StarFox Zero duurt dus 2 uur per playthrough, dat is kortquote:Miyamoto says. "We want it to be that you can complete the course of the game in the same amount of time you would spend watching a movie, so it's a cinematic experience.
starfox is toch altijd kortquote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
StarFox Zero duurt dus 2 uur per playthrough, dat is kort![]()
http://www.gameinformer.c(...)to-and-his-team.aspx
quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:02 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
StarFox Zero duurt dus 2 uur per playthrough, dat is kort![]()
http://www.gameinformer.c(...)to-and-his-team.aspx
Ja, maar de meeste hebben dan nog een fatsoenlijke multiplayer of verschillende paden door de wereld heen. Deze niet.quote:
dus letterlijk 8 uur max?quote:Op zaterdag 20 juni 2015 11:10 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste hebben dan nog een fatsoenlijke multiplayer of verschillende paden door de wereld heen. Deze niet.
Hoe duur was Pikmin 3, want bij Intertoys is die 15 euro.... dus wellicht was je beter afgeweest als je dan een andere 3de game had gepakt...quote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:10 schreef gniffie het volgende:
Bij de opening van de nieuwe Media Markt in Den Bosch Pikmin 3, Captain Toad en Hyrule Warriors voor 3=2 betalen gehaald
kutquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe duur was Pikmin 3, want bij Intertoys is die 15 euro.... dus wellicht was je beter afgeweest als je dan een andere 3de game had gepakt...
Misschien kun je Pikmin terugbrengen, en ruilen voor een andere game voor 40-45 euro, en vervolgens haal/bestel je dan Pikmin 3 bij Intertoys.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:15 schreef gniffie het volgende:
[..]
kut45 euro . Wilde alleen deze 3 hebben dus was ik alsnog even duur uit geweest. 90 euro voor alle 3
Ik heb al alles wat ik wil hebben voor de PS4 en de Wii U.quote:Op zaterdag 20 juni 2015 18:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien kun je Pikmin terugbrengen, en ruilen voor een andere game voor 40-45 euro, en vervolgens haal/bestel je dan Pikmin 3 bij Intertoys.
Voor dat geld zou ik bijna een 2e kopen. Wat een topspelquote:Op zaterdag 20 juni 2015 17:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoe duur was Pikmin 3, want bij Intertoys is die 15 euro.... dus wellicht was je beter afgeweest als je dan een andere 3de game had gepakt...
Het is dan ook een toffe game. Gamespot zeikt dat het niet uitdagend is als je de geheimen niet wil vinden. Goh, wow, dank je kapitein obvious. Dan is mario ook geen reet aan als je alleen maar van begin naar einde rentquote:Op maandag 22 juni 2015 21:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Voornamelijk 8'en en 9'en's voor Woolly World. Gamespot met een 6 die weer eens overdreven kritisch is
Donkey Kong: TF krijgt van GameSpot ook een 6 hèquote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is dan ook een toffe game. Gamespot zeikt dat het niet uitdagend is als je de geheimen niet wil vinden. Goh, wow, dank je kapitein obvious. Dan is mario ook geen reet aan als je alleen maar van begin naar einde rent
Precies, dat denk ik ook..quote:Op dinsdag 23 juni 2015 10:35 schreef Pheno het volgende:
Starfox ben ik minder gecharmeerd van, dus eigenlijk is het alleen nog Xenoblade waar ik naar uitkijk op Wii U. Zelda verwacht ik niet eens meer, ze moeten toch wat systemsellers voor NX hebben, dus iets zegt me dat we volgend Jaar Zelda anders gaan zienIdem met metroid. They know....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |