SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Releases juni
Yoshi's Woolly World, 26 juni
Releases juli
Lego Jurassic World, 3 juli
Eerste E3 MEGATON
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Logische conclusie na die AC Amiibo toch?quote:Op maandag 15 juni 2015 00:01 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Vergeet dat, je zei iets over een Animal Crossing U ?!?!
Ja, op zich. Ik heb wel meer logische conclusies kunnen trekken over de jaren die niet werkelijkheid werden, dus tot beeldmateriaal = sceptisch.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Logische conclusie na die AC Amiibo toch?
lijkt me ook. Of ze komen met een dlc voor 3ds, maar dat lijkt me raar als je na zo'n lange tijd nog wat met de haren erbij gaat slepen.quote:Op maandag 15 juni 2015 00:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Logische conclusie na die AC Amiibo toch?
It's Neon Green dad.quote:
Nee, opmerking slaat nergens opquote:Op maandag 15 juni 2015 01:16 schreef Noppie2000 het volgende:
Jurassic World spoilers wtf, die moet ik nog zien
Die zien we bij de Sony persconferentie. Horizonquote:Op maandag 15 juni 2015 01:17 schreef Noppie2000 het volgende:
Oh, gelukkigWas al bang voor laserschietende gemanipuleerde dino's
quote:Op maandag 15 juni 2015 01:17 schreef Noppie2000 het volgende:
Oh, gelukkigWas al bang voor laserschietende gemanipuleerde dino's
Zo te zien zou ik ze er met karten ook allemaal uitrijden, ze botsen steeds tegen de zijkanten aanquote:Op maandag 15 juni 2015 01:23 schreef Kensuke het volgende:
die gasten zijn n00bs. ik had die metroid escape sneller gedaan
200 cc baby park is dan ook erg klote, ineens moeten remmen in plaats van in 1 lange drift, brrrrrquote:Op maandag 15 juni 2015 01:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo te zien zou ik ze er met karten ook allemaal uitrijden, ze botsen steeds tegen de zijkanten aan
Dat is enkel Twitch, op YouTube ook 90k geloof ik.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:31 schreef Noppie2000 het volgende:
Cosmo gaat verliezenJaren hem en zijn OOT runs gevolgd, baas
EDIT: Er kijken trouwens 140K mensen nuhad niet verwacht dat zoiets zo populair zou worden
Zou je wel denken hequote:Op maandag 15 juni 2015 02:08 schreef Noppie2000 het volgende:
Roy, je zal vast wel beter zijn in Smash dan dit?
twitter:NintendoAmerica twitterde op maandag 15-06-2015 om 02:10:33If you weren't watching the stream, Reggie totally won! If you were watching, ¯\_(ツ)_/¯. #NWC2015 http://t.co/6rrjiMH1TS reageer retweet
quote:Op maandag 15 juni 2015 02:33 schreef Noppie2000 het volgende:
Mario Maker is hernoemd tot Super Mario Maker!
Een screen uit de run van de eerste dude zojuist.quote:
Ja, ik bedoel meer dat paars/blauwe beestquote:Op maandag 15 juni 2015 02:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een screen uit de run van de eerste dude zojuist.
Kamek?quote:Op maandag 15 juni 2015 02:58 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel meer dat paars/blauwe beestIs het nieuw of herken ik het gewoon niet
Anders zijn er na 1 dag al 100 man die ze precies hebben nagemaaktquote:Op maandag 15 juni 2015 03:04 schreef Kensuke het volgende:
Deze levels zijn geweldig, hopelijk zitten ze straks ook in de retail game
twitter:SakuraiNintendo twitterde op maandag 15-06-2015 om 03:03:56When I come home drunk and Mrs. Sakurai is still up http://t.co/OM0EeNm5fk reageer retweet
Ja, ik was eerst niet eens zo enthousiast over de game, maar nu is het een must have.quote:Op maandag 15 juni 2015 03:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit was wel echt dé manier om Mario Maker te laten zien, holy moly. Zo hard gelachen op sommige punten.
omfg lolquote:Op maandag 15 juni 2015 03:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
twitter:SakuraiNintendo twitterde op maandag 15-06-2015 om 03:03:56When I come home drunk and Mrs. Sakurai is still up http://t.co/OM0EeNm5fk reageer retweet
Ziet er aardig uit. Nog niet meteen helemaal overtuigd, vergeleken met het geweldige F-ZeroGX voor Gamecube (als je die op 1080p zet (Dolphin) ziet het er misschien nog wel mooier uit dan deze game... wat genoeg zegt over de art-design destijds...), maar in ieder geval prima dat ze met zo'n soort 'cloon' komen die hopelijk qua gameplay kan concurreren....quote:
Afwachten vanavond om 18 uur.quote:Op maandag 15 juni 2015 13:14 schreef Leer2eK het volgende:
Tot nu toe vind ik het allemaal maar mager. Nog weer een remake/reboot van een rpg, Mario Maker wat me niet zo veel boeit en dat robot voetbal spel voelt ook als een simpele eshop titel.
Ik wacht nog steeds op een wat meer hardcore of nieuwe Nintendogame.
Morgen.quote:
Oh ja, eerst Microsoft en Sony.quote:
cosmo heeft zelf zijn haar gedaan?quote:
quote:Extreme Exorcism van Ripstone: In deze paranormale platformer worden spelers achtervolgd door elke beweging die ze maken. Na elke ronde die een speler overleeft, verschijnt namelijk een spook dat elke actie van de vorige ronde nabootst. Hoe langer een speler overleeft, hoe moeilijker het spel wordt. De game biedt twintig anti-spookwapens, 50 uitdagingen en co-op- of deathmatchgevechten voor maximaal vier vrienden. Het volledige spel wordt verwacht in Q3.
forma.8 van Mixed Bag: In een verre toekomst strandt het kleine verkenningsvoertuig forma.8 op de bodem van een onbekende planeet. Spelers moeten een enorme open wereld verkennen om tien verschillende power-ups voor het voertuig te vinden en een krachtige energiebron te ontdekken die zich diep onder het planeetoppervlak bevindt. De Wii U-versie van dit spel heeft een gebied dat exclusief in deze versie verschijnt. Het volledige spel wordt komende herfst verwacht.
Freedom Planet van GalaxyTrail Games: Spelers moeten zich een weg vechten door de wonderlijke wereld van Avalice, waar katten groen zijn, motoren tegen muren op racen en monstermeiden het meeste knokwerk verrichten. Deze tekenfilmachtige platformgame vol snelle gevechten voor de Wii U plaatst een drieste Dragonoid en haar vrienden tegenover een buitenaardse aanvalsmacht. De volledige game verschijnt in augustus.
Lovely Planet van tinybuild en QUICKTEQUILA: Deze first-person shooter voor de Wii U vindt plaats in een kleurrijke, abstracte wereld. Spelers moeten zich springend en schietend met hun trouwe semi-automatische geweer een weg banen door vijf werelden vol verraderlijke vijanden. De vijf werelden bevatten honderden levels om te ontdekken, inclusief geheimen die diep in elke wereld zijn verstopt. Het volledige spel wordt in december verwacht.
Mutant Mudds Super Challenge van Renegade Kid: Deze platformgame, die exclusief wordt uitgebracht in de Nintendo eShop op zowel de Wii U als de Nintendo 3DS, begint waar het originele Mutant Mudds eindigde. De game biedt 40 nieuwe, duizelingwekkende levels en epische eindbaasgevechten, speciaal ontworpen voor de betere spelers. Het volledige spel wordt deze zomer verwacht.
RIVE van Two Tribes: Dit explosieve, robothackende schietspel voor de Wii U combineert ouderwets sterke spelprincipes met een moderne en gelikte uitvoering. Spelers kunnen genieten van intense schiet- en platformactie met 360 graden bewegingsruimte, waarbij het hacken van robotvijanden om hun gedrag te veranderen een belangrijke rol speelt. Het volledige spel wordt in november verwacht.
Runbow van 13AM Games: Maximaal negen spelers kunnen samenspelen in de kleurrijke chaos van dit platformspel dat exclusief in de Nintendo eShop verschijnt. Omdat de wereld constant transformeert en van kleur verandert, is snel denken en reageren een vereiste om te overleven. Strijd tegen vrienden in Run, Arena en King of the Hill, of speel als de ColorMaster en manipuleer de omgeving op de Wii U GamePad. De Adventure-stand van Runbow biedt speciale uitdagingen die spelers alleen of met vrienden kunnen voltooien. De complete game biedt ook gastoptredens van personages uit andere Nintendo eShop-titels. Het volledige spel wordt verwacht in Q3.
Soul Axiom van Wales Interactive: Dit first-person sci-fi-avontuur voor de Wii U bevat ruim 40 unieke locaties. Het spel laat zich het best omschrijven als een psychologische thriller met puzzels en verkenningselementen. Spelers moeten cryptische logicapuzzels kraken, psychologische beslissingen nemen en geheugens onderzoeken om de geheimen van hun identiteit te ontrafelen. Het volledige spel wordt verwacht in Q4.
Typoman van Headup Games: Verander van woord en je verandert van wereld! Typoman is een 2D-puzzelplatformer met een unieke spelwereld. Wordt de HERO en begin een reis om jezelf te vervolledigen met de krachten die je nodig hebt om de reusachtige demon te verslaan die heerst over de wereld waarin je gevangen zit. Het volledige spel wordt verwacht in Q3.
Wiindie-Uquote:Op maandag 15 juni 2015 14:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
9 toekomstige indies als demo beschikbaar, als ze uitkomen krijg je 15% korting als je de demo gespeeld hebt.
https://www.nintendo.nl/N(...)d&utm_source=twitter
[..]
Nog meer indie rommel..quote:Op maandag 15 juni 2015 14:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
9 toekomstige indies als demo beschikbaar, als ze uitkomen krijg je 15% korting als je de demo gespeeld hebt.
https://www.nintendo.nl/N(...)d&utm_source=twitter
[..]
twitter:NintendoEurope twitterde op dinsdag 16-06-2015 om 09:11:51Two new weapons arrive tomorrow morning for free in #Splatoon: the L-3 Nozzlenose and the Custom E-litre 3K! http://t.co/2TnfoxeNd9 reageer retweet
Volgens mij had nintendo al bevestigd dat zelda niet aanwezig zal zijn op e3quote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:36 schreef Gutanoth het volgende:
Ik hoop stiekem, dat de persoon die die bingo kaart gigantisch ongelijk krijgt over de free space
Jep, maar ik zie het best gebeuren dat ze aan het einde van de presentatie een zwart scherm doen, daarna hoor je ineens Zelda's lullaby over het zwarte scherm en iedereen wordt gek. Zoals ze vorige keer Mewtwo voor ssb4 deden presenterenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 12:50 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Volgens mij had nintendo al bevestigd dat zelda niet aanwezig zal zijn op e3
Omdat Zeldaquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelda wordt niet getoond, echt, waarom zou je daarop hopen als ze al gezegd hebben dat het niet komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |