Klopt, vroeger had je 2 soorten mensen, Metallica-fans en Slayer-fans.quote:
Toen was het al een groot kastgebeuren.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:15 schreef arjan1112 het volgende:
in 1991 was Metallica zeer goed, daarna werden ze gek
Dit staaltje drumwerk moet jou dan als muziek in de oren klinken.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, vroeger had je 2 soorten mensen, Metallica-fans en Slayer-fans.
Metallica-fans zaten graag aan elkaars penis terwijl Slayer-fans lekker bier gingen drinken met elkaar.
Heb ik vorige week nog gekeken.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:14 schreef Tem het volgende:
Ik ga weer de roast van Charlie Sheen kijken.
Ik ga niet klikken.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit staaltje drumwerk moet jou dan als muziek in de oren klinken.
Is het toeval dat jouw avatar lijkt op de voorkant van het Load album?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, vroeger had je 2 soorten mensen, Metallica-fans en Slayer-fans.
Metallica-fans zaten graag aan elkaars penis terwijl Slayer-fans lekker bier gingen drinken met elkaar.
Ik heb nochtans hard gelachen.quote:
Dit zag ik dus tegelijk hier als gifje als net op tv.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik vorige week nog gekeken.
[ afbeelding ]
Heb je ook die hele oude gezien met Richard Pryor?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:20 schreef Mani89 het volgende:
Die roasts heb ik nu wel echt te vaak gezien, alleen de Roast compilatie van Greg Giraldo kan ik eindeloos terugkijken.
Ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:19 schreef Scabies het volgende:
[..]
Is het toeval dat jouw avatar lijkt op de voorkant van het Load album?
Niet alles, moeite waard om helemaal te kijken?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:22 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je ook die hele oude gezien met Richard Pryor?
Ja, maar alleen al omdat Pryor een enorme baas is.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet alles, moeite waard om helemaal te kijken?
Dan ga ik hem eens helemaal bekijken.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, maar alleen al omdat Pryor een enorme baas is.
Deze hele 7 minuten zijn echt zo ontzettend goed, vooral dat stuk waar hij die vrouw (waar hij overigens goed mee bevriend is) belachelijk maakt omdat ze vroeger is verkracht door haar vader.quote:
Mooi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |