Het zijn er ook maar de paar. De rest is donkerblond.quote:Op zondag 13 september 2015 23:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Met grijze haren ben je wel echt oud
Ik ben liever het hele jaar blauw.quote:Op zondag 13 september 2015 23:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
En iemand die daar commentaar op had bleef vervolgens het hele jaar oranje...
Matcht vast prima samenquote:Op zondag 13 september 2015 23:25 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Het zijn er ook maar de paar. De rest is donkerblond.
Dat euhm, ziet er goed uitquote:Op zondag 13 september 2015 23:35 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Ben blij met mijn haarkleur. Hier lijkt het wel wat op:
[ afbeelding ]
Neequote:Op zondag 13 september 2015 23:45 schreef cvboer2 het volgende:
[..]Rammelende eierstokken als kastanjettes?
De postduif is geloof ik verdwaald !quote:Op maandag 14 september 2015 21:01 schreef knoblaucha6 het volgende:
Ik dacht maar weer eens binnen te rollen met de kurk al half uit de fles voor de nieuwe blauwe maar nee hoor, nog niks![]()
Ik wordt er niet ook jonger op hoor
Ik heb vanmiddag wel een duif aangereden....quote:Op maandag 14 september 2015 22:29 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
De postduif is geloof ik verdwaald !
Ik krijg bijna medelijden met je.quote:Op maandag 14 september 2015 22:36 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik twijfel over het aantal postzegels dat er geplakt moest worden ....
Whehehe...quote:Op zondag 13 september 2015 18:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan maar zwart-geel-rood, kan überduitser vast ook wel waarderen (ik ook wel)
Ik mag nog niks naar buiten brengenquote:Op maandag 14 september 2015 22:48 schreef Saisai het volgende:
[..]
Maar serieus, waarom duurt het zo lang? Of mag/ kan je dat niet zeggen?
Nou ja, niets aan te doen.quote:Op maandag 14 september 2015 22:50 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik mag nog niks naar buiten brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |