Name it heeft wel echte skinny's die heel mooi zitten, maar moet je wel het juiste model te pakken hebben. Ik ben ook weer op zoekquote:Op zondag 26 juli 2015 09:49 schreef Mabawa. het volgende:
Ooh die is echt leuk Spees! Ik hou van okergeelMaar het doet M. (en mij) eruit zien alsof we 3 uur op een schommelend schip hebben gezeten. Soms heeeel soms zit er net een variatie bij die M. wel staat gelukkig. Hij is net iets donkerder dan ik, dat scheelt.
Wij kochten gisteren deze
[ afbeelding ]
Wie weet waar je echte skinnyjeans voor jongens kunt kopen? M. heeft er 2 van Next en hij rockt ze echt! wil er meer! Maar zie wel slim bij de H&M bijv. maar geen echte skinny. Maatje 86.
Hahaha sorry!quote:Op zondag 26 juli 2015 10:10 schreef Burdie het volgende:
Volgens mij deze: http://nl.nextdirect.com/nl/x6d6004s7 , maar ik zie dat ze de collectie helemaal hebben vernieuwd. RIP bankrekening.
die is geweldigquote:Op zondag 26 juli 2015 01:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dees! [ afbeelding ]
Volgens mij werkt dit niet, probeer morgen even opnieuw. Staat bij older boys-truien. Valt dus erg klein! Hij is niet zo heertje als op de foto lijkt, het is heel soepele stof en valt heel mooi
Nee hoorquote:Op zondag 26 juli 2015 10:46 schreef L-E het volgende:
Ik snap de next-hype serieus niet. Misschien ben ik stuk
nee hoor, heb ik ook! Vooral voor meisjes. Allemaal véél te zoetquote:Op zondag 26 juli 2015 10:46 schreef L-E het volgende:
Ik snap de next-hype serieus niet. Misschien ben ik stuk
Klopt, maar bijvoorbeeld veel jurkjes / leggings wel en dat is gewoon mijn smaak niet -> en smaak is zo persoonlijkquote:Op zondag 26 juli 2015 19:50 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ik vind heel veel leuk van die meisjescollectie! Ik vind er juist best wel veel bij zitten dat niet standaard roze/prinses is.
Die olifantenjas
Ik keek overigens bij younger girls, baby 0-18months heb ik niet gekeken.
Omgquote:Op zondag 26 juli 2015 01:33 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dees! [ afbeelding ]
Volgens mij werkt dit niet, probeer morgen even opnieuw. Staat bij older boys-truien. Valt dus erg klein! Hij is niet zo heertje als op de foto lijkt, het is heel soepele stof en valt heel mooi
Bij next kwam ik deze tegen:quote:Op zondag 26 juli 2015 21:24 schreef Twinkly het volgende:
Heeft iemand een idee waar leuke en betaalbare joggingbroekjes te vinden zijn die van onderen geen boord hebben maar recht lopen? Zodat het meer op een "echte" broek lijkt dus.
S is aan het oefenen met zindelijk worden en de broek moet dus snel uit kunnen en hij kan dan ook al wat oefenen met zelf zijn broek naar beneden trekken.
Ik zag bij H&M deze, die zijn wel leuk en passen goed bij verschillende kleuren shirt. Maar ik heb een stapel nodig en dan vind ik verschillende broekjes wel leuk.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/B00%200315949%20001%2000%200000.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Hij heeft trouwens maat 86/92.
Zo'n dunne pull on broek van de tweede link vind ik eigenlijk veel leuker dan een joggingbroek, goed ideequote:Op maandag 27 juli 2015 00:00 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Bij next kwam ik deze tegen:
http://nl.nextdirect.com/nl/x6d726s9
Beetje hetzelfde idee wel trouwens...
Oh en deze, zijn alleen wel gevoerd:
http://nl.nextdirect.com/nl/x6d2726s5
Die pull on broeken hebben ze echt ten overvloede bij Next, ook in spijkerstof/ korte broek/ katoen. Ze vallen wel wat breder dan normale broeken heb ik de ervaring. Bij H&M hebben ze die pull on (of offquote:Op maandag 27 juli 2015 12:35 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Zo'n dunne pull on broek van de tweede link vind ik eigenlijk veel leuker dan een joggingbroek, goed idee
Dat moet je sowieso nooit doen, want dan kom je nooit aan kopen toequote:Op maandag 27 juli 2015 12:41 schreef J0ycie88 het volgende:
Next![]()
Alleen moet je niet eerst even alles door je vriend willen laten keuren voordat je het besteld.. Want dan is het weg
1e kindje hé, zal ook niet meer lang duren totdat ik het gewoon bestel en hij het ziet wanneer het binnenkomt.. Vooral als het om NEXT gaatquote:Op maandag 27 juli 2015 12:52 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso nooit doen, want dan kom je nooit aan kopen toe
Vriend heeft hier gewoon niet zo'n interesse in kleding, en lijkt mijn smaak in kinderkleding (en hopelijk ook mijn eigen kleding) wel prima te vinden. Om het hem makkelijk te maken liggen er hier nu voor baby stapels jumpsuits in de kast. Dan hoeft ie namelijk niet na te denken over broekje/shirtje combinaties
Vriend houdt alleen niet van bloesjes (draagt ie zelf ook alleen bij bruiloften en begrafenissen), dus die heeft J. maar 1
. Voor baby koop ik die sowieso niet, is pas leuk als ze peuter zijn vind ik...
Persoonlijk vind ik jumpsuitjes echt helemaal ideaal voor baby's. Al het andere frot allemaal maar op.quote:Op maandag 27 juli 2015 12:57 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
1e kindje hé, zal ook niet meer lang duren totdat ik het gewoon bestel en hij het ziet wanneer het binnenkomt.. Vooral als het om NEXT gaat
Had leuke jurkjes gezien.. Maar is dat nou echt handig voor een baby? Of is een shirtje met een broekje nou veel praktischer?
Ok, op zoek naar leuke jumpsuitjes dus!quote:Op maandag 27 juli 2015 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik jumpsuitjes echt helemaal ideaal voor baby's. Al het andere frot allemaal maar op.
Mijn smaak is niet helemaal mainstream, dat weet ik, maar ik kleed de mijne nog steeds het liefst in een onepiece.
Tip (ja, weer eenquote:Op maandag 27 juli 2015 13:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ok, op zoek naar leuke jumpsuitjes dus!
in 74/80 zit ze nuquote:Op maandag 27 juli 2015 13:00 schreef mousemicky het volgende:
Ik heb een jongen (en krijg een tweede) maar ik zou zeggen dat jurkjes zo lang ze niet kunnen lopen niet echt handig zijn. Kruipt allemaal omhoog, en dan liggen ze op zo'n frot, lijkt me niet comfortabel, en met kruipen gaan ze er met die knietjes in hangen. Je ziet natuurlijk wel extra goed de legging/ maillot, dus als je die nu hele mooie hebt
Ik zou gaan voor shirtje/ broekje, of jumpsuits. Genoeg meisjesachtigs te vinden toch?
Als je wilt gaan dragen zijn jumpsuits sowieso het handigste, geen opkruipende truitjes(al heb ik ook wel dikkere truitjes (joggingstof, zara
) hoor, vanaf maat 62, in de kleinste maatjes alleen longsleeves + evt. vestje)
SQ, in welke maat zit M. nu? J heeft geloof ik (jogging) zippersuits aangehad tot maat 74/80, toen was ie 1. Was ideaal, hij leek het ook wel comfortabel te vinden. Jumpsuits had ik eigenlijk niet (ja, een paar met voetjes als pyjama). Ik heb nu ingeslagen tot en met maat 68. Ik weet niet of ik het daarna nog leuk vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Ja ik heb wel een paar sleepsuits, maar die hebben voetjes en dat lijkt me niet zo ideaal en mooi voor overdag.quote:Op maandag 27 juli 2015 13:11 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Tip (ja, weer een): ga voor zonder voetjes. Heb je een kind dat niet precies in verhouding is, dan past dat net niet lekker
Wat vind je leuk? Hou je van rustig, of juist van kleur/ printjes? Ik vind zelf dat ze bv bij dragenenzo leuke suits hebben, maar ik hou van kleur: https://dragenenzo.nl/product-categorie/kinderkleding/jumpsuits/
Of de grijszwarte van de H&M online collectie![]()
De jumpsuits van next vind ik dan meestal weer wat minder voor overdag, want voetjes(sleepsuits wel ok)
Breed is wel goed voor mijn bolletjequote:Op maandag 27 juli 2015 12:50 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Die pull on broeken hebben ze echt ten overvloede bij Next, ook in spijkerstof/ korte broek/ katoen. Ze vallen wel wat breder dan normale broeken heb ik de ervaring. Bij H&M hebben ze die pull on (of off) broeken ook wel trouwens!
Jup, 4FF. Jammer inderdaad dat er op de meisjespakjes vaak een frutsel zit die je er niet mooi af kan slopen, want veel van die pakjes zijn verder vaak heel goed uitwisselbaar. M. draagt er meerdere uit de jongenscollectiequote:Op maandag 27 juli 2015 13:18 schreef mousemicky het volgende:
Ik gluur mee in t babytopic, dus die ubertoffe foto had ik al gezien. Jammer van t strikje op t pakje (4ff?), anders had ik m ook gerust mijn jochie aangedaan
![]()
Lopend in zo'n jogging/ zippersuit vind ik trouwens nog best kunnen. J. heeft deze tot een maand of 3 terug gedragen (met lange mouwen romper eronder) en dat stond echt[ link | afbeelding ]
Gewoon bij HEMA of prenatal kun je vaak wel wat zachtere rustige pakjes vindenquote:Op maandag 27 juli 2015 13:17 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja ik heb wel een paar sleepsuits, maar die hebben voetjes en dat lijkt me niet zo ideaal en mooi voor overdag.
Ik hou meer van wat rustigere printjes kleurtjes. en dan vind ik dus wel lastig te vinden in jumpsuitjes.
De eerste maanden maakte ik niet echt verschil tussen kleding voor overdag en 's nachtsquote:Op maandag 27 juli 2015 13:17 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja ik heb wel een paar sleepsuits, maar die hebben voetjes en dat lijkt me niet zo ideaal en mooi voor overdag.
Ik hou meer van wat rustigere printjes kleurtjes. en dan vind ik dus wel lastig te vinden in jumpsuitjes.
Ik vind dat je een leuke smaakt hebt hoorquote:Op maandag 27 juli 2015 13:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik zal eens wat linken wat ik wel leuk vind
http://www.kixx-online.nl/artikel/103477_noeser-playsuit/
http://www.prenatal.nl/sh(...)&prevVisit=&id=96752
En dan is dit toevallig allebei roze, maar mag ook een ander kleurtje zijn, maar een beetje die stijl..
Zoiets vind ik ook leuk: https://dragenenzo.nl/win(...)piece-taupe-melange/
echt? Mijne slaapt nog steeds gewoon in dr klerenquote:Op maandag 27 juli 2015 13:29 schreef mousemicky het volgende:
[..]
De eerste maanden maakte ik niet echt verschil tussen kleding voor overdag en 's nachts. Ze slapen zo veel dat je anders aan het omkleden blijft, en da's ook niet fijn voor zo'n ukje. Zacht en comfortabel was dus het devies. Vanaf maat 62 kwam er hier dag en nachtkleding. J. was toen 5/6 maanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |