Ik maak sowieso nooit topics op nieuwe in reeksen na eigenlijk.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Durf jij nog topics maken als hij ze op fb knalt?
Als Danny of een ander Facebook-redactielid jouw topic op Facebook zet en jij wil dat niet, kun je altijd eventjes een mailtje sturen om het offline te halen, lijkt mij.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je voor en achternaam staan er toch niet bij?quote:Op maandag 15 juni 2015 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Voor bijv. niet-FOK!kers dat ze naar het forum worden gelokt.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:47 schreef Typisch het volgende:
Wat voegt een topic op Facebook gooien nou toe dan?
Hoop je.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als Danny of een ander Facebook-redactielid jouw topic op Facebook zet en jij wil dat niet, kun je altijd eventjes een mailtje sturen om het offline te halen, lijkt mij.
Nee maar sommige mensen gebruiken de fok username ook voor andere dingen en dan ben je zo gevonden.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je voor en achternaam staan er toch niet bij?
Daarom heb ik een naam gekozen hier die ik nergens anders gebruik.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee maar sommige mensen gebruiken de fok username ook voor andere dingen en dan ben je zo gevonden.
Ook dat werkt niet.. Kijk jij bent 15, Stel je bent homo en je wil daar over praten maar je wil nog niet dat je familie en vrienden dat weten. Zou jij dan een topic aanmaken op een forum waarvan je weet dat de facebook pagina van die site regelmatig een topic plaats op Facebook?quote:Op maandag 15 juni 2015 01:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor bijv. niet-FOK!kers dat ze naar het forum worden gelokt.
Niet FOK!ers die de pagina van FOK! bekijken op Facebook? Dat zullen er niet veel zijn.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor bijv. niet-FOK!kers dat ze naar het forum worden gelokt.
Ja.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook dat werkt niet.. Kijk jij bent 15, Stel je bent homo en je wil daar over praten maar je wil nog niet dat je familie en vrienden dat weten. Zou jij dan een topic aanmaken op een forum waarvan je weet dat de facebook pagina van die site regelmatig een topic plaats op Facebook?
En wat nou als Danny dat topic uitkiest om op facbook te plaatsen ?quote:
Dat gebeurd echt niet.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En wat nou als Danny dat topic uitkiest om op facbook te plaatsen ?
Waarom zou dat voordelig zijn voor iemand die zo'n topic maakt?quote:
Waarom zouden ze een ''ik-ben-homo'' topic op Facebook zetten? Het gaat dan vooral om unieke en leuke/grappige topics die FOK! FOK! maakt.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook dat werkt niet.. Kijk jij bent 15, Stel je bent homo en je wil daar over praten maar je wil nog niet dat je familie en vrienden dat weten. Zou jij dan een topic aanmaken op een forum waarvan je weet dat de facebook pagina van die site regelmatig een topic plaats op Facebook?
Dat soort topics ook?quote:Op maandag 15 juni 2015 01:53 schreef Typisch het volgende:
[..]!
De discussie is juist dat dat wel kan gebeuren als dat wordt afgesproken.
Kijk dat is dus een topic waarin iemand klaagt over iemand uit zijn omgeving.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:55 schreef Fylax het volgende:
KLB / Hoer die denkt dat het haar parkeerplek is!
Deze dus.
Kom op Mikey, laten we 't ff rustig en gezellig houden, i.p.v ''die kale'', maar zulke topics is wat FOK! maakt en wat gedeeld zou kunnen worden.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kijk dat is dus een topic waarin iemand klaagt over iemand uit zijn omgeving.
Die gebruikt fok dus als uitlaat klep.. Lekker dan als die kale het op Facebook zet..
Toen fok! nog fok was zat jij nog in de eileider vriend.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:02 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kom op Mikey, laten we 't ff rustig en gezellig houden, i.p.v ''die kale'', maar zulke topics is wat FOK! maakt en wat gedeeld zou kunnen worden.
Ik ben een paar maanden ouder dan FOK!, dus deze opmerking klopt niet.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen fok! nog fok was zat jij nog in de eileider vriend.
Dit vooral ja.quote:Op maandag 15 juni 2015 01:55 schreef Typisch het volgende:
Discussie en posten in het algemeen zou bevorderd moeten worden ipv tegen gewerkt, dat is meer iets waar Danny zich druk om zou moeten maken ipv wat er op Facebook gebeurt.
Gewoon discussiëren moet altijd kunnen ja.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit vooral ja.
Discussiëren wordt alleen maar meer beperkt op fok. Erg jammer
Denk niet dat mensen die zelfs nog nooit van fok gehoord hebben zoiets leuk vindenquote:Op maandag 15 juni 2015 01:55 schreef Fylax het volgende:
KLB / Hoer die denkt dat het haar parkeerplek is!
Deze dus.
Dat is er altijd geweestquote:Op maandag 15 juni 2015 02:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Gewoon discussiëren moet altijd kunnen ja.
Al sloeg dat free die free zus free dat ook niet echt ergens op.
Als het er wel was viel het niet zo op omdat fok veel groter was.quote:
Ja, zijn ook veel minder users actief gemiddeld vergeleken met jaren geledenquote:Op maandag 15 juni 2015 02:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als het er wel was viel het niet zo op omdat fok veel groter was.
Nu zie je overal dezelfde users.
Wanneer kwam jij op fok?quote:Op maandag 15 juni 2015 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, zijn ook veel minder users actief gemiddeld vergeleken met jaren geleden
5 jaar geleden. Maar 3/4 jaar actief denk ikquote:
Stel je niet aan, wij zitten toch net zo goed in die generatiequote:Op maandag 15 juni 2015 02:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fylax is ook van een andere generatie.
Vroeger was het internet anoniem nu heb je instagram facebook weet ik veel wat nog meer waar de jeugd hun helle hebben en houwen openlijk online zet.
Wij verschuilde ons nog achter een nickname.
Oh, hoe zijn je ouders zo op de naam Fok-it gekomen?quote:Op maandag 15 juni 2015 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stel je niet aan, wij zitten toch net zo goed in die generatie
Ik heb me nog nooit verschuilt onder een nickname
Zie wat Typisch zegt.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stel je niet aan, wij zitten toch net zo goed in die generatie
Ik heb me nog nooit verschuilt onder een nickname
Ze wisten niks en toen zei m'n moeder: ach fok it verzin maar gewoon wat,quote:Op maandag 15 juni 2015 02:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, hoe zijn je ouders zo op de naam Fok-it gekomen?
Fylax komt zelfs nog uit de tijd van msnquote:Op maandag 15 juni 2015 02:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie wat Typisch zegt.
En ik kom uit de tijd van chatboxen ICQ en msn..
Idd, mensen die zeggen soms dat ik msn en hyves niet heb meegemaakt, maar ik zit al sinds eind 2005 op internet.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fylax komt zelfs nog uit de tijd van msnmaar ik snap je. Maar zo lang al die Social media niet connected is met je fok-account is er niks aan de hand verder
Internet was nog iets viezig en stiekem,quote:Op maandag 15 juni 2015 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fylax komt zelfs nog uit de tijd van msnmaar ik snap je. Maar zo lang al die Social media niet connected is met je fok-account is er niks aan de hand verder
Jij zat op je 6de al op internet?quote:Op maandag 15 juni 2015 02:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Idd, mensen die zeggen soms dat ik msn en hyves niet heb meegemaakt, maar ik zit al sinds eind 2005 op internet.
Hm misschien tegenwoordig niet meer neequote:Op maandag 15 juni 2015 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is niet heel vreemd meer tegenwoordig hoor.
Psst snel makkelijk credits verdienen?quote:
Ik kreeg van mijn oma elke maand 40 habbo credits (5 euro)quote:Op maandag 15 juni 2015 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Psst snel makkelijk credits verdienen?
Ik weet nog wel dat ik rond m'n 6e beetje harry potter informatie ging zoeken op internet.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm misschien tegenwoordig niet meer nee
Maar je moet er ook maar behoefte aan hebben op die leeftijd natuurlijk.
Ik heb hc bank voor je moet je wel je tieten laten zien.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kreeg van mijn oma elke maand 40 habbo credits (5 euro)
quote:Op maandag 15 juni 2015 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik rond m'n 6e beetje harry potter informatie ging zoeken op internet.
RIP HC bank, in het begin van mijn Habbo carriere nog iets van 16 credits waard ofzo, op het einde was het nog maar 5.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb hc bank voor je moet je wel je tieten laten zien.
How can i apply for hogwarts?quote:Op maandag 15 juni 2015 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik rond m'n 6e beetje harry potter informatie ging zoeken op internet.
Freddy Fish was baas jaquote:Op maandag 15 juni 2015 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
en speelde toen ik 3 was altijd zo'n kinder computer spelletje met mn pa.
machtig mooi was dat.
freddi fish enzo
jaaaaquote:Op maandag 15 juni 2015 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
machtig mooi was dat.
freddi fish enzo
Freddi fish en Pyjama aan.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
machtig mooi was dat.
freddi fish enzo
Denk dat ik het niet volhou. Lig nu al op apegapenquote:
Ahw, okay.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ik het niet volhou. Lig nu al op apegapen
Ik was 15 had ik daar een modelen bureau hosselen met msnquote:Op maandag 15 juni 2015 02:36 schreef Typisch het volgende:
habbo
ik kocht 1 keer per jaar voor 25 euro aan credits
en dan verkocht ik mijn account voor minstens het dubbele
hosseling #youngmoney
quote:Op maandag 15 juni 2015 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was 15 had ik daar een modelen bureau hosselen met msn
quote:Op maandag 15 juni 2015 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen Inso 15 was woonde hij al samenquote:Op maandag 15 juni 2015 02:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nja oke 16quote:
Tot mn 18e had ik gewoon eigen kamer, was er alleen niet zo heel vaakquote:
Wat grappig is dit weekend was mijn broertje hier.quote:
Really? Dacht dat je echt al heel snel na begin van je relatie ging samenwonen. Hm.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tot mn 18e had ik gewoon eigen kamer, was er alleen niet zo heel vaak
was er wel vaak, maar officieel pas sinds 18equote:Op maandag 15 juni 2015 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Really? Dacht dat je echt al heel snel na begin van je relatie ging samenwonen. Hm.
Als je daar fucking veel geld had uitgegeven en je werd gehackt had je gewoon pech.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:41 schreef Fylax het volgende:
Ik had een keer een klasgenoot gehackt. Had een site gemaakt ''krijg gratis credits als je je habbonaam en wachtwoord invult''
heb toen alles gestolen maar ik was zo dom tegen een andere klasgenoot van mij te zeggen en die ging mij toen snitchen. toen werd die gozer helemaal mad op mij ging die janken enzo en toen kwamen juffrouws erbij en die gaven mij straf en zeiden het tegen mijn ouders
quote:Op maandag 15 juni 2015 02:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je daar fucking veel geld had uitgegeven en je werd gehackt had je gewoon pech.
Habbo had je geld al binnen en je kon de tering krijgen. En de ouders maar dikke telefoon rekeningen betalen.
Nee, ik vond habbo geen fuck aan.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:48 schreef Fylax het volgende:
Zaten jullie ook altijd in dat forum 't kletshoekje?
Ah okequote:Op maandag 15 juni 2015 02:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, ik vond habbo geen fuck aan.
Ik maakte alleen grote buit met spelkamers toen ik 10 was.
Ik weet niet wat dat is.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:48 schreef Fylax het volgende:
Zaten jullie ook altijd in dat forum 't kletshoekje?
Sinds wanneer heeft Habbo een forum?quote:
Nooit ergens modambities gehad.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:50 schreef Fylax het volgende:
wilde daar altijd graag moderator worden mja xdxd
Voor 10 credits kon je een habbo groep maken, dat was dan net zoals hoe je je home kon pimpen maar dan als een groep. En je had er ook nog een forum op. Dus elke habbo groep had een forum, maar 't Kletshoekje was de bekendste engrootste.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Habbo een forum?
Toen was ik al lang gestopt gek.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor 10 credits kon je een habbo groep maken, dat was dan net zoals hoe je je home kon pimpen maar dan als een groep. En je had er ook nog een forum op. Dus elke habbo groep had een forum, maar 't Kletshoekje was de bekendste engrootste.
Dat is veel later gekomen dan denk ik.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
Voor 10 credits kon je een habbo groep maken, dat was dan net zoals hoe je je home kon pimpen maar dan als een groep. En je had er ook nog een forum op. Dus elke habbo groep had een forum, maar 't Kletshoekje was de bekendste engrootste.
lol @ Roze Rijdersquote:
Oud toppa gevonden waar we 't ook over Habbo haddenquote:Op maandag 16 maart 2015 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dude.. je zat op je 5de al op internet? Op habbo?
''doe deze kleren aan en deze habbo status en dan mag je binnen''quote:Op maandag 15 juni 2015 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond RPG's altijd zo tering dom he.
Lekker doen alsof je maffiabaas bent op habbo woop doop die doop
Haha ik wilde gewoon tieten zien.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond RPG's altijd zo tering dom he.
Lekker doen alsof je maffiabaas bent op habbo woop doop die doop
Kan me dat moeilijk voorstellen jaquote:Op maandag 15 juni 2015 02:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oud toppa gevonden waar we 't ook over Habbo hadden
Nee ik pas, ben te moe om dat nog uur geconcentreerd te volgenquote:
pff niffo van me is 4 die blagen spelen alles op tablets enzo tegenwoordigquote:
Gekkenwerk jaquote:Op maandag 15 juni 2015 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
pff niffo van me is 4 die blagen spelen alles op tablets enzo tegenwoordig
is tegenwoordig gewoon de normquote:Op maandag 15 juni 2015 03:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gekkenwerk ja
Sowieso om je kind van 4 al op een tablet te laten spelen
Dat maakt het nog niet correct.quote:
Helaas welquote:
Is er nog genoeg tijd voor de wereld ontdekken gaat er ook iemand met ze af en toe nog de eendjes voeren ?quote:Op maandag 15 juni 2015 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, zie het probleem ook niet zo verder.
Dat is een totaal andere discussie.quote:Op maandag 15 juni 2015 03:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is er nog genoeg tijd voor de wereld ontdekken gaat er ook iemand met ze af en toe nog de eendjes voeren ?
De tablet moet geen vervanger worden van ouder-kind momenten.quote:Op maandag 15 juni 2015 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is een totaal andere discussie.
Het wordt ook helemaal geen vervanger. Enxnog is dat de fout van ouders en niet van tablets.quote:Op maandag 15 juni 2015 03:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De tablet moet geen vervanger worden van ouder-kind momenten.
Ik ging tussen de middag met oma of moeders de eendjes voeren bij de vijver.
Of buiten spelen. Doen kinderen dat nog tegenwoordig?
Genoeg kinderen spelen nog buiten. Dat lijkt me het probleem nietquote:Op maandag 15 juni 2015 03:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De tablet moet geen vervanger worden van ouder-kind momenten.
Ik ging tussen de middag met oma of moeders de eendjes voeren bij de vijver.
Of buiten spelen. Doen kinderen dat nog tegenwoordig?
Kinderen sporten wel veel minder.quote:Op maandag 15 juni 2015 03:13 schreef Insomnia_ het volgende:
De grap is dat ze deze discussies 20 jaar geleden waarschijnlijk ook over game boys voerde en 40 jaar geleden over tvs
En daarom zijn er ook landen die nog wel goede elftallen op de been krijgen?quote:Op maandag 15 juni 2015 03:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kinderen sporten wel veel minder.
Daarom is het Nederlands voetbal elftal ook steeds slechter.
Ja omdat Nederland een heel klein land is merken wij dat veel sneller dan grote landen.quote:Op maandag 15 juni 2015 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En daarom zijn er ook landen die nog wel goede elftallen op de been krijgen?
Belgie heeft nog nooit zo'n goed elftal gehad.quote:Op maandag 15 juni 2015 03:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja omdat Nederland een heel klein land is merken wij dat veel sneller dan grote landen.
In de jaren 60 en 70 voetbalde 80% van de jongetjes buiten op straat,
In de jaren 90 werd dat al 70% en nu is het denk ik 50% ofzo zo op de gok.
Vroeger toen ik klein was speelde heel het Nederlands elftal bij clubs als Barcalona, Manchester United , AC Milan Juventus noem ze maar op.
Toen had je met Makaay , Hasselbaink , Kluivert Bergkamp en van Nistelrooy 5 internationale top spitsen nu hebben we een halve.
Hetzelfde voor de andere linies mannen als Davids, Van Der Sar Stam
Allemaal bij Juventus, Ac Milan Manchester United noem maar op.
Nu heb je eigenlijk alleen Robben die van dat niveau is .
Van Persie en Sneijder waren het ooit en Deepay kan het worden.
En indirect komt dat omdat de jeugd steeds minder buiten is gaan voetballen..
Want als het er minder zijn is er uiteindelijk minder strijd om het te halen wat dus het algemene niveau van het voetbal omlaag haalt .
Bij grote landen als Frankrijk en Spanje zou dat veel minder snel gaan.
Ik wist dat je Belgie ging noemen maar dat is vooral import.quote:Op maandag 15 juni 2015 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Belgie heeft nog nooit zo'n goed elftal gehad.
quote:Op maandag 15 juni 2015 11:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar ben ik weer!
Dat was een leuk weekend
Hallo vriend. Mooi om te horen. Hier ook.quote:Op maandag 15 juni 2015 11:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar ben ik weer!
Dat was een leuk weekend
wat heb ie allemaal gedaan?quote:Op maandag 15 juni 2015 11:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar ben ik weer!
Dat was een leuk weekend
F heeft er erg veel verstand vanquote:Op maandag 15 juni 2015 11:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hallo vriend. Mooi om te horen. Hier ook.
F. Vindt jouw hond er lief uitzien en erg aaibaar!
Den Haag onveilig gemaaktquote:
alsof den haag veilig wasquote:Op maandag 15 juni 2015 11:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
F heeft er erg veel verstand van
[..]
Den Haag onveilig gemaakt
in een tram gezeten
bier gedronken
Ja ik ben blij dat zij Setters meer waardeert dan Mechelse herdersquote:Op maandag 15 juni 2015 11:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
F heeft er erg veel verstand van
[..]
Den Haag onveilig gemaakt
in een tram gezeten
bier gedronken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |