je een knuppel, geen fluitquote:
Ff uploaden negert.quote:
Kan ookquote:Op maandag 15 juni 2015 13:03 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Die moet kunnen denk ik.
The Attic Cats
nee leg uit plz ook gedetailleerd graagquote:Op maandag 15 juni 2015 13:10 schreef Makoto het volgende:
FF naar m'n G-mail sturen hahahahah snappje
quote:Op maandag 15 juni 2015 13:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nee leg uit plz ook gedetailleerd graag
Omdat de kat ook G heet, en ik de foto naar mijn Gmail stuurde snapjequote:Op maandag 15 juni 2015 13:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nee leg uit plz ook gedetailleerd graag
Zeg er wat van!quote:Op maandag 15 juni 2015 13:10 schreef broccoli. het volgende:
Echt he.
Werd aan me gevraagd of ik uit wilde loggen en wilde wachten tot iedereen op hun plek zit. Ze zitten nog steeds niet op hun plek, wat is dit
Yay!quote:
Wat een kut grap.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:11 schreef Makoto het volgende:
[..]
Omdat de kat ook G heet, en ik de foto naar mijn Gmail stuurde snapjehi ha ho.
Daar is heel FOK! toch voor, 450 saffraanquote:
Welk streepje?quote:
plz nog 1 keer zo'n kut grap en ik sla je twee keer door de helft.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:12 schreef Makoto het volgende:
[..]
Daar is heel FOK! toch voor, 450 saffraan
Alsjeblieftquote:Op maandag 15 juni 2015 13:13 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
plz nog 1 keer zo'n kut grap en ik sla je twee keer door de helft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |