ALs het niet 40min rijden zou zijn tot daar, en dat park niet om 17.00 dicht zou gaan zou ik dat doen. Maar alles is al betaald, en als ik dat dan zou lappen ga ik gezeik krijgen in de tokoquote:
Pffff... sterktequote:Op zondag 14 juni 2015 10:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ALs het niet 40min rijden zou zijn tot daar, en dat park niet om 17.00 dicht zou gaan zou ik dat doen. Maar alles is al betaald, en als ik dat dan zou lappen ga ik gezeik krijgen in de toko
Succes...quote:Op zondag 14 juni 2015 10:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ALs het niet 40min rijden zou zijn tot daar, en dat park niet om 17.00 dicht zou gaan zou ik dat doen. Maar alles is al betaald, en als ik dat dan zou lappen ga ik gezeik krijgen in de toko
Tja voortaan beter plannen he maar nogmaals:quote:Op zondag 14 juni 2015 10:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ah zuur manquote:Op zondag 14 juni 2015 10:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Stiekem mijn quotes veranderen hèquote:Op zondag 14 juni 2015 10:54 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Was niet Lotterer, was zijn voorganger
Blijkbaar stond ie weer in de pits, volledig gemisttwitter:NISMO twitterde op zondag 14-06-2015 om 10:55:51Brake change done on No.23, it heads back out. #eatsleepRACErepeat http://t.co/a1pYrIGc7l reageer retweet
Doen!quote:Op zondag 14 juni 2015 10:58 schreef Nattekat het volgende:
RTL laat kijkersfoto's zien, misschien moet ik mijn zooitje ook sturen, die wordt geheid getoond
Wel met een voet erop he.... Of nog erger..... met crocs aan op de fotoquote:Op zondag 14 juni 2015 10:58 schreef Nattekat het volgende:
RTL laat kijkersfoto's zien, misschien moet ik mijn zooitje ook sturen, die wordt geheid getoond
Laten ze dat zien? OMG. Komen er nóg meer van die 'lekker voor de tv' foto's met twee voeten in beeld langs op twitter.quote:Op zondag 14 juni 2015 10:58 schreef Nattekat het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |