abonnement Unibet Coolblue
pi_153579654
Snow Patrol bleef een paar jaar geleden als afsluiter al verrassend goed overeind vond ik, het is alleen qua muziek geen knalfeest maar meer hits meebleren.... maar het totaalplaatje klopte toen wel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_153579761
quote:
5s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 12:36 schreef Tism het volgende:

[..]

Falafel?.. :)
Een hamburger voor 4 bonnetjes, maar 10 euro :')
pi_153579776
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 12:41 schreef TheVulture het volgende:
Snow Patrol bleef een paar jaar geleden als afsluiter al verrassend goed overeind vond ik, het is alleen qua muziek geen knalfeest maar meer hits meebleren.... maar het totaalplaatje klopte toen wel
Maar de laatste jaren gaan ze wel echt voor de kleppers, dan steekt Snow Patrol toch een beetje af imho. Als je kijkt dat een jaar met Green Day / Killers / Kings of Leon al een van de matigste qua bezoek was van de recente geschiedenis... Ze doen het zichzelf wel beetje aan natuurlijk, jaartje met mindere headliners zie je direct terug op de bezoekersaantallen.
pi_153579883
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 12:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar de laatste jaren gaan ze wel echt voor de kleppers, dan steekt Snow Patrol toch een beetje af imho. Als je kijkt dat een jaar met Green Day / Killers / Kings of Leon al een van de matigste qua bezoek was van de recente geschiedenis... Ze doen het zichzelf wel beetje aan natuurlijk, jaartje met mindere headliners zie je direct terug op de bezoekersaantallen.
True, Snow Patrol is geen ultieme top zoals Muse, Foo Fighters en Coldplay, maar hoort inderdaad meer in de groep daarachter...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_153579937
Ik vond Robbie wel gedurfd. Hoop wel dat ze genezen zijn van de Avicii's van deze wereld, zelfs 3voor12 wat vooraf nog een heel epistel publiceerde over waarom hij er wél hoorde moest toegeven dat het muzikaal allemaal flinterdun was, en qua show die maniertjes van hem nogal sneu.

Op Pinkpop hoort live muziek. Dit was gewoon play/pause/next wat ik er van begrijp. Inclusief de 'pause' tussen de nummertjes zelfs _O-
  Moderator dinsdag 16 juni 2015 @ 13:23:18 #281
332671 crew  indiaantje89
pi_153580769
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 12:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar de laatste jaren gaan ze wel echt voor de kleppers, dan steekt Snow Patrol toch een beetje af imho. Als je kijkt dat een jaar met Green Day / Killers / Kings of Leon al een van de matigste qua bezoek was van de recente geschiedenis... Ze doen het zichzelf wel beetje aan natuurlijk, jaartje met mindere headliners zie je direct terug op de bezoekersaantallen.
Ligt er beetje aan wat er tourt. Snow Patrol is imo wel beter dan Coldplay, die hebben echt 2 drollen van laatste albums uitgebracht. Dat laatste album van Snow Patrol vond ik nog vrij goed.

Verder kan je nu nog weinig zeggen. Coldplay en Foo Fighters op 1 festival dan word het ook al snel weer een Pinkpop 2011 lookalike kwa headliners. Daar zullen ze ook wel voor oppassen.
pi_153580964
Ik denk zelfs dat namen als Taylor Swift en Katy Perry ook niet eens heel gek zijn als je ziet welke lijn ze de afgelopen jaren volgen...

Nu Florence and the Machine en Editors helemaal geen Nederlands festival doen dit jaar zou ik die ook niet uitvlakken voor volgend jaar...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_153581041
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk zelfs dat namen als Taylor Swift en Katy Perry ook niet eens heel gek zijn als je ziet welke lijn ze de afgelopen jaren volgen...

Nu Florence and the Machine en Editors helemaal geen Nederlands festival doen dit jaar zou ik die ook niet uitvlakken voor volgend jaar...
Florence lijkt me onwijs tof, al moet die nog wel wat meer door 3FM gepusht worden wil ze echt main stage afsluiter zijn. En de pop werkte prima dit jaar, Robbie was volgens mij het bestbezochte concert van het weekend én zelfs van de azijnpissers toch positieve reacties. Dus ik sluit ook zeker niet uit dat ze die lijn volhouden. Is voor een festival als Pinkpop ook weinig mis mee. Rockheadliners zijn er zat, maar vaak het zelfde rijtje, en weinig vernieuwing die echt gepikt wordt, zeker op een festival wat vooral drijft op z'n headliners.
pi_153581081
En Pink mag ook nog wel eens terugkomen, die vond ik de vorige keer echt fantastisch qua show en spektakel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 16 juni 2015 @ 13:37:06 #285
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_153581139
Pink was inderdaad een van de leukste shows die ik op Pinkpop heb gezien.
  Moderator dinsdag 16 juni 2015 @ 13:40:23 #286
332671 crew  indiaantje89
pi_153581245
Ik vind Robbie toch van een ander kaliber dan Katy Perry moet ik eerlijk bekennen. Die man heeft wel een enorme status waarvan er weinig van dat kaliber in de pop wereld rondlopen.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 16 juni 2015 @ 13:41:27 #287
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_153581284
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vind Robbie toch van een ander kaliber dan Katy Perry moet ik eerlijk bekennen. Die man heeft wel een enorme status waarvan er weinig van dat kaliber in de pop wereld rondlopen.
*O* KATY PERRY *O* TAYLOR SWIFT *O* BEYONCE *O*

Laat maar een keer headlinen zulke artiesten, gaat prachtig worden.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_153581383
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:40 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik vind Robbie toch van een ander kaliber dan Katy Perry moet ik eerlijk bekennen. Die man heeft wel een enorme status waarvan er weinig van dat kaliber in de pop wereld rondlopen.
Eens maar het zijn wel de twee meest eigentijdse grootste popsterren van dit moment, naast Beyoncé

Geef mij maar gewoon indierock trouwens, maar gezien de trends lijken ze me niet uit te sluiten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_153581396
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:35 schreef TheVulture het volgende:
En Pink mag ook nog wel eens terugkomen, die vond ik de vorige keer echt fantastisch qua show en spektakel
Wanneer was dat? Heb haar keer op Werchter gezien (echt 10 jaar terug ofzo) was weinig mis mee. Een van de weinige popartiesten die ook bij de 'rockers' de handen nog wel op elkaar kreeg.

En ach, de Katy Perry's en Beyonce's en ondertussen zelfs Taylor Swift kunnen ook wel anderhalf uur met hits vullen. Net als Robbie medley'tje en covertje erbij en het is zo voorbij hoor. Ik vind er weinig mis mee voor Pinkpop. Wel gewoon iets wat live ook daadwerkelijk goed is, en live is. Dus geen Sugababes geintjes meer.
  Moderator dinsdag 16 juni 2015 @ 13:45:49 #290
332671 crew  indiaantje89
pi_153581410
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:44 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Eens maar het zijn wel de twee meest eigentijdse grootste popsterren van dit moment, naast Beyoncé

Geef mij maar gewoon indierock trouwens, maar gezien de trends lijken ze me niet uit te sluiten
Beyoncé lijkt mij het ook wel kunnen. Maar Katy Perry/Taylor Swift vind ik toch een status minder. Dan heb je nog zaken als Kanye West of Jay-Z wat zomaar eens kan gebeuren.
pi_153581449
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wanneer was dat? Heb haar keer op Werchter gezien (echt 10 jaar terug ofzo) was weinig mis mee. Een van de weinige popartiesten die ook bij de 'rockers' de handen nog wel op elkaar kreeg.

Edit: 2010 dus :P , ten tijde van Funhouse... en die zong inderdaad alles loepzuiver en live, zelfs terwijl ze in een tuigje over het publiek vloog
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 16 juni 2015 @ 13:47:05 #292
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_153581451
Maar inzetten op volgend jaar.

Foo's op vrijdag (dus uitverkochte dag), Calvin Harris / The Prodiy / Jack Ü op zaterdag en Beyonce / Taylor Swift / Katy Perry op zondag. *O* *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator dinsdag 16 juni 2015 @ 13:48:53 #293
332671 crew  indiaantje89
pi_153581496
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar inzetten op volgend jaar.

Foo's op vrijdag (dus uitverkochte dag), Calvin Harris / The Prodiy / Jack Ü op zaterdag en Beyonce / Taylor Swift / Katy Perry op zondag. *O* *O*
Denk niet dat ze Calvin Harris aandurven als echte mainstage headliner. Jack Ü is al zeker geen headline materiaal :P.
pi_153581522
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar inzetten op volgend jaar.

Foo's op vrijdag (dus uitverkochte dag), Calvin Harris / The Prodiy / Jack Ü op zaterdag en Beyonce / Taylor Swift / Katy Perry op zondag. *O* *O*
Dat lijkt me iets teveel van het goede. Misschien Prodigy, maar die eckte eckte DJ's zie ik ook niet zo gebeuren. Zeker na Avicii niet.

Foo Fighters - popact - U2 :7
pi_153581524
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:34 schreef Loveless85 het volgende:

Robbie was volgens mij het bestbezochte concert van het weekend én zelfs van de azijnpissers toch positieve reacties.
Een collega van me zat te klagen dat er bijna niemand bij joost van bellen stond, die was tegelijkertijd met robbie. :D
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 16 juni 2015 @ 13:50:46 #296
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_153581567
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat lijkt me iets teveel van het goede. Misschien Prodigy, maar die eckte eckte DJ's zie ik ook niet zo gebeuren. Zeker na Avicii niet.

Foo Fighters - popact - U2 :7
En toch zo'n Calvin Harris komt amper in NL, heeft duizend hits. Ik zie dat wel werken op een mooie zomer dag hoor :7
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator dinsdag 16 juni 2015 @ 13:51:49 #297
332671 crew  indiaantje89
pi_153581603
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat lijkt me iets teveel van het goede. Misschien Prodigy, maar die eckte eckte DJ's zie ik ook niet zo gebeuren. Zeker na Avicii niet.

Foo Fighters - popact - U2 :7
U2 is al onktracht door Smeets. Dus die zal wel komen :D. (geintje :P).

We moeten eerst maar eens afwachten wat er beschikbaar komt. Niet iedere pop act is in mijn optiek klaar voor Pinkpop, Robbie is daarin uitzonderlijk populair.
pi_153581655
Ze liggen zogezegd alledrie dus al vast, dus het moet wel iets zijn waar al redelijk plannen (bekend of onbekend) omheen zijn. Dus wat dat betreft ook oogje op Rock am Ring / Rock im Revier houden, die eerste is meestal vrij vroeg met een headliner voor volgend jaar.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 16 juni 2015 @ 13:54:19 #299
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_153581692
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ze liggen zogezegd alledrie dus al vast, dus het moet wel iets zijn waar al redelijk plannen (bekend of onbekend) omheen zijn. Dus wat dat betreft ook oogje op Rock am Ring / Rock im Revier houden, die eerste is meestal vrij vroeg met een headliner voor volgend jaar.
Die Toten Hosen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_153581732
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 13:54 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Die Toten Hosen.
;(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')