Spees, zit hier wat bij? Baby: http://www.sokkenkraam.nl/baby-maillots-leggings.htm en meisjes: http://www.sokkenkraam.nl/kinder-maillots.htmquote:Op zondag 14 juni 2015 20:11 schreef Spees_Eend het volgende:
Waar kan ik maillots in allerlei kleuren vinden? Kennen jullie winkels waar ze gewoon een schap hebben met 10-15 effen kleuren? Misschien zoek ik niet goed maar ik zie altijd hetzelfde, zachtroze, wit, grijs en soms een patroontje. Ik wil gewoon een la maillots met alle kleurtjes zonder 15 winkels af te gaan![]()
Liefst fysieke winkel maar online is anders ook goed. Oh ja en ze heeft maillotmaat 68, heb het idee dat er in grote maten vaak meer te vinden is.
corrykousensokken.comquote:Op zondag 14 juni 2015 20:42 schreef Kyara het volgende:
En hoe heet die site ook alweer.... met de "majo's". Iets met Corry. Even zoeken hoor.
Prenatal heeft vaak ook wel wat effen maillots. Maar dat was vooral wit en roze geloof ik.
Die heb ik dan net weer wel! Van Primark geloof ik. Alleen dat is een 68 die ze over een maand of 3 wel goed past (P50 en 8 maanden is zequote:Op zondag 14 juni 2015 23:16 schreef LadyBlack het volgende:
Oh Spees i feel your pain! Ik sprong laatst een gat in de lucht toen er in een zak met gekregen kleding ineens een knalrode maillot bleek te zitten! Die dingen zijn nergens in winkels te koop leek het. Althans, niet in babymaten.
Maar sokkenkraam is idd een prima site
Ik heb er ook 2 pakjes besteldquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik heb het circuspakje van Puursammys besteld
Ik had er eentje van de Primark maar dat was in najaar/winter. Betwijfel of ze nu zoiets hebben. Maar verder lees ik ook even mee want ik vind ze ideaal voor buitenquote:Op maandag 15 juni 2015 09:32 schreef Cathmar het volgende:
Die popi pakken van Veanait (met die bloem bv), die zoek ik eigenlijk in een grotere maat. Ik heb van de Hema ook zo'n onesie, van joggingstof. Iemand ideeen voor zoiets maar 98 (of chinees vergelijkbaar)? Veel dingen gaan in combi maten en 98/104 is nog veel te groot.
Die isquote:Op vrijdag 19 juni 2015 21:45 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik heb het circuspakje van Puursammys besteld
Hahaquote:Op zaterdag 20 juni 2015 07:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2 pakjes besteld. Zaken gaan goed daar sinds die link hier stond denk ik
.
ik heb nog wel een paar badjassen liggen. Zal vanavond even kijken.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:28 schreef exode het volgende:
Hebben jullie een tip voor een badjas van badstof voor een dreumes die maat 86 draagt?
Hema heeft een baby badjas maat 74/80 en de kinderbadjas start pas bij maat 98.
Zeeman gekeken, V&D gekeken, no luck.
Gisteren 1 schoenen paar New Balance en 3 paar Adidas maat 22 besteld bij Zalando. Ben benieuwd! Zijn Falcotto's zijn nu echt veel te warm. We houden maar 1 paar, even kijken hoe ze bij hem zitten en of hij er goed op kan stappen
Wibra! Die heeft er eentje van badjasstof in elk geval.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 11:28 schreef exode het volgende:
Hebben jullie een tip voor een badjas van badstof voor een dreumes die maat 86 draagt?Hema heeft een baby badjas maat 74/80 en de kinderbadjas start pas bij maat 98.Zeeman gekeken, V&D gekeken, no luck.
Otje heeft er nu eentje van Ebbe in 98, heel fijn pak, maar ik durf niet te zeggen waar ik hem besteld heb. Ergens eind vorige zomer in de sale gekocht. (ruim op de groei, aangezien hij nu goed past)quote:Op maandag 15 juni 2015 09:32 schreef Cathmar het volgende:
Die popi pakken van Veanait (met die bloem bv), die zoek ik eigenlijk in een grotere maat. Ik heb van de Hema ook zo'n onesie, van joggingstof. Iemand ideeen voor zoiets maar 98 (of chinees vergelijkbaar)? Veel dingen gaan in combi maten en 98/104 is nog veel te groot.
Voor zover ik het nu gezien heb eens iddquote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:23 schreef Kyara het volgende:
Ik vind H&M voor kleine jongetjes best leuk maar vanaf maat 92 vind ik het echt 10x niks. Muv van (spijker)broeken of een effen shirt of zo. Idem voor de Hema trouwens.
Hahaha zo lief ja als ze dan zelf zo trots zijn op hun kleertjesquote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:40 schreef Franny_G het volgende:
Erg leuk allemaal, mignonne. Ik heb van de week ook wat besteld bij de H&M en ik ben er erg blij mee. Ze hebben momenteel inderdaad leuke dingen. Zit bij mij ook wat zwart tussen..
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/B00%200299508%20004%2074%202637.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=4&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/B00%200299519%20002%2071%202498.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=4&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik wist dat I dit broekje fantastisch zou vinden. Gisteren had ze 'em aan naar het kdv en ze stapte er heel trots mee binnen en wees toen ze de leidster zag meteen naar beneden..
.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/B00%200311545%20001%2093%204103.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=5&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Die berentrui is leuk! Maar dat is de kleine kindjes collectie. Vanaf 3 wordt het eeer saai....quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Klopt, ik vind het vanaf 92 ook vaak tegenvallen. En van 86-92 kon ik vaak wel slagen maar afgelopen seizoen ook niet zo vaak.
Vind Zara nu leuk, ze hebben zo'n toffe berentruieven plaatje zoeken.
Vind van jouw plaatjes ook best veel leuk mignonne!
Oh ik zou me daar ook niet schuldig over voelen hoorquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:31 schreef elamanilo het volgende:
Emile&Ida is echt mijn favoriete merkje <3 Het blijft ook echt heel mooi, veel van die merkkleding trouwens, veel mooier dan de meeste goedkopere dingetjes. Dus ik voel me nooit zo heel schuldig als ik (in de uitverkoop) toch een paar fancy stukken voor d'r koop
h&m ga ik ook weer eens checken
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:40 schreef Clubsoda het volgende:
Next voor jongetjesEén van de weinige merken met leuke, kindgerichte maar niet kinderachtige prints wat mij betreft
Deze heb ik laatst in Londen gekocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
H&M vind ik inderdaad fijn voor broeken, schoenen en jassen enzo, maar voor t-shirts steeds minder. Dat pakje met die maan is om op te vreten Mignonne
Ze hebben deze collectie ook wel wat fellere kleuren zag ik.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:02 schreef Limone het volgende:
Ja, ik hou ook van Next voor jongetjes (en hysterische prints)! Voor meisjes vind ik het vaak wat te pastel en dat rockt ze niet.
Ja die vind ik echt geweldig! Ik denk dat ie ook wel hier komt wonen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:08 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ze hebben deze collectie ook wel wat fellere kleuren zag ik.
Ik wilde mn schoonzus deze aansmeren, maar ze wilde niet
[ afbeelding ]
Als mensen trouwens nog heel erg graag iets willen, ik kom er vandaag nog in de buurt
+1!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:27 schreef Spees_Eend het volgende:
Klopt, ik vind het vanaf 92 ook vaak tegenvallen. En van 86-92 kon ik vaak wel slagen maar afgelopen seizoen ook niet zo vaak.
Vind Zara nu leuk, ze hebben zo'n toffe berentruieven plaatje zoeken.
Vind van jouw plaatjes ook best veel leuk mignonne!
aliexpress is natuurlijk wel echt GIGANTISCHquote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:26 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Zijn er hier meer mensen al bekend met aliexpress.com?
ik heb de halve site al leeggekocht aan babykleertjes, vooral met de zoekterm kikikids kwam ik leuke dingetjes tegen, en beter voor de beurs dan veel andere sites![]()
Alleen wel gemiddeld 3 weken wachten
idem voor kinderkledingquote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:30 schreef pinquit het volgende:
Ik weet dat de volwassenenkleding vaak van aziaatjes komt en klein valt
Ik zag ook een shirt met een brandweerauto waarbij je de sirene (gelukkig alleen met licht) kunt laten afgaanquote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:31 schreef mousemicky het volgende:
Er zitten van die plastic oogjes op, die kunnen bewegen. Da's helemaal da bomb als je 2.5 jaar bent!
H&M heeft veel roze en glitters momenteel. Maar ik weet niet precies wat voor soort roze en glitters je wel en niet zoekt. Ff speurenquote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:32 schreef WupWup het volgende:
Ik zoek kleurige meisjeskleding, maat 122. Regenbogen, roze, glitters, zilver, the works. Bij welke shops moet ik zijn?
Nee regenbogen heb ik bij H&M niet gezien helaasquote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:45 schreef WupWup het volgende:
Nou ja, wat betreft kleuter wel, maar wat mij betreft met grenzenRegenbogen ook? Ik ga ff bij h&m neuzen.
+1quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:42 schreef Dot. het volgende:
Die laatste heb ik voor de zomer al gekocht en is echt een van mn favorieten
Ik gnorfte hieromquote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:49 schreef mignonne het volgende:
En if all else fails heeft gerard joling ook een webshop zie ik nu![]()
Ja, helemaal mee eens! Ik pak die mooie shirtjes ook veel vaker <3 Ik heb hema shirtjes liggen die ze nooit heeft aangehadquote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:34 schreef mignonne het volgende:
[..]
Oh ik zou me daar ook niet schuldig over voelen hoor![]()
En ik heb straks liever 5 dure shirts in de kast hangen die ik echt heel erg leuk vind, dan 20 shirts waarvan ik denk meh...
Die heeft Luc ook. Die oogjes zijn echt zo grappig.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:10 schreef Lijnloos het volgende:
Dat groene shirt is inderdaad we heul leuk!
+1quote:Op vrijdag 24 juli 2015 10:40 schreef Clubsoda het volgende:
Next voor jongetjesEén van de weinige merken met leuke, kindgerichte maar niet kinderachtige prints wat mij betreft
Deze heb ik laatst in Londen gekocht.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
H&M vind ik inderdaad fijn voor broeken, schoenen en jassen enzo, maar voor t-shirts steeds minder. Dat pakje met die maan is om op te vreten Mignonne
Sil heeft de 98 nu en die valt vrij ruim bij hem. Sil is 94 of 95 cm en met normaal postuur, beetje een buikje wel.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 11:27 schreef mousemicky het volgende:
[..]
+1!
En die Zara berentrui wordt als het goed is vandaag hier bezorgd in maat 62 en 98![]()
Ik twijfelde, maar toen zag ik afgelopen maandag een jongetje er mee lopen, en toen was ik om. Hopelijk valt 98 niet te klein, en past J. m
. Ik beloof dat ik m tzt niet bij beide jongetjes tegelijk aan zal doen
Oh, en dat groene Next shirt met het monster is echt de favoriet van zoonlief, want OOGJES MAMA!
Gaat nu naar H&M site voor pakje met maan![]()
Oh die zwarte onesiequote:Op vrijdag 24 juli 2015 09:40 schreef Franny_G het volgende:
Erg leuk allemaal, mignonne. Ik heb van de week ook wat besteld bij de H&M en ik ben er erg blij mee. Ze hebben momenteel inderdaad leuke dingen. Zit bij mij ook wat zwart tussen..
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/B00%200299508%20004%2074%202637.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=4&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/B00%200299519%20002%2071%202498.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=4&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik wist dat I dit broekje fantastisch zou vinden. Gisteren had ze 'em aan naar het kdv en ze stapte er heel trots mee binnen en wees toen ze de leidster zag meteen naar beneden..
.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2015/B00%200311545%20001%2093%204103.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=5&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Jaaa!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sale bij Wijsneus..
[ afbeelding ]
Ohh <3quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sale bij Wijsneus..
[ afbeelding ]
Ooooooh supermooi!quote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sale bij Wijsneus..
[ afbeelding ]
Wtf.. Deze lichtroze heeft leyla. Denk je ook iets te hebben wat weinig mensen in nederland dragen.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 12:49 schreef mignonne het volgende:
Dit is van Lindex
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
haaatsie met glitt0rs <3
Deze is wat minder fel en zulks maar wel met elfje? Of doet dat niks voor jouwes?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarschijnlijk heeft ook bijna niemand hemquote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wtf.. Deze lichtroze heeft leyla. Denk je ook iets te hebben wat weinig mensen in nederland dragen.
J nam m mee uit zweden.quote:Op vrijdag 24 juli 2015 17:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ook bijna niemand hem
J. is nog wat korter, maar met een relatief lang bovenlijf. Maar: hij is binnen, en pastquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:48 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Sil heeft de 98 nu en die valt vrij ruim bij hem. Sil is 94 of 95 cm en met normaal postuur, beetje een buikje wel.
Heb ook die okergele truivan Zara voor hem gekocht met die hals met touwtjes, die heeft ie in 104! En niet omdat hij zo groot is, hij draagt normaal maat 92 bovenkleding.
Lindex is binnen OUD vrij bekend maar daar buiten kent niemand het.quote:
Welke okergele trui? Mijnesen MOETEN ook een okergele trui, omdat okergeelquote:Op vrijdag 24 juli 2015 16:48 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Sil heeft de 98 nu en die valt vrij ruim bij hem. Sil is 94 of 95 cm en met normaal postuur, beetje een buikje wel.
Heb ook die okergele truivan Zara voor hem gekocht met die hals met touwtjes, die heeft ie in 104! En niet omdat hij zo groot is, hij draagt normaal maat 92 bovenkleding.
Dees!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 23:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Welke okergele trui? Mijnesen MOETEN ook een okergele trui, omdat okergeel, maar ik kan m niet vinden.
Linkje van die van Next? Want ik zag nu niet echt iets dat echt skinny is.quote:Op zondag 26 juli 2015 10:03 schreef Burdie het volgende:
Next heeft ze.
Kuiken heeft ook een mooie skinny van Imps&Elfs.
Ik vind Name It en Vingino ook vaak slim vallen, maar niet echt skinny.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |