quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:49 schreef MadMaster het volgende:
Het is dat ze van Danny niet meer mogen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet ik dit nu rapporteren?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:20 schreef Kingstown het volgende:
Ik denk dat ik maar een PM-attack moet gaan rapporteren....Verkapte zie-mij-eens-populair-zijn postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Meteen een dansje dan maar?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jij die behoefte voelt moet je dat maar doen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:20 schreef Kingstown het volgende:
Ik denk dat ik maar een PM-attack moet gaan rapporteren....Wat heb je gedaan?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Waar, wanneer, hoeveel?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:30 schreef ieniminimuis het volgende:
De Dixie Chicks komen naar Nederland![]()
![]()
Alleen natuurlijk geen geld voor een kaartje
Beste vrouwelijke countryband ooit
April volgend jaar, HMH, 49 euro.quote:
In 8 jaar FOK! heb ik 1 PM ontvangen en die was ook nog eens van mezelf.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Verkapte zie-mij-eens-populair-zijn post
Owh gossiequote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In 8 jaar FOK! heb ik 1 PM ontvangen en die was ook nog eens van mezelf.
Ik geloof dat wij een andere definitie hebben van "populair zijn".
Helaas, een antwoord in de verkeerde volgorde.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
April volgend jaar, HMH, 49 euro.
Vrijdag voorverkoop.
Dat is bij DM's. Goed dat je het zegt, want die heb ik vandaag nog niet aan mezelf gestuurd.quote:
'quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas, een antwoord in de verkeerde volgorde.
Je wint geen tickets...
Dan zijn de kaarten waarschijnlijk uitverkocht, misschien met je Kingstown even pm-enquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
'
Ach het is pas volgend jaar wie weet waar ik ben en mss heb ik tegen die tijd wel geld.
Ik ben dan waarschijnlijk in de Heineken Music Hall...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
'
Ach het is pas volgend jaar wie weet waar ik ben en mss heb ik tegen die tijd wel geld.
Oeh, je bent wel gevaarlijk bezig nu.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 09:49 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wrijf het er maar in.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben dan waarschijnlijk in de Heineken Music Hall...
toen ik studeerde had ik zeker geen geld voor concerten, dat kwam pas laterquote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in.
Maar het is niet de eerste keer dat ik concerten aan mij voorbij laat gaan ivm geld te kort. Dus ik overleef het wel.
Ik doe thuis wel een concert: Sesamstreet presents Dixie Chicks with ieniminimuis.
Wie niet rijk is, moet slim zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in.
Maar het is niet de eerste keer dat ik concerten aan mij voorbij laat gaan ivm geld te kort. Dus ik overleef het wel.
Ik doe thuis wel een concert: Sesamstreet presents Dixie Chicks with ieniminimuis.
Ik zoek een rijke vriend die ook van country muziek houdt?quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie niet rijk is, moet slim zijn.
én
Een slimme meid is op haar concerten voorbereid.
Combineer die 2 eens...
Mijn middelbare school- en studietijd is juist de periode waarin ik de meeste concerten bezocht heb.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 10:57 schreef Doedezemaar het volgende:
toen ik studeerde had ik zeker geen geld voor concerten, dat kwam pas later
Dat waren nog eens tijden.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn middelbare school- en studietijd is juist de periode waarin ik de meeste concerten bezocht heb.
Nou waren de prijzen destijds natuurlijk ook een tikje anders. Voor 15-25 gulden kon je echt grote acts zien en voor een paar gulden elke week naar 1 of andere dubieuze underground band.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |