5 jaar geleden. Maar 3/4 jaar actief denk ikquote:
Stel je niet aan, wij zitten toch net zo goed in die generatiequote:Op maandag 15 juni 2015 02:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fylax is ook van een andere generatie.
Vroeger was het internet anoniem nu heb je instagram facebook weet ik veel wat nog meer waar de jeugd hun helle hebben en houwen openlijk online zet.
Wij verschuilde ons nog achter een nickname.
Oh, hoe zijn je ouders zo op de naam Fok-it gekomen?quote:Op maandag 15 juni 2015 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stel je niet aan, wij zitten toch net zo goed in die generatie
Ik heb me nog nooit verschuilt onder een nickname
Zie wat Typisch zegt.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stel je niet aan, wij zitten toch net zo goed in die generatie
Ik heb me nog nooit verschuilt onder een nickname
Ze wisten niks en toen zei m'n moeder: ach fok it verzin maar gewoon wat,quote:Op maandag 15 juni 2015 02:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, hoe zijn je ouders zo op de naam Fok-it gekomen?
Fylax komt zelfs nog uit de tijd van msnquote:Op maandag 15 juni 2015 02:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zie wat Typisch zegt.
En ik kom uit de tijd van chatboxen ICQ en msn..
Idd, mensen die zeggen soms dat ik msn en hyves niet heb meegemaakt, maar ik zit al sinds eind 2005 op internet.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fylax komt zelfs nog uit de tijd van msnmaar ik snap je. Maar zo lang al die Social media niet connected is met je fok-account is er niks aan de hand verder
Internet was nog iets viezig en stiekem,quote:Op maandag 15 juni 2015 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fylax komt zelfs nog uit de tijd van msnmaar ik snap je. Maar zo lang al die Social media niet connected is met je fok-account is er niks aan de hand verder
Jij zat op je 6de al op internet?quote:Op maandag 15 juni 2015 02:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Idd, mensen die zeggen soms dat ik msn en hyves niet heb meegemaakt, maar ik zit al sinds eind 2005 op internet.
Hm misschien tegenwoordig niet meer neequote:Op maandag 15 juni 2015 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is niet heel vreemd meer tegenwoordig hoor.
Psst snel makkelijk credits verdienen?quote:
Ik kreeg van mijn oma elke maand 40 habbo credits (5 euro)quote:Op maandag 15 juni 2015 02:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Psst snel makkelijk credits verdienen?
Ik weet nog wel dat ik rond m'n 6e beetje harry potter informatie ging zoeken op internet.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm misschien tegenwoordig niet meer nee
Maar je moet er ook maar behoefte aan hebben op die leeftijd natuurlijk.
Ik heb hc bank voor je moet je wel je tieten laten zien.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kreeg van mijn oma elke maand 40 habbo credits (5 euro)
quote:Op maandag 15 juni 2015 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik rond m'n 6e beetje harry potter informatie ging zoeken op internet.
RIP HC bank, in het begin van mijn Habbo carriere nog iets van 16 credits waard ofzo, op het einde was het nog maar 5.quote:Op maandag 15 juni 2015 02:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb hc bank voor je moet je wel je tieten laten zien.
How can i apply for hogwarts?quote:Op maandag 15 juni 2015 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik rond m'n 6e beetje harry potter informatie ging zoeken op internet.
Freddy Fish was baas jaquote:Op maandag 15 juni 2015 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
en speelde toen ik 3 was altijd zo'n kinder computer spelletje met mn pa.
machtig mooi was dat.
freddi fish enzo
jaaaaquote:Op maandag 15 juni 2015 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
en speelde toen ik 3 was altijd zo'n kinder computer spelletje met mn pa.
machtig mooi was dat.
freddi fish enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |