Dat zou ik nou niet bepaald een familie-uitje noemen. Bovendien is dat ook niet iets waarvan je je een maand kan vergissen qua datum lijkt me zoquote:
sorry ben nog niet wakkerquote:
Je kunt het plannen, maar dan krijg je een politie-onderzoek meestalquote:Op zondag 14 juni 2015 11:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zou ik nou niet bepaald een familie-uitje noemen. Bovendien is dat ook niet iets waarvan je je een maand kan vergissen qua datum lijkt me zo
Niet?quote:Op zondag 14 juni 2015 11:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zou ik nou niet bepaald een familie-uitje noemen. Bovendien is dat ook niet iets waarvan je je een maand kan vergissen qua datum lijkt me zo
Ghehehequote:Op zondag 14 juni 2015 11:21 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je kunt het plannen, maar dan krijg je een politie-onderzoek meestal
Ja dat snap ikquote:
Heerlijk, miste het al. Zou de regen doorzetten trouwens?quote:Op zondag 14 juni 2015 11:25 schreef Nymphetic13 het volgende:
He eindelijk weer eens reclame op RTL :S
Zou over 10 minuten weer weg zijn (volgens Audi-radio) (ES heeft geen reclame nuquote:Op zondag 14 juni 2015 11:27 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heerlijk, miste het al. Zou de regen doorzetten trouwens?
Hm ok. Misschien was er dan nog wat spectaculairs gebeurdquote:Op zondag 14 juni 2015 11:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zou over 10 minuten weer weg zijn (volgens Audi-radio) (ES heeft geen reclame nu)
Goed verhaalquote:Op zondag 14 juni 2015 11:31 schreef exile79 het volgende:
Je kan de ruitenwissers aan hebben terwijl de baan droog aanvoelt. Dus regen en regen is veel meer dan twee. Bedankt Jan.
Sommige LMP2s zijn openquote:Op zondag 14 juni 2015 11:31 schreef Nieuwschierig het volgende:
Al die auto;s hebben een dak, wat een gezeik dan toch over regen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |