Kan ook, maar als we geen geld hadden voor concerten of zo, dan regelden we wel iets waardoor we toch aanwezig konden zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zoek een rijke vriend die ook van country muziek houdt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:17 schreef sacha het volgende:
yes, ik dans meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:17 schreef sacha het volgende:
Zo dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Komt daar dan ook nog pek en veren aan te pas?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ze doen daar nog aan kielhalen...quote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dan!.
Komt daar dan ook nog pek en veren aan te pas?
Geweldig!quote:
ik was al met een wapenvergunning bezigquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo dan!.
Komt daar dan ook nog pek en veren aan te pas?
Maar dat hoeft nu niet meerquote:Op dinsdag 16 juni 2015 13:42 schreef sacha het volgende:
[..]
ik was al met een wapenvergunning bezig
Dat wordt een paars net jurkje met een jasje erover.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Outfit stress voor vrijdag Het moet professioneel / kantoorachtig zijn, maar ik wil ook creativiteit, wereldverbeteraar, "Wageninger" en mezelf uitstralen...
Ik heb niet eens echte blazer jasjes, maar meer jasjes in andere vormen. En zwart heb ik al helemaal niet. Ik heb een regel: ik draag geen zwart. Ik heb zelfs geen zwart gedragen na begrafenis van opa.
Ik heb geen paars.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat wordt een paars net jurkje met een jasje erover.
Paars is creatief, of een leuke zelfgehaakte ketting erbij en klaar!
Ik zou geen roze of wit doen. Groen lijkt me wel wat. kun je paarse sieraden bij doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb geen paars.
Ik heb blauw, groen, roze, wit en bruin.
Ik wilde juist een groengrijzige jurk met witte stippen aandoenquote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik zou geen roze of wit doen. Groen lijkt me wel wat. kun je paarse sieraden bij doen.
Dat klinkt wel leuk, ik bedoelde alleen wit of alleen roze. Wit is te maagdelijk, dan kom je over alsof alles nog nieuw voor je is in de wereld en je wilt laten zien dat je wat kan.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde juist een groengrijzige jurk met witte stippen aandoen
Ik denk dat creativiteit wel terug komt in de vorm van het kledingstuk of combinatie van kledingstukken en accessoires. Maar ik ben altijd bang dat ik mij net iets te alternatief kleedt waardoor het mensen af schrikt. Alternatief alsin dat ik sneller voor kleur kies, voor andere silhouetten kies en combinaties.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat klinkt wel leuk, ik bedoelde alleen wit of alleen roze. Wit is te maagdelijk, dan kom je over alsof alles nog nieuw voor je is in de wereld en je wilt laten zien dat je wat kan.
roze idem, maar dan kinderlijker, alhoewel je dan wat creatiever overkomt.
Niet doen, dat doet iedereen al en jij wil gekozen worden. Dus zul je er toch een beetje uit moeten springen.quote:Op dinsdag 16 juni 2015 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm diverse websites geven donkerblauw aan als hoofdkleur, maar die heb ik juist niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |